Wednesday 9 October 2013

LAGI KISAH KEZALIMAN KERAJAAN PAKATAN RAKYAT SELANGOR!!!!! ... SEMPENA ULANG TAHUN BANDARAYA SHAH ALAM KE-13, SEMUA TEMPAT LETAK KERETA AWAM DI BAWAH MBSA ADALAH PERCUMA!!!

Omak Kau rasa berita macam ini selalunya di padamkan dari pengetahuan rakyat oleh RTM,TV3, Utusan dan Berita Harian.

Sempena Ulang Tahun Bandaraya Shah Alam ke-13, tempat letak kereta awam tidak akan dikenakan sebarang caj bayaran pada 10 Oktober 2013.

Pengecualian caj bayaran ini tidak termasuk tempat letak kereta yang diuruskan oleh pihak swasta.

Kalau ada sebarang pertanyaan sila hubungi Jabatan Pengurusan Hasil dan Pelaburan, MBSA di talian : 03-5522 2882


4 comments:

  1. Admin! Minta pencerahan, untuk 10/10/ 2013 sahaja ka atau mulai 10/10/2013 seterusnya tidak dkenakan caj bayaran . Kalau setakat sehari taklah rasa pelik sangat tapi andainya mula dari 10hb....tu, Walau saya tak duduk kat shah alam malah setahun sekali pun belum pasti kesana saya tumpang rasa syukur dan berterima kasihbkepada kerajaan PKATAN YANG AMAT PRIHATIN KEATAS KESUKARAN DAN KESULITAN RAKYAT TERUTAMA RAKYAT MARHEN MACAM SAYA NI.

    ReplyDelete
  2. bangang punye admin. sehari free la bongok. apa nak pelik. semua pbt dari dulu bagi free park masa ulangtahun. tu la. sekolah takat spm ..tapi nak menulis dan menyebar auta.kihkh

    ReplyDelete
  3. Dbkl ari pa free aa.

    ReplyDelete
  4. hehehehe.. betul tu,parking free kat rumah sendiri,parking awam kene bayar jugak, hahahaha.Senang je kene kencing.Tgk depan mate dulu,baru percaye.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...