KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 1 March 2014

SUASANA CERAMAH CALON BN PRK KAJANG.


Beginilah suasana ceramah oleh calon BN PRK Kajang Chew Mei Fun di kawasan Kajang semalam ..

Satu di kawasan kaum Tionghua dan satu lagi di kawasan pengundi Melayu.

Terpulanglah kepada pembaca blog ini untuk membuat penilaian tentang penerimaan rakyat Kajang kepada calon BN ini.


33 comments:

  1. Yang berketayap tu orang-orang PAS ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haluuuuuuu. ....

      Bkn pas tpi umnongok yg ngok. ..nmpk kn pkai ktayap cam islamik..pkai songkok tnggi cam sekularkn...

      Khak tuih

      Delete
    2. Org SAPU abe.
      Sapuuuu!jgn x sapuuuuuuuu.

      Delete
    3. Yg akan anwar lwn tu cina...kawasan kajang boleh dikatakan majoriti cina...nanti dia org buat pusingan uuuu baru anwar malu di sebabkan takbur nya penyokong pecacai pr...kita lihat je lah...bn selangor kalah biasa tapi kalau anwar kalah..cam no...

      Delete
  2. omakkau tolong letakkan tempat kat mana lagi calon bn ni nak berceramah , aku nak g , bawak anak beranak , makan free oiii , sapa tak nak , jimat belanja dapur aku ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah merempat nya hidup pncacai pr ni....klu rasa tak mmpu nk tngung keluarga jgn kawin chor...jgn heret anak bini chor dgn lu pnya kedekut...malu lu pnya mak pak mertua..

      Delete
    2. dia bukan kedekut @ pokai..dia cuma tak mau membiarkan makanan terbazir begitu saja..bukankah BN memanggg benci kepada pembaziran..

      Delete
    3. mak pak mertua pon join skali beee.....!!!

      Delete
    4. drp bior makanan membazir, elok ramai2 kita datang bagi habis. dah habis makan kalu, kita cabut balik,,,

      tak baik bazir makanan. bazir tu kawan setannn

      Delete
  3. Jangan anda keliru dengan pandangan seumpama itu kerana selama ini kempen BN memang tidak dapat sambutan rakyat tapi apabila mengira kertas undi BN kekal menang....

    Apabila disebut pilihanraya maka calon dari pihak penentang kerajaan bukan bertanding melawan calon BN tapi melawan tipu muslihat SPR berkaitan pengundi dan kertas undi.

    Jangan anda lupa daftar pemilih yang sengaja dirojakkan....dakwat calit jari yang dikatakan kekal tapi tidak kekal. Memperkenalkan undi pos kepada pengundi awal. Mengubah jumlah undi dengan cara mengira kertas undi dalam gelap. Dan ada banyak lagi kesangian terhadap SPR namun agensi itu buat bodoh saja...

    Kehadiran warga asing di Kajang dikatakan sebagai wayang saja bagi mengelirukan pemerhati sedangkan ada muslihat lain yang bakal mereka lakukan.

    Masih ingat lagi mereka perlecehkan Anwar Ibrahim mengungkit isu 40,000 bangla sedangkan penipuan mereka tertumpu pada pengundi awal yang tidak dikenakan dakwat calit jari. Persepsinya pengundi awal boleh mengundi berulang kali.

    Setiap kali diadakan pilihanraya musuhnya adalah SPR. Oleh kerana itu tarikan rakyat mendengar ceramah bukan satu kelebihan tapi boleh jadikan penyebab menang sorak kampong tergadai.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn lupa nnti de blackout hari kira undi nnti....huaaaaaaa

      Delete
    2. Kah kah kah....lwk betul der bila lu pnya imaginasi mngalahkn jebon007...yg peliknya anwar, zaid, mike tyson dan macai2 yg dtg dari bekas pemimpin trtngi umno takkn tak blh buat laporan secara rasmi dn dgn bukti yg jelas tntng spr... anwar tak kn tak tahu klu bnr spr cmpurtngn...yg pelik bila kalah je.. mcmana spr tk menangkn bn kt selangor ngan pp...kelantan no hal beb sbb pkr dan dap tkda fungsi ..

      Delete
    3. Bodoh sangat ke pertugas parti yg berada dlm bilik mngundi smpi tak blh nk kira berapa jumlah kertas undi yg dikeluarkn dgn mngikut ic dibndingkn dgn jumlah undi slps dikira...takkn pertugas parti lawan pun spr kawtin, sdgkn parti yg pilih wakil mereka...

