Tuesday 17 June 2014

ADUN KOTA ANGGERIK, YAAKOB SAPARI KEKAL KETUA CABANG KEADILAN SHAH ALAM.


Setelah ditangguhkan pengundian dan pengiraan akhirnya inkumben YB Dr Hj Yaakob Sapari telah diistiharkan sebagai pemenang untuk jawatan Ketua Cabang KeADILan Shah Alam sebentar tadi.

Sebelum ini timbul beberapa insiden ribut dalam cawan namun atas semangat pertandingan kekeluargaan adik beradik maka ianya dapat jua di selesaikan secara baik tanpa ada buruk sangka dan harmonis.

Pertandingan peringkat Cabang sudah pun selesai kini tumpuan ialah mempertahankan Selangor sambil merampas Putrajaya suatu misi besar yang memerlukan kerjasama keseluruhan anggota parti sama ada yang menyokong dirinya ataupun tidak.

2 comments:

  1. HAKIKATnya, DSAI serta ahli keluarga jelas tidak mampu untuk menjaga parti PKR dengan baik. Maka sebab itu kepincangan dalam pemilihan dgn rasuah, gengster India, tipu kertas undi dan pemilihan paling lama dlm sejarah parti di Malaysia berlaku.

    Tuduhan demi tuduhan yang dibuat terhadap pemimpin utama parti PKR nampak gayanya tidak akan berkesudahan malah ianya menimbulkan lebih banyak persoalan.

    Maka tidak dapat dinafikan bahawa keyakinan rakyat terhadap kepimpinan parti PKR mula merundum ke peringkat yang paling hina pada ketika ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke cai..aku tgk rakyat makin jijik dgn pemimpin umno bn adalah..tunggu dn lihat nnti pd pru 14

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...