Friday 7 March 2014

HEBOH DI ALAM MAYA KATA MAJLIS PELANCARAN BILIK GERAKAN KEADILAN PRK KAJANG DI SG KANTAN MALAM TADI TIADA SAMBUTAN????


Terbaca dalam satu page kepunyaan jurufoto Pro UMNO yang ingin menghebah dan memberikan gambaran kononnya Majlis Pelancaran Bilik Gerakan KEADILAN PRK Kajang di Sg Kantan oleh Timbalan Presiden KEADILAN, YB Azmin Ali tidak mendapat sambutan.

Seolah-olah para pemimpin Pakatan Rakyat yang hadir pada malam itu berucap didepan orang-orang bunian dan mahkluk halus.

Selepas Omak Kau layar page yang dikendalikan oleh seorang pejuang veteran KEADILAN, Pak Malek Baretta jelas sekali ianya merupakan suatu dakyah jahat untuk mengelirukan rakyat.

Berikut ialah antara inti pati ucapan yang disampaikan oleh Timbalan Presiden KEADILAN, YB Azmin Ali sempena pelancaran tersebut.....


Pakatan Rakyat (PR) tidak menyediakan sebarang rancangan luar jangka bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang kerana calon mereka Datuk Seri Anwar Ibrahim pasti akan dibebaskan daripada tuduhan liwat, kata Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali.

Azmin berkata, berdasarkan keterangan bukti dan hujah dikemukakan peguam Karpal Singh yang mewakili ketua pembangkang itu, beliau yakin Anwar akan dibebaskan daripada tuduhan berkenaan.

"Tiada pelan A, pelan B. Kita yakin Anwar akan dibebaskan (daripada tuduhan liwat)," katanya ketika ditemui pemberita selepas ceramahnya di Sungai Kantan di Kajang, Selangor, malam tadi.

"Kita yakin berdasarkan bukti dan keterangan yang dikemukan hari ini dan esok, Anwar akan terus dibebaskan," katanya yang juga ahli Parlimen Gombak.

Rayuan kes Liwat II Anwar oleh Putrajaya bermula semalam dengan mahkamah mendengar keterangan daripada Timbalan Pendakwaraya, Tan Sri Shafee Abdullah yang mewakili Putrajaya.

Sekiranya Anwar disabitkan bersalah dalam kes liwat itu, ia akan menggagalkan beliau untuk bertanding di kerusi DUN Kajang berkenaan.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan 11 Mac depan untuk penamaan calon, manakala 23 Mac dipilih sebagai tarikh pengundian.

"Dari awal kita tegaskan, 'no backup plan', kita yakin beliau bersih.

"Malah keyakinan ini berjaya dibuktikan dengan keputusan mahkamah tinggi dulu," katanya merujuk kepada keputusan Mahkamah Tinggi pada 2012 yang membebaskan Anwar daripada pertuduhan liwat.

Dalam ceramahnya, Azmin turut menyeru pengundi Kajang mengerjakan solat sunat hajat memohon agar Anwar dibebaskan daripada pertuduhan meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan.

"Saya merayu kepada umat Islam khususnya, marilah kita tunaikan solat hajat supaya Anwar dibebaskan daripada fitnah jahat ditaja Umno dan Barisan Nasional (BN).

"Kalau benar esok (hari ini) Anwar dijatuhkan hukuman, itu adalah supaya beliau tidak boleh bertanding di Kajang," katanya.

Keputusan berkenaan rayuan Putrajaya terhadap kes Liwat II Anwar dijangka diputuskan selepas solat Jumaat, hari ini.

Azmin dalam ucapannya mendakwa, Putrajaya seolah-olah sudah mempunyai pasukan untuk menentang Anwar dalam kes tersebut.

"Seolah-oleh mereka sudah bersedia dengan pasukan mereka, bersedia dengan keputusan mereka.

"Umno, kamu boleh hukum Anwar, tetapi ada 1,000 Anwar lagi akan bangun menentang Umno.

"Jangan sentuh Anwar, rakyat akan bangun. Bukan sahaja di Selangor, Kajang, tapi dari seluruh Malaysia dari Sabah dan Sarawak.

"Jangan cabar kami. Jangan provoke kami.

"Umno tahu Anwar tidak boleh dikalahkan dengan pilihan raya, oleh kerana Umno sedar mereka tidak boleh kalahkan kita, maka Umno gunakan mahkamah untuk jatuhkan hukuman dalam masa 24 jam," dakwa Azmin, dan dijawab "Syaitan!" oleh penyokong PR dalam ceramah tersebut.

