Saturday, 21 June 2014

GAMBAR-GAMBAR SEBAGAI BUKTI BERBICARA BAGAIMANA HAMPIR 20 ORANG MENYERANG SEORANG PENYOKONG TSKI DI PEMILIHAN SEMULA KEADILAN CABANG KUALA LANGAT.



Lanjutan dari artikel Omak Kau kisahkan bagaimana seorang penyokong TSKI telah diserang 15 minit selepas pengundian di Cabang Kuala Langat ditutup oleh lebih kurang 20 lelaki muda ketika beliau berseorangan sedang menikmati makan dan minuman.

Kini sudah menjadi kes polis .. JPP difahamkan sudah pun dalam pengetahuan mereka.

Kisah yang amat memalukan ini sebelum Omak Kau siarkan sudah pun tersebar luas dialam siber terutamanya laman sosial dan blog.

29 comments:

  1. Kalau omakkau pergi dgn omakkau sekali diorang lipat. Tengok pada pesen diorang ni mana ada kesian belas. Orang tua pun diorang lanyak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majlis Peguam tak nak komen ape-ape ke hal jenayah dlm parti PKR ni hehehehe!

      Delete
    2. "PKR = Parti Keling Rakyat". Sebab tu budaya gangster kuat. Paling byk makan duit puak keling ni la.

      Delete
  2. Tu bellum perintah mesia lagi tu.
    Klu dah perintah besok perangai pon mcm babi amanu jugak kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb dna dia org sama

      Delete
    2. anon 22:27...mcm pantat babi mak ko...haha

      Delete
    3. Parti gangster...

      Delete
  3. muka orang tua tu mcm muka kaki jui ekor dan kaki teguk arak. elok le bertobat. dah tua ..bwk2 ke mesjid.\

    * Ingatan! Tolak Azmin terkubur PKR!

    -ABDULLAH SANI the great-

    ReplyDelete
  4. Kami dari KEDEPAN bersimpati, 

    Kurang PATI kurang jenayah!

    Berlakulah adil di bumi ini. Adil itu meletakkan sesuatu pada tempatnya. Negara tidak perlukan PATI sumber manusia kita cukup untuk menggerakkan negara ini. Kita tak perlukan pati untuk cuci tandas di pasaraya, jadi buruh di kaw pembinaan, tombak buah sawit di ladang. Rakyat kita boleh buat semua itu, yang penting kurang pati kurang jenayah. Manifesto PR akan menghantar pulang 100k pati seterusnya membuka 100k peluang pekerjaan kepada rakyat. 

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepandaian dan kecekapan tidak cukup dengan sijil,yang ada kelulusan tahap PHD pun belum tentu pandai dan cekap buat kerja..Sunnahtullah dah aturkan semua manusia saling bergantungan..ada IQ lebih dan ada yang kurang,ada kaya ada miskin..ada yang rajin ada yang malas ,ada yang jadi jurutera atau arkitek dan ada juga yang jadi kontraktor binaan atau buruh yang bina bangunan pencakar langit darjah 6 tak lulus, ramai yang pandai menipu pula terdiri dari kalangan profile tinggi yang ada kelulusan tinggi..bab PATI teman setuju yang hakikatnya Malaysia tidak tegas dalam menangani kemasukan warga asing ..bak kata husin lempoyang " niaga oarang lebih untung dari niaga unta " dan untuk maju kita tak perlu bergantung pada mana mana parti atau kerajaan.Hakikatnya orang lain bijak memanipulasikan kedudukan orang ternama dan orang berkuasa dalam memunggah kekayaan hasih mahsul negara...orang melayu three four sibuk berpolitik sepanjang masa...bila dah diberi kuasa hilang kewarasan hingga tahu berkelahi sahaja.Lupa matlamat..hihihi

      Delete
    2. Melayu semua penuh dlm jail dan pusat serenti.....sebab itu kena guna pati

      Delete
  5. PKR = PARTI KESAMSENGAN RASUAH

    KAH KAH KAH

    BERGADUH ADALAH HAK ASASI MANUSIA

    KAH KAH KAH

    MAJLIS PEGUAM AMAT MENYOKONG HAK ASASI SAMSENG

    ReplyDelete
    Replies
    1. INILAH CONTOH ANAK MUDA HASIL DIDIKAN PKR.

