Saturday 15 March 2014

ISU TERPANAS MASA KINI ... RAJA BOMOH 1M'SIA LAWAN RAJA PEMUDA UMNO MALAYSIA.


"KJ pun perangai bukan senonoh sangat .. budak hingusan lagi .. kurang asam kurang ajar kepada orang tua .. apa dia ingat saya budak-budak adek-adek dia ke nak suruh JAKIM tangkap saya ..Tok ada ratusan ribu pengikut Silat Gayung Ghaib ... Dia menang di Rembau pun sebab Tok suruh budak-budak Silat Gayung Ghaib pangkah BN ... Dia ingat Tok ni Bomoh sengkek ke? ... Di rRembau bolehlah dia buat gempak sebab sana bodoh-bodoh .."

"Saya cabar KJ .. kalau dia berani .. letak jawatan sebagai menteri Tok letak jawatan sebagai Mahaguru .. meh kita lawan .. nanti saya tampar dia macam buaya baru dia tahu".

Pergh!!!! .. Apakah akan berlaku peristiwa tampar menjadi kenyataan???? .. Apakah ini bukannya suatu ugutan???? .. Atau ada menteri cakap sekadar cakap nak tampar bukannya ugutan lainlah kalau cakap nak bunuh!!!!!

Budak-budak KJ melalui Briged Kesatria BN telah pukul gendang perang pantang dia melihat walau sehelai rambut KJ disentuh dan di usik.

Suasana semakin hangat .. Yang Pasti UMNO lawan UMNO.

Omak Kau bukannya pengkagum dan peminat menyelesai masalah melalui otot dan kudrat tetapi lebih kepada otak dan berdebat... tetapi adakah ini saja cara yang mampu dilakukan oleh para pejuang UMNO 1M'sia?????

42 comments:

  1. kena buat liputan sedunia nih.battle of the year.terbaeeeek dari umno.mesti fight punya nih.brape harga tiket.nak booking depan sekali.kak ijat bole jadi pengadil.

    ReplyDelete
  2. Buang tok...jgn tak buang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Santau aje budak tu tok..... Alang2 mandi bior basah tok..... Ekehkehkehkeh

      Delete
  3. Tok moh jgn cakap aje lebih tok. Habok pon tarak. Pigi la tok moh......

    ReplyDelete
  4. bodoh ke apa tok yg mpunyai ratus2 ribu pengikut taksub ajrn shaman ni..menteri bole la ltak jwtan,kalo mahamahaguru tulennnn selamanya la mahaguru nk letak jwtan apanya..tgk cam mahathir...kn selamanya maha tuuu walupun dh retired tp msih perinth mlaysia..mcm ni ke sikap org yg konon nya gune ayt al Quran dlm ilmunya..kalo mcm kassim anti hadis,ayah pin bole ke kita bersikap lemah lembut dpan mrka????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guna Quran campur khurafat.

      Delete
    2. Guna Quran kebendanya...Setakat baca 3, 4 ayat pertama surah kursi, itupun tajwid tunggang langgang masa ritual tropong dan ritual tikar terbang setakat terpekik telolong Allahhuakbar...Tu jalah yg dia tau. Entah2 surah Alfatihah pun masih tak betul lagi tajwid.

      Delete
  5. Sbg menteri utk org muda, khairi ada hak utk berkata demikian bg mengelakkan generasi muda terpengaruh dgn amalan khurafat. Jgn kerana sudah malu kepada dunia, khairi dijadikan alasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bomoh guna cara aneh memalukan Malaysia. Arab kata Malaysia guna sihir. Semuanya gara2 raja bomoh

      Delete
  6. Hahaha..x pasal2 org rembau jadi bodoh semuanya...hahaha...kata dah tua tapi stmt cam budak tadika... kah...kah...kah....sesuailah tu satu kapal....kah...kah...kah...

    ReplyDelete
  7. Alaaa tokmoh.... Dgn budak hingusan pun nak gaduh ker...

    ReplyDelete
  8. Khairi klu ada telur tolong jawab. Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteriiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia kata Hairi menang sbb pesilat dia 15 ribu tolon pangkah bn kat rombau...... Byk betul pengikut bomoh yg dikatakan khurafat jadi ahli parti bn yek....

      Delete
    2. KJ mana ada telur....kalau dia ada TELUR dia akan pakai KT( KECUT TELO)...sekarang ini dia pakai nama KJ ( KECUT JUBO)..

