Sunday, 22 June 2014

(7 FOTO) ... PEMILIHAN SEMULA KEADILAN 2014 CABANG KOTA RAJA DICEMARI DENGAN INSIDEN BERDARAH!!!!!


Ini baru betul-betul semangat parti yang dibina dari darah, keringat dan air mata ... sehinggakan nak pilih pemimpin peringkat Cabang pun ada berlaku pendarahan ketika berhempas pulas sehingga mengalir keringat membasahi badan mau melihat pemilihan yang demokratik, bersih, telus dan adil akhirnya menitis air mata apabila gelagat segelintir anggota termasuk yang bergelar pemimpin langsung tidak menghormati roh dan semangat tujuan dan matlamat Parti KeADILan Rakyat ditubuhkan.

Semalam di Kuala Langat .. hari ini di Kota Raja ... lokasi Dewan Majlis Perbandaran Klang.

Insiden berlaku pada jam lebih kurang 4.20 petang 22hb Jun 2014 bersamaan dengan hari Ahad dimana seorang pengundi telah diserang kerana khabarnya cuba memasukkan puntung rokok berapi kedalam kotak undi selepas memasukkan kertas undinya mengakibatkan salah seorang yang berada didalam dewan itu yang nampak terus bertindak.

Kalau difikirkan secara logik jika benar apa yang diceritakan ini maka tujuan sebenar pelakuan itu ialah tidak lain tidak bukan, untuk membatalkan proses pengundian dan pemilihan.

Omak Kau tidak mau menunding jari tetapi nampaknya Cabang Kota Raja ini antara cabang KeADILan yang amat bermasalah sekali dari dulu sehingga kini.

Penat lelah, tenaga, masa dan wang ringgit habis begitu sahaja ... Budaya samseng nampaknya semacam sudah bertapak di Cabang Kota Raja sejak kebelakangan ini .. kepimpinan Cabang Kota Raja yang sedia ada dilihat seperti gagal untuk membendung kegiatan kotor ini .

Omak Kau cukup yakin dan percaya ... selagi Cabang Kota Raja dipimpin oleh barisan kepimpinan yang sama selagi itu budaya dan adab samseng akan terus bermaharajalela disana .. pandangan ini mungkin disanggah dan tidak dipersetujui tetapi inilah pandangan ikhlas yang Omak kau lihat sebagai aktivis parti, penganalisis politik  dan penggiat blog.

Ikan busuk bermula dari kepala .. memang ada kebenarannya.. Mohon sangat-sangat pucuk pimpinan tertinggi parti lakukan sesuatu agar budaya kotor ini dikikis dan di buang secara mutlak .. jangan biarkan berakar umbi dalam parti.

Kepimpinan tertinggi parti memang memiliki kekuatan, kesungguhan dan kemahuan politik yang cukup tinggi bagi membenteras gejala samseng ini.

Parti KeADILan Rakyat dibina atas darah, keringat dan air mata rakyat bukannya pemilihan pucuk pimpinan dicemari dengan insiden berdarah, mengalir keringat jantan dan menitis air mata.

16 comments:

  1. saya anak ayah22 June 2014 at 18:49

    Pimpinan itu amanah bukan anugerah. Sepatutnya masing masing takut utk jd pemimpin takut tak tertanggung amanah yg berat ni. Semua akan ditanya diakhirat nnt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "PKR = Parti Keling Rakyat". Sebab tu budaya gangster kuat. Paling byk makan duit puak keling ni la.

      Delete
    2. "PKR = Parti Keling Rakyat".22 June 2014 at 19:00

      "PKR = Parti Keling Rakyat". Sebab tu budaya gangster kuat. Paling byk makan duit puak keling ni la.

      Delete
  2. Ikan busuk bermula dari kepala ...
    Betol kata omak kau tu..
    Pemimpin cabang yg sedia bkn sjer lebih pd samseng tp lebih pd warna kulit.. Klau org pnggil parti keling pun ptut..
    Pngundi trpaksa pilih sbb pkr brgabung dgn PR.. Klau ada plihan dah lama bungkus ketua cabang nie..
    Kita tgok per kputusan pas peti undi dibawa kepusat tuk dikira esok (isnin).
    Keputusan tetap keputusan.. Tp kes waktu mgundi tu xkn pusat r yg brkenaan nk pejam mata.. Nie kali ke2 kecoh swaktu pngundian..
    Yg mgundi waktu ke2 dua pemilihan tu tau sape yg wat hal n sape yg samseng..
    Jgn smpai nnt kota raja hilang tempat diDun Selangor sudah lah..

