Friday, 27 June 2014

ADUN DAP SUBANG JAYA MERANGKAP SPEAKER DUN SELANGOR SUDAH MELAMPAU???..... BERI SUMBANGAN RM30,000 UNTUK MASJID-MASJID DAN SURAU-SURAU SEKITAR DUN SUBANG JAYA SEMPENA MENYAMBUT RAMADHAN TAHUN INI !!!!!



"Setiap tahun sejak saya menjadi ADUN Subang Jaya, saya telah memberikan sumbangan ramadan kepada masjid dan surau di sekitar DUN Subang Jaya. Setiap masjid menerima RM2000 dan setiap surau menerima RM1000. Tahun ini, sebanyak 6 masjid dan 18 surau telah diberikan cek walaupun ramadan belum bermula lagi Saya merupakan wakil rakyat untuk semua, tanpa mengira kaum atau agama. Selamat Menyambut Ramadan kepada semua penduduk yang beragama Islam." .. HANNAH YEOH

Ini sudah kira melampau ni .. tidak takutkan nanti kena penggal kepala oleh Perkasa???? .. Di maki hamun oleh juak-juak UMNO???? .. Dituduh sebagai pengkhianat negara oleh ISMA????

Tolonglah jangang buat macam ini lagi tahun hadapan sebab nanti Perkasa, Pemuda UMNO dan ISMA tiada modal nak terjah dan serang DAP sebagai parti anti Melayu dan tindas Islam ... Kesianilah juak-juak ni sikit.

Rakyat berfikiran waras dan bijak berfikir tahu apa yang ditohmahkan oleh Perkasa, Pemuda UMNO dan ISMA itu fitnah belaka.

30 comments:

  1. Ni sumer poyo...haktuihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woooooooo jahat punya gang Keadian Raya, dahlah fitnah TSKI, sabotage dia plakkkkkkkkk.

      Cilakak betul la. Buat recount kalau tak kami keluar Parti.
      Dengan penuh Ikhlas, penipu2 dan penfitah 2 sudah terbuka agenda mereka.

      Meraka inilah disebut Abang Tinta sebagai UG sebenarnya atau lebih tepat Urang Giler Kuasa (UGK).

      Laknat penfitnah macam TB Malaysia Waves
      Laknat penghasut macam Keadilan Raya
      Laknat Penipu macam Malaysia Chronicle

      Padanlah PAS pusat simpati Dengan TSKI. Orang solihin sentiasa bersimpati kepada orang di jalan yan benar

      What ever it is we will defend TSKI as our MB

      Kadang2 terpikir plakkk baik masuk PAS, kat sana walaupun ada konservatif dgn progressive sect tapi tak de lahhhh tipu cam ni. Yang Islam blei masuk Pemuda PAS yang bukan Islam masuk Sayap Penyokong.

      http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/06/27/Khalid-supporters-want-recount-for-Kuala-Selangor-polls/

      SHAH ALAM: Tan Sri Khalid Ibrahim’s supporters want a recount for the PKR Kuala Selangor division chief polls, which saw the Selangor Mentri Besar defeated by his challenger S. Manikavasagam.

      Khalid’s political secretary Azman Abidin said it was puzzling because Khalid was leading when electricity was cut off at the party headquarters in Tropicana where the counting took place early yesterday.

      He claimed that after the power was restored two hours later, some 100 spoilt votes “miraculously” seemed to go to Manikavasagam.

      “Checks with Tenaga Nasional Berhad showed that there was no supply interruption in Tropicana,” he said.

      Manikavasagam clinched 701 votes to Khalid’s 515. Khalid, however, managed to obtain more votes than incumbent Azmin Ali for the deputy president’s race.

      Manikavasagam’s team won all the top posts in the division, as well as Wanita and Youth wings.

      “It is a clean sweep. And I couldn’t ask for a better birthday present,” said Manikavasagam, who turns 49 today.

      The division polls were held on Saturday but votes were tallied in the wee hours of yesterday at the party headquarters.

      Others in Manikavasagam’s team who won in the divisional polls were David Selvam (deputy chief), Nor Azhar Jamil (vice-chief), D. Thalapathi (Youth chief), Azril Idris (deputy Youth chief), V. Bobinath (Youth vice-chief), Mariana Abdullah (Wanita chief), Latifah Sulaiman (deputy Wanita chief) and K. Punithavathy (Wanita vice-chief).

      Manikavasagam attributed the clean sweep to the will of the division members for change.

      Manikavasagam almost lost his chance to contest when the party suspended his membership for highlighting concerns over money politics in the media. The party lifted his suspension and allowed him to contest after he pleaded his case with material evidence.

      On the blackout, Manikavasagam said the polling agents were all there as witnesses.

      “Everyone left the room after it was locked,” he said, adding that tallying resumed after midnight and ended at about 6am.

      Fourteen more divisions in Selangor and Sabah will hold their polls tomorrow.