      Delete
    3. Khairy x baca pun komen2 bodoh di bloq bodoh ni

      Delete
  9. Saya bukan orang pas. Saya org bn tau. Saya cap timbang kati.

    Laaaaaa...org umno rupanya

    ReplyDelete
  10. Aku kayaa.. Aku kaya... Ko sengkek...

    Ini macam punya bomo pun ada kat dunia umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila datuk nak bawak 500 ribu pesilat utk hantar memorandum kat pm, datuk? Boleh join sekali ker tok?

      Delete
    2. Nilai 500 ribu pesilat yang dia ada sama dengan nilai 500 ribu rupiah... hampeh.

      Delete
  11. Pasukan penyelamat USA diberitakan telah menemui objek terapung di lautan Andaman. Bagaimanapun tiada kotak hitam ditemui kecuali sebuah songkok hitam dan dua bijik buah nyior

    ReplyDelete
  12. Mana cai umno ni. Sonyap mcm khairi

    ReplyDelete
  13. NAK TENGOK BERANI TAK POLIS TANGKAP RAJA BOMOH YG TELAH MENGUGUT DAN MENGHINA MENTERI KITA SEHINA ITU.

    NAK TENGOK ADA TAK NGO ISLAM, PERKASA, PEKIDA, PEMUDA UMNO, JATI, ISMA, HASAN ALI BUAT LAPORAN POLIS.

    ReplyDelete
  14. Sama saja, yang KJ tak nak reti hormat orang tua, pasal tokmoh pakai tikar terbang tu lantak dialah, biar dia sendiri jawap kat Jakim n Allah nanti, yang tokmoh pula sombong tak tentu pasal, jangan angkuh sangat, kita bukan boleh menongkat dunia, sekarang da bocor rahsia selama ini tokmoh orang umno, satu dunia dah tahu sekarang ini orang2 umno kuat main bomoh, Apa lah tokmoh ni tak boleh simpan rahsia lansung, jangan angkuh sangat tokmoh, kat Malaysia ni bukan penampar silat gayung ghaib saja yang hebat, kalau kita kuat, ada orang yang lebih kuat dari kita, hanya Allah saja yang sangat hebat yang tiada tandingan.Ingat kita ni dah tua jangan dilayan budak budak yang baru nak hidup, patut kita ni jadi tauladan yang baik kepada mereka. bawak banyak2 bersabar, banyak lagi perkara yang besar nak difikirkan.Jangan kita bersikap saperti gangster, sebab itu sekarang ini ahli umno bersikap tak senonoh, gangster dan tak berakhlak sebab yang tuanya tunjuk sikap yang tak baik. Kalau kita tak mahu berubah, takut takut jenerasi kita pada masa depan akan kencing di kubur kita. Sekarang ini adalah zaman intelek, anak anak kita sudah terbuka pemikiran mereka dengan pemikiran global...tinggal segelintir saja lagi orang2 melayu yang masih bersikap kekitaan saolah olah didunia ini hanya ada melayu saja. beringatlah sebelum maut menjemput kita..jangan kita rugi didunia dan rugi diakhirat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa salah KJ? KJ cuma minta jais ambil tindakan sbb org dah cakap mcm mcm . Luar Negara jadi kan bahan lawak. Kalau jais ambil tindakan pun bukan nya terus menghukum mesti jais soal jawab dan dpt kan penjelasan .

      Klau Raja Bomoh yakin dia betul dan boleh jumpa pesawat, dia akan pergi KLIA dan buktikan kita dan KJ semua salah. Pihak Berkuasa tidak membenarkan sekalipun Raja Bomoh akan rempuh Kan hubungan dia baik dgn Najib Zahid tak susah pun bg Raja Bomoh masuk KLIA Landasan airport tu besar .

      Kalau Raja Bomoh di bawa ke mahkamah habis kuat kena bayar denda .Tu pun kalau tak ada tangan ghaib masuk campur .