      MAKAN RASUAH UNTUK JADI SAMSENG.

      INI BARU DINAMAKAN MACAI.

      MACAI AKAN PUKUL ORANG BILA DAPAT DUIT.

      MACAI AKAN BAKAR BENDERA JEPUN BILA DAPAT DUIT.

      MACAI AKAN BERDEMO BILA DAPAT DUIT.

      KAH KAH KAH.

      MACAI OH MACAI.

      KITA TUNGGU APA KATA ANWAR.

      KAH KAH KAH


      Delete
  6. PKR tak layak perintah MALAYSIA!!!!

    ReplyDelete
  7. Masing-masing dah macam
    CELAKA berebut jawatan,
    tamakkan kuasa dan harta.
    Itulah resam politik di
    Malaysia, tak kira bendera,
    tak kira aliran mana...Siasah
    Islam yg diajar Nabi
    junjungan dibuang
    jauh...Siasah Yahudi
    laknatullah diambil sebagai
    pedoman, baik parti yg
    perjuangkan Islam, parti
    perikatan antara kaum
    ataupun parti yg berjuang
    atas nama rakyat mahupun
    keadilan...pegi jahanam dgn
    stail berpolitik yg
    begini..kami mahukan
    pemimpin dikalangan
    ulamak bukannya ular
    sawa!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Kalau mcm ni diorang bersungguh masa PRU lepas, PR dah perintah Mesia

    ReplyDelete
  9. Apebende sampai berdarah-darah ni..keep calm..rileks..istighfar banyak2

    ReplyDelete
  10. nie mesti keja macai UMNO babi nie.. depa buat mcm penyokong PKR

    ReplyDelete
  11. TEMAN PUN TAK FAHAM DENGAN PERANGAI PKR NI.ASYIK BERCAKARAN SESAMA SENDIRI...ASSOBIYAH TSKI,ASSOBIYAH AI..RAKYAT AMANAHKAN KUASA PUN ATAS IHSAN PAS DAN DAP TAPI MASIH ADA PERANGAI GILA YANG TIDAK BERTAMADUN...TU PUN MASIH BERANGAN ANGAN NAK AMBIL PUTRAJAYA ...KALAU BEGINI PERANGAI PR...GELAP MASA DEPAN BILA RAKYAT NAIK BOSAN HIHIHI

    ReplyDelete
  12. Kalau amno teman tak hairan kalau yang bertanding pemimpin..yang bergaduh para penyokong...apa kata kalau penyokong bertanding..sekor dua pemimpin PKR yang seperti kaduk naik junjung pula bergaduh hehehe

    ReplyDelete
  13. Mana Anuar Ibrahim....

    puluhan tahun aku dah follow hang... takkan nak biaq virus2 ni..
    so sad laa... puiii

    ReplyDelete
  14. PkR Parti KEBABIAN RAKYAT...ada hati nak perinrah malaysia..buat isu itu ini hentam kerajaan...dan sedar ke x sedar satu satu tuhan balas...aibkan Parti babi ni..hanya org sakit mental ja dlm parti haramjadah ni..ptuiiiii jijik..babi anwar ibrahim

    ReplyDelete
  15. eloknya kepala Pak Dolah dan kepala faizah tu yg pecah kerana menyundal ketika masing masing ada isteri dan suami.

    ReplyDelete
  16. sampai kuala langat,,,the end,,,,,,

    ReplyDelete
  17. Ni sumer poyo...haktuihhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...