      Delete
  4. Rafizi Ramli dilahirkan pada 14 September 1977 diBesut, Terengganu tetapi membesar di Kemamandan Kuala Kangsar. Beliau bersekolah di Sekolah Rendah Sultan Ismail, Kemaman (1984 – 1989) ;Kolej Melayu Kuala Kangsar (1990 – 1994) . Semasa di MCKK beliau menerima Anugerah Carey/Bolkiah sebagai Pelajar Terbaik Keseluruhan , Pingat Emas Presiden Kesatuan Pelajar Anugerah Pelajar Terbaik SPM 1994 (Fizik, Bahasa Melayu), Anugerah Pelajar Terbaik SRP 1992 Johan Pertandingan Bahas Piala Perdana Menteri 1992 dan 1993 antara sekolah-sekolah berasrama penuh,Pembahas terbaik Pertandingan Bahas Piala Perdana Menteri 1992 dan 1993 antara sekolah-sekolah berasrama penuh. Beliau juga Johan Pertandingan Bahas Piala Sri Paduka Sultan Perak 1993.

    KEDEPAN (gerakan kembalikan degree berasaskan kepandaian)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketika di sekolah, Rafizi aktif dalam persatuan dan menjadi Presiden, Badan Revolusi Agama; Presiden, Pancaragam Tentera ;Presiden, Persatuan Bahasa Melayu;Ketua Pengarang, The Malay College Magazine. Oleh itu Rafizi Ramli dianugerahkan biasiswa Petronas untuk melanjutkan pelajaran jurusan Kejuruteraan Elektrikal dan Elektronik dan daripada ESSO (Geology) sebelum keputusan SPM diumumkan.

      Rafizi Ramli sambung belajar di Morrison’s Academy, Scotland (1995 – 1996). Di sana beliau menerima Anugerah AD Kippen, Pelajar Terbaik Fizik A-Levels 1996 ; Anugerah John Knox, Pelajar Terbaik Kimia A-Levels 1996 dan Pengawas Orkestra Morrison’s Academy.

      Kemudian Rafizi Ramli melanjutkan pelajaran di University of Leeds , England (1996 – 1999). Ketika ini beliau menerima Anugerah Arthur Crabtree 1997, Pelajar Terbaik Tahun Pertama Kejuruteraan Elektrikal dan Elektronik ;Ijazah Kelas Pertama (Tahun Pertama dan Kedua) dan Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Elektrikal dan Elektronik.

      Delete
    2. Bersepah ler orang cerdik compare rafizi.usah proud ler.ramar budal sbp mrsm lebih hebat.tak diheboh2 macam anon diatas.

      Delete
    3. Mckk bn yang jaga.sbp.pr apa ada.

      Delete
    4. Tesimoni rafizi setakat itu je ke?ingatkan pelajar terbaik dunia!

      Delete
  5. Haluuuuuuu. .......

    Omak kau....gua pk sikit jam chew mei fun jdi giler beb...klau hari2 cakap sma krusi meja gua yakin brtambah lgi pnghuni tg rambutan...

    Hoi...pd lu sembang sorang2 baik lu sembang sma ksk ros_ak lu cara2 utk ke syurga beb...ksian sma lu...kihkihkih

    Khak tuih

    ReplyDelete
  6. Mohon omakkau letak cerita pasal najib kerana kami sangat merindui najib!

    ReplyDelete
  7. Terima kasih kepada BN yang telah sponsor makanan pada hadirin yang datang. Boleh lah dikatakan majlis ini adalah majlis amal atau majlis makan-makan untuk penduduk.
    BN pun Cube la tukor strategi tu, asyik2 bagi makan je, KOME ingat bila kenyang perut DEME, DEME akan undi KOME ke?
    Cube le KOME fikir semule.
    Minte le PEMIKIR- PEMIKIR BN fikir cara lain. Kalau macam ni punya cara sampai ke sudah tak dapat sokongan.

    ReplyDelete
  8. Wat cabutan bertuah.hehehehe.hadiah keter.moto.basikal.
    Bil letrik tanggung sthn.air 2 thn.pasti ramai..x caya dkt nak ngundi nanti tok mudim akn wat.noh udang rebus akn sppnsor udang 1 tan.kah kah kah.

