Sunday 16 March 2014

RAJA BOMOH SEDUNIA NUJUM VIP BERI AMARAN KEPADA KJ JANGAN SAMPAI DIA HANTAR BELIAU KE ALAM GHAIB!!!!!


Pergh!!!! Dahsyat .. Kalau dia hantar KJ ke alam ghaib apakah akan berlaku PRK Parlimen Rembau??????

Kalau hebat sangat suruh dia hantar semua pemimpin Yahudi Israel ke alam ghaib... Omak Kau bukanlah penyokong KJ tapi cara dia ni cakap buat orang yang tiada "sense of humour" pun boleh tergelak terbahak.

Kuala Lumpur – Ketua Pemuda Umno Malaysia, Khairy Jamaluddin di nasihatkan agar menarik kembali kenyataan yang di keluarkan sebelum ini. Menurut Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP, Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin hentikan perbalahan sesama sendiri, tambahan pula ketika musim pilihan raya.

“Di Rembau budak-budak saya, (silat) gayung ghaib, Selendang Merah banyak calon (sokong) dia. Masa pilihan raya (PRU13) saya kata pangkah Khairy (ini) menantu Pak Lah (mantan Perdana Menteri) baik, budak muda (dan) bakal pemimpin. Hari ini dia boleh kutuk saya.

“Ini ke kerja orang Umno (dan) orang Barisan (Nasional) ni. Saya sokong dia masa pilihan raya, (saya pesan) kamu orang-orang silat semua pangkah dan sokong Khairy. Sana orang-orang tua bukan suka dengan dia, dia kurang ajar, akal taruk mana cakap dengan dia” katanya dengan nada yang tegas ketika ditemui baru-baru ini.

Beliau turut mengingatkan Khairy agar jangan mencampuri urusan tiada kena mengena dengannya.

“Khairy ingat baik-baik, jaga periuk nasi sendiri. Rembau nanti kalau kamu kacau saya, saya akan kacau tempat kamu di Rembau nanti. Saya akan khabor (maklumkan) pada budak-budak saya (untuk) buat undi tidak percaya pada kamu nanti.

“Kamu (kena) ingat, jangan main (perlekeh) dengan orang tua. Saya bomoh, (dengan) kuasa Allah, guru silat, kamu jangan main. Kamu boleh main dengan orang tua-tua di negeri kamu sendiri, yang takut dan penakut dengan kamu,” tegasnya lagi.

Khairy yang juga merupakan Ketua Pemuda Umno, di dalam akaun Twitternya sebelum ini menyifatkan upacara ritual, Raja Bomoh itu sebagai memalukan. Beliau turut berkata tindakan perlu diambil terhadap bomoh “tikar terbang” tersebut.

“Seseorang perlu menangkap bomoh permaidani ajaib itu. Ia memalukan,” katanya.

Ahli parlimen Rembau itu sebelum ini turut memaklumkan beliau telah menghubungi Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom agar menangani isu berkaitan Raja Bomoh ini.

Ia ekoran dari tindakan Ibrahim yang melakukan upacara ritual di lapangan terbang antarabangsa (KLIA) bagi mengesan pesawat #MH#70 yang hilang beberapa hari lalu.

Ibrahim turut menyelar Khairy yang dikatakan mempertikaikan gelaran ‘Raja Bomoh’ yang disandangnya.

“(Ingat saya) macam kamu bodek? Sekejap bodek (Ketua Pembangkang) Anwar Ibrahim dan sekejap bodek Pak Lah (mantan Perdana Menteri), baru dapat kahwin dengan anak Pak Lah. Miskinlah kamu Khairy” selar beliau lagi.

Beliau turut berulang lagi mengingatkan Khairy agar jangan mencabar orang tua.

“Saya tok bomoh, kalau hati saya sakit nanti kamu masuk alam dua. Alam 7 tujuh kaki, atau 5 kaki. Jangan jolok sarang tebuan, nanti penyengat keluar kamu susah lari,” ujarnya mengakhiri perbualan.

12 comments:

  1. Wooow..puuuyooooo..dasyatttt Beb..takde kekate nk menggambarkan betapa hebatnya
    Bomoh Mesia ni...Risau betul klau dia terhantar Big Mama.ngan najib.ke alam Ghaib..

    Mcm mana makluk sebelah sana nak pelihara dia org ni...Wow Bomoh Mesia....

    Aku nak sgt klau dia Buleeh lenyapkan negara Israelll confirm aku gi menuntut ngan dia.

    ReplyDelete
  2. gua rasa tok bomoh ni mesti ada kaitan dgn kehilangan MH370...yg ghaib ntah ke mana....hahaha...Polis x nak siasat ke tok bomoh nih, mana tau dia yg 'ghaib'kan MH370

    ReplyDelete
  3. hanya Allah saja yang boleh buat begitu. Jangan Khurafat

    ReplyDelete
  4. oppssss...salah tok moh daaaa...ini tok moh menghilangkan barang...bukan cari barang hilang....

    ReplyDelete
  5. Apa pon tok moh saya pohonlah kepada tok moh tolonglah hantarkan kaitobang MAS MH 370 tu dengan kadar segera ke KLIA

    Kompem tok moh leh dapat Latok Seri

    Tapi kalau tok moh tak dapat hantar itu kaitobang nyang ilang balik ke KLIA toksah dok merapu la kot, omog dah 80 haros nyanyok dah mamat Beraheng nih.

    ReplyDelete
  6. Huh, takutnye aku..huhuuu

    ReplyDelete
  7. Ghombau barang mahal!

    ReplyDelete
  8. Baru kena gempak ngan orang tua bahalol tu, KJ dah terpancut cirit dalam seluar! Tulang depan UMNU BARUa apa barang lu nih? Kaaaah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  9. ni telan pil kude ke?

    ReplyDelete
  10. Bomoh bahlul anak gampang binawe la lu sudah malu lu pun carik pasal padahal kj ckp benda betul pantat la

    ReplyDelete
  11. Alo bodoh bahlul skrg org sebok carik kapai terbang la bukan dah bertekak tunjuk samseng...binawe tul lah lu yg bodoh lagi nak tunjuk biadap sial betul nak aku lempang lu x ingat ka kat telok intan kat tapah kat kampar lu yg hingus jgn la pisang beebuah 2 kali kang senget muka...kiyal salleh...

    ReplyDelete
  12. Mana JAKIM ni,tolongla buat sesuatu,andaikata secara kebetulan selepas bomoh mengunakan teropong buluh.MH 370 dijumpai,ramai rakyat Malaysia akan syirik kepada Allah kerana percayakan bomoh tersebut...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...