    Reformis Kecewa
    Kota Raja

    ReplyDelete
  3. PKR = PARTI KESAMSENGAN RASUAH

    KAH KAH KAH

    BERGADUH ADALAH HAK ASASI MANUSIA

    KAH KAH KAH

    MAJLIS PEGUAM AMAT MENYOKONG HAK ASASI SAMSENG

    KAH KAH KAH

    INILAH CONTOH ANAK MUDA HASIL DIDIKAN PKR.

    MAKAN RASUAH UNTUK JADI SAMSENG.

    INI BARU DINAMAKAN MACAI.

    MACAI AKAN PUKUL ORANG BILA DAPAT DUIT.

    MACAI AKAN BAKAR BENDERA JEPUN BILA DAPAT DUIT.

    MACAI AKAN BERDEMO BILA DAPAT DUIT.

    KAH KAH KAH.

    MACAI OH MACAI.

    KITA TUNGGU APA KATA ANWAR.

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. FILEM KL GANGSTER VS FILEM PKR GANGSTER.

      ANAK YUSUF HASLAM BOLEH BUAT FILEM PKR GANGSTER. PULAK.

      KAH KAH KAH


      Delete
  4. Apa kurang nya dengan UMNO sama sehaja kalau ada pemilihan rasuah sana sini nak dapatkan jawatan. Masa Rasulullah wafat nak angkat Saidina Abu Bakar kadi Khalifah dia menolak sampai menangis sebab takut kerana bila dilantik jadi pemimpin dia akan memegang amanah Allah tapi zaman sekarang berebut nak jadi pemimpin sebab kemaayukan nya sangat sangat lah lumayan. Beritahu aku pemimpin UMNO/BN mana yg betul2 jujur dan amanah aku nak telanjang 1 Malaysia. Tak yah nak kondem parti lain parti sendiri pun terok. Islam hanya dijadilan sebagai topeng ini lah hasilnya

    ReplyDelete
  5. Syukur....Malaysia Masih Aman

    ReplyDelete
  6. Sangat setuju dgn saudari omak kau..selagi xavier jadi adun..selagi tuh kota raja pasti dlm masalah..

    ReplyDelete
  7. Jangan biarkan sekor dua langau mabuk menjahanamkan parti..jika dibiarkan perspeksi rakyat ke atas PKR boleh mendatangkan kesan buruk kepada kepercayaan rakyat terutamanya selangor...jika perangai samseng tidak diubah...tunggu rakyat sendiri akan ubah..tipikal menyalahkan pihak musuh tidak lagi relevan jika yang meruntuhnya anai anai dari dalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat. Kita yg lemah bukan musuh yg kuat.

      Delete
  8. Ini baru betul-betul semangat parti yang dibina dari darah, keringat dan air mata ... sehinggakan nak pilih pemimpin peringkat Cabang pun ada berlaku pendarahan ketika berhempas pulas sehingga mengalir keringat membasahi badan mau melihat pemilihan yang demokratik, bersih, telus dan adil akhirnya menitis air mata apabila gelagat segelintir anggota termasuk yang bergelar pemimpin langsung tidak menghormati roh dan semangat tujuan dan matlamat Parti KeADILan Rakyat ditubuhkan.

    Semalam di Kuala Langat .. hari ini di Kota Raja ... lokasi Dewan Majlis Perbandaran Klang.



    KAHKAHKAHAKHAKHAHAKHAKKAHKAHKAHAKAHAHAHAKAKAKHAKHAKHAKHAKHAAKHAKAHKAHKAHKAHKAHKAHAKHAKHAHAKHAKKAHKAHKAHAKAHAHAHAKAKAKHAKHAKHAKHAKHAAKHAKAHKAHKAHKAHKAHKAHAKHAKHAHAKHAKKAHKAHKAHAKAHAHAHAKAKAKHAKHAKHAKHAKHAAKHAKAHKAHKAH

    ReplyDelete
  9. mengikut maklumat dari polis cawangan khas orang putih...... depa kata ini semuanya dilakukan oleh orang2 UMNO (mamak kaler kulit sama).... UMNO telah memberi sekampit beras , mee segera dan pelbagai lagi makanan termasuklah coklat cadbury sebagai upah utk merosakkan nama PKR. kita kena percaya maklumat ni..... polis org putih tu.... percaya jgn tak percaya...... kawan aku bagi tau kat aku yang kawan bapak dia kenal kawan dia yang keje ngan polis org putih tu.....

    ----policia---

    ReplyDelete
    Replies
    1. KHKAHKAHKAHAKHAKKAHKHAKHAKAHKAHKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHAKHAKHKAHAKHAKHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHAKHKA



      bapak ko atuk kawan kepada bapak kawan ko bagitau apa lagi kahakahjkahkahkahkahakhkahkahkahkahkahak

      Delete
  10. Ni sumer poyo...haktuihhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...