    ReplyDelete
  9. Cuba tanya Pengerusi SPR dah boleh mula KEMPEN ke? Penamaan calon belum lagi. Atau bila BN mula kempen sekarang, mulut jadi terkunci & tak berani nak bersuara?。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abah kau!ingat pr bagus sgt ke!selama ni ckp kerajaan mcm2...rasuah la...itu la...ini la....tp hakikatnya yg bekerja kerajaan kebanyakannya penyokong pr....pe cte

      Delete
    2. Wahai penyokong PR, jgn main cakap tanpa bukti, ini fitnah namanya. Dosa fitnah lebih besar dari membunuh. Semoga ALLAH memberikan hidayah kpd anda semua..

      Delete
  10. dari dulu lagi kalau ceramah PR tentu ramai.. tapi tetap jugak kalah... kahkahkahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmng betul cai, ramai yg dtg ceramah pr tu org yg sama dan juga puak ekstrim pr yg setia pergi kemana saja jika ada ceramah... pnduduk tmpatan pergi hnya nk tngk muka2 pelawak politik..pelacur politik dan para munafik yg brmuka2 mngikut tmpt ceramah...klu area cina maka ceramahnya A klu tmpt melayu maka isi ceramah tukar B...akhirnya undi ttp kpd bn...kecuali sejak2 akhir ini bila pr guna taktik samseng dn mnhalang kawasan majoriti bn keluar mngundi...ini pngalaman aku sbgi prtugas parti utk prk sblm ini...

      Delete
    2. melayu islam tak patut undi kafir di kajang. cuba cari kat Quran hukum pilih pemimpin kafir. Tak kiralah dap ker, mic ker, mca ker.....

      Delete
    3. Mmng betul cai bn umngok 1628, ramai yg dtg ceramah umngok tu org yg sama dan juga puak ekstrim umngok yg setia pergi kemana saja jika ada ceramah dgn di punggah - punggah dgn lori sampah... pnduduk tmpatan pergi hnya nk tngk muka2 pelawak politik..pelacur politik dan para munafik yg brmuka2 mngikut tmpt ceramah...klu area cina maka ceramahnya A klu tmpt melayu maka isi ceramah tukar B...akhirnya undi ttp kpd PR...kecuali sejak2 akhir ini bila umngok guna taktik samseng dan menghalang kawasan majoriti PR keluar mngundi...ini pngalaman aku sbgi prtugas parti utk prk sblm ini...ini baru betoi cai..

      Delete
    4. Oh ya ke...siannya org pas dan melayu pkr yg beria2 mengkn calon dap dan kafir pkr ya...isk2 sia2 lks mng kt gelang patah...apa lh nasib pngundi kajang sblm ni undi cina pkr...ttp malang lagi munafik spti lu bro...

      Delete
  11. bala-bala,,rakyat yg miskin juga yang tanggung bala,,ini semua punca dari penyangak macai umnolah,,Habis segala barang naik,,dari boleh makan 2 kali sehari dah makan sekali sehari.,bodoh punya macai umno nih,,minta2 macai umno ini di timpa musibah kesusahan baru terpikir kepala otak dia..

    ReplyDelete
  12. PAKATAN RAKYAT lebih bersederhana dari segi penyampaian dan cara yang digunakan untuk menarik minat rakyat mendengar isi kandungan ceramah mereka. Para penyokong dan pendengar yang hadir begitu ramai dan mereka tidak mengharapkan makanan disediakan untuk mereka sebagai balasan. Dapat dilihat disini bahawa kedatangan mereka adalah ikhlas. Natijahnya, wakil-wakil rakyat dan para pemimpin PAKATAN RAKYAT akan bersemangat dalam perjuangan mereka. Ini kerana mereka tahu sebahagian besar rakyat sentiasa menyokong perjuangan mereka.
    Kepada PEMIKIR-PEMIKIR dan PENYOKONG-PENYOKONG dalam BN, cubalah anda semua mencari jalan yang lebih baik untuk menarik kedatangan orang ramai pada ceramah-ceramah politik yang dianjurkan. Janganlah semata-mata menyediakan makanan je. Cuba lah berikan pendapat-pendapat kepada pemimpin-pemimpin anda semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul aku suka tengok hiburan seperti Maharaja lawak mega... lawakkkkk ooo ceramah PR... lawak... lawak... orang UMNO pun pi dengar.. undi tetap UMNO... pas berapa kerusi parlimen yang tgal????

      Delete