      Delete
  15. ala....penampor je pon.....tak kan ada tindakan.... tak caya tanya kat Bagan Datoh

    ReplyDelete
  16. Aku ni murid pakida, jangan nak tunjuk hebat, kau tak tahu lagi penampor pakida, kalau kau berani tampor lah KJ, nak tengok berapa ramai ayahda turun seligi kau

    ReplyDelete
  17. Mufti dan MB Perak dah diijazahkan dengan selendang merah dari Dato' Mahaguru tau, lu pemuda umno jangan nak usik mahaguru kami, cakap jangan sebarang cakap, nanti buruk padahnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fatwa terbaharu dari Mufti Harun Sunny....mereka boleh berteman dan menerima selendang dari bomoh syirik dan bathil. Keputusan dari diputuskan oleh Jawatan Kuasa JAKIM pada 2004, kumpulan bomoh zam zam ala kazam ini mengamal kan ajaran syirik dan sesat.
      Kami mahu paderi dan sami2 di Malaysua ijazahkan selendan Merah kepada mereka Mufti dan MB Perak , kalau dia orang enggan terima selendang itu, terbukti mereka berdua racist...apa beza pemberian selendang merah dari mereka yang telah dicop oleh JAKIM sebagai kaum syirik cap kapal api dengan pemberian selendang merah orang bukan Islam.

      Delete
  18. tok bomoh klu power sgt cuba tampar albasyir setan d syria tu n lempang setan yahudi d palestin k.. setakat cter dlm mistik n maya kt msia ni bolela toriak.. mahabutoh lu tokmoh.. kj lu pon jgn dok diam kasi hantam si kurafat laknat ni dlm sel copat2.. kalu x nati rombau akn golap d sihir mahabutoh ni.. 1 lg den bkn pnyokong bn tp den suka pomimpin ada vision cam kj.. arap at future kj b a leader n get good 4 islam at msia.. bravo tango

    ReplyDelete
  19. Raja Bomoh ckp mcm samseng jalanan.
    Jd kan lah perjalanan hidup Omar Din sbg peringatan .

    Agaknya kalau Omar Din dah meninggal mahu Raja Bomoh sebut nama Omar Din sekali .

    ReplyDelete
  20. Semua terpukau olih Bomoh VVVIP UMNOB.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno tegagap2 nak jawap.
      Dlm sibuk hal kapal hilang, timbul pulak bomoh bn & menteri umno buat hal. Makin putih rambut najib

      Delete
  21. tetapi adakah ini saja cara yang mampu dilakukan oleh para pejuang UMNO ?

    Mcm ni lah Najib nak lawan popularity Anwar dia buka Page Like utk lihat berapa .ramai yg Like dia . Jd eluk lah KJ dan Raja Bomoh masing masing buka Page Like tapi jgn menipu dpt smp berjuta mcm si Najib .

    Sy Like KJ.

    ReplyDelete
  22. 11,000 ahli silat di Rembau.
    Kalau satu gelanggan satu kampong ada 50 peserta Itu pun dah kira ramai Budak budak skg lebih suka main game dan duduk depan internet. Jd bermakna 220 gelanggan ada di Rembau. Punya byk mcm ni rumah Khairy di Rembau pun di masuki perompak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11 ribu tu kebanyakannya dah meninggal dunia. Separuh lagi jalan pun dah terketar2. Sebahagian lagi dah balik ke pangkal jalan. Baki yg tinggal ada ler dalam 11 ekor

      Delete
  23. Jadi bomoh pun boleh kayo. Kerja menipo pun bole kayo. Cai amino yo tak kayo 2

    ReplyDelete
  24. 2 x 5.....M EGA LAWAK MESIA!!

    ReplyDelete
  25. Ini sumer poyokung.... haktuihhhh

    ReplyDelete
  26. umno menyuburkan budaya samseng......bomoh tunjuk samseng kt ketua pemuda.....ketua pemuda senyap je....jais dan jakim nk tunggu arahan dari mana lg.....action !!!!!!!!

    ReplyDelete
  27. Bomoh penipu, masuk dari ini. dah tiga hari, tak ada pun citer yang KJ kena penampo krodile..Tidak masuk akal langsung, kapal terbang yang ghaib, teropong buluh lemang dan bubu boleh detect yang kapal terbang tu di langit ketujuh Laut China Selatan,
    Tadi phone KJ "ping", dia ada bersantai di KL.Mana salah dia, teropong atau jin peliharan yang malas, bomoh tak bagi deposit, jadi jin tu tak buat kerja la...
    Aku sedang menunggu berita ini, tak sabar lagi nak tengok KJ terkakang macam buaya yang kena penamor

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...