Azmin berkata, mahkamah juga diperalatkan Umno untuk menetapkan tarikh perbicaraan apabila Anwar terpaksa menghadiri perbicaraan mahkamah ketika kempen untuk PRK Kajang sedang berlangsung.

"Anwar terpaksa memberi tumpuan di mahkamah, jadi beliau tidak mampu turun beri penjelasan kepada rakyat Kajang," katanya.

Anwar bagaimanapun tidak kelihatan dalam sesi ceramah malam tadi .

12 comments:

  1. Omak kau jom anal : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. cer ko try ngan yg len dlu .. rosmah ker ...

      Delete
    2. Jom r seround omak kau... body cantik.. muke seksi... kening cukur.. pergh!

      Delete
    3. Yang melucah tu ikot pak ajib ke ? ke kau ni anak buah pak ajib ? Tahu nye melucah lepastu bom orang... Kau ingat omak kau ni mcm emak kau ke ? Kalau emak kau tu lain r , boleh main ikot suka . emak kau kan skandle pak ajib . Kau hasil daripada pak ajib lah , tu yang melucah mcm pak ajib .

      Delete
  2. "Kalau benar esok (hari ini) Anwar dijatuhkan hukuman, itu adalah supaya beliau tidak boleh bertanding di Kajang," katanya.


    TARIKH KES RAYUAN MEMANG SATU DUNIA TAHU BILA. MAC 2014.


    KAHKAHAKAHKAHKAHKAHAKAHKAH.

    AKHIRNYAAAAAA!!!...


    INILAH UCAPAN DAN AKAN DICAKAP.

    INILAH SEBENARNYA KENAPA PRK KAJANG DIADAKAN.

    KAJANG MOVE LA..PUTRAJAYA LA..MB LA..SEMUA TU KENCING.

    SEGALA JAWAPAN PRK NI IALAH MCM AZMIN CKP KAT ATAS TU DAN DALAM CERAMAH CERAMAH


    "Kalau benar esok (hari ini) Anwar dijatuhkan hukuman, itu adalah supaya beliau tidak boleh bertanding di Kajang," katanya.


    KAHKAHKAHAKHAKHAHKHAKHAHKAH



    -CT KASSIM-

    ReplyDelete
  3. Sedangkal ini???

    Apapun MB kami Tan Sri Khalid tidak hadir malam tu jika ada Azmin si nafsu besar.

    faekah

    ReplyDelete
  4. Aku sokong tu, aku rasa engkau wahai anwar ibrahi 09:29 engkau cuba dulu bontot si Saipul tu.. kerana dlm DNA yg diambil dlm kes liwat 2 konon nya ada specimen Y yg x leh dikenal pasti ini bukti agaknye yg si mat sepul memang kaki tadah jubur. Jadi nak kenakan DSAI maka macai macai gunakan si Sepul tu pas tu lak mengaku tak berak 3 hari sebab tak nak bagi hilang evidence air mani apa punya statement, kalau dah nak terberak boleh nak ditahan tahan ke? mau biru muka beb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar saman papa gomo... tapi kenapa dia tak saman saiful.. nala.. zahrain... eskay... hairan plak..

      Delete
  5. Kena tahan berak dulu 3 hari baru boleh saman nala n the gang..

    kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Kalau nak ikutkan undsng2 sebenar DSAI bebas tapi kalau undang2 rimba DSAI akan dipenjara Saya tidak mahu buat andaian salah. Para Hakim yg mendengar kes semuanya Hakim2 yg beragama islam tak kan mereka tidak tahu dosa pahalanya. Mereka berpegabg kepada al quran dan hadis nabi. Sanggup kah mereka meniakmati keselesaan dunia sedangkan diakhirat nanti mereka dalam kesengsaraan. Sama sama kita ikuti apa keputusan jemaah Hakim yg bijaksana dan adil

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesimpulan... jika hakim menyebelahi parti sendiri maka mahkamah adil..
      tetapi sebaliknya maka teruslah dilabelkan mahkamah dibeli.. tidak telus... apa ke jadah semua ni.. untunglah jadi pemimpin politik..meliwatka.. dikulumka.. berzina ka.. melancap depan kamera pun xpa.. yang salah pihak lawan.. taksub yang amat..

      Delete
  7. Yang melucah tu ikot pak ajib ke ? ke kau ni anak buah pak ajib ? Tahu nye melucah lepastu bom orang...
    Kau ingat omak kau ni mcm emak kau ke ? Kalau emak kau tu lain r , boleh main ikot suka . emak kau kan skandle pak ajib . Kau hasil daripada pak ajib lah , tu yang melucah mcm pak ajib .

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...