      Delete
    2. Wuiiiiiiihhhhhhh inilah dunia. ramai UG (Urang Gilerrrrrrrrrrr bukan unity government)

      Ada gila pangkat, ada gila racing, ada gila longkang kah Kah Kah

      Dinasihatkan TB@ Malaysia Waves @ Deramang jangan jadi UG (Urang Gilerrr) Gilerr apa? Gila Fitnah orang amanah dan ugamawan

      Kita kalau boleh jangan layan cerita bunyi fitnah, macam kita jangan layan TB @ Deramang @ Malayasia Waves. Kerja Deramang menfitnah Khalid MB yang disokong rakyat. Golongan ugamawan dalam PAS yang menyokong Khalid MB tidak terlepas dari fitnah style Abdullah bin Ubay dari Malaysia Waves, Malaysian Insider dan Malaysia Chronicle.

      Kah Kah Kah KIDEX EXCO dah approve, ptuiiihhhh muka Malaysia Waves.
      Kah Kah Kah Ustaz Hadi menyokong Khalid MB, memang betullah ugamawan bersama orang jujur.
      Kah Kah Kah Alphard, kat Puchong bolei upgrade dan facelift. Alphard 2004 jadi Vellfire dgn rega 8k. Alphard 80K guru besar boleh beli. Maki Ustaz pakai Alphard sebab dituduh tak zuhud
      Kah Kah Kah UG (Unity Government) tak wujud. Yang wujud adalah UG (Urang Gilerrrr) sebab kuat menfitanh orang jujur dan ugamawan.

      TB where are you. Are you chicken?

      Delete
    3. Assalamualaikum

      Haaaaaaaaaaaaaa ambil iktibar accident bas. Kalau driver bas bagus, ia akan jalan dgn lancar. Jika driver UG (Urang Gilerrrrr) terus masuk longkang.

      MB Khalid tertop. Best MB in Selangor. Rakyat Selangor majoriti sokong, Ulamak PAS pun sokong dia. Apasal mau tukar MB. Gilerrrrrr punya Tulang Besi.

      Isu -isu bodoh bahlul tak centre Tulang Besi

      a. KIDEX - Kidex punya benda,Exco dah approve, dalam EXCO ada PAS, PKR dan DAP
      b. Isu air, dah bawak ke kepimpinan PR - dah dapat greenlight lepas presentation Khalid.
      c. Isu Bible. MAIS bukan bawah MB lahhhhh
      d. Isu tak bagi allocation untuk mendaftar pemilih. LGE pun suruh pakai duit parti jangan pakai duit gomen.
      e. Ulamak PAS dan TGHA sokong Khalid MB. Memanglah orang ugama bersama orang benar

      Atas2 itu terjawablah segala fitnah Tulang Besi Malaysia Waves.

      Delete
    4. Gang keadilan raya sabotage TSKI. Memang tepat telahan PAS pusat tentang kejujuran TSKI. Islam menyuruh kita menolong orang yang ditindas. TSkI disabotage dan difitnah.

      Aku kalau benda ni tak resolve aku koyak kad ahli PKR aku masuk PAS

      Delete
  2. Jika parti politik seperti DAP sedia memberi sumbangan kepada masjid dan surau di sekitar DUN tempat mereka berkhidmat, kita juga ingin melihat sumbangan yang bakal diberian oleh MAIS, JAIS terhadap masjid dan surau diseluruh negeri Selangor. Penguatkuasa agama mesti tunjuk disiplin dalam mengutamakaan peruntukan beragama. Atau kedua agensi ini hanya buat sibuk mencari kalimah Allah yang tertulis dalam semua kitab agama lain ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia bagi kita ambillah. Undi belum tentu.
      Macam Brim jugak. Tak semestinya penerima Brim undi pr.

      Delete
  3. Horeyyyyy hari raya dah dekat...

    ReplyDelete
  4. Pemberian umpama ada udang disebalik batu. duit yang diderma itu sudah tahu ke hasilnya dari mana. Kalau org pas kata masjid yang didirikan oleh umno haram inikan pula duit dari dap.

    ReplyDelete
  5. berhati hatilah dengan orang yang bernama HANNAH YEOH. Musang berbulu ayam.

    ReplyDelete
  6. ROSMAH MANSOR JKK27 June 2014 at 14:13

    Abang 1400 ngan 1403 kak mah nak pesan... kalau betul pun kita ni bangang tahap gaban ... janganlah tunjuk sangat... kak mah ngan abg jib kecewa tau... simpan sikit bangang tu... maaf ye kak mah cakap ni...

    ReplyDelete
  7. abg 1400 dgn 1403 si malu nak bagi nama ni nak pesan...jgn pikir klu kamu islam smuanya elok2 belaka...walhal kdg2 yg bukan islam tu lbh elok tabiatnya dr yg islam..jadi simpan2la kebebalan anda tu smpai kimat yee....

    ReplyDelete
  8. DAP TAU MELAYU BOLEH BELI DGN DUIT. BERAPA SEN HARGA MELAYU ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno berani keluarkan rm 30000?
      nak jaga oku terbiar pun boss nfc buat tabung
      kalau dap tak bg pun tak ada rugi nya
      sape yg kebas pampasan penduduk kg cubadak DAP ke?

      Delete
  9. Horeyyyyy hari raya dah dekat...

    ReplyDelete
  10. Tak perlulah puji2 bila dap buat perkara yg ambil hati org islam. sama mcm peraduan gores dan menang... mula-mula utk ambil hati mangsa dia puji2 kita melambung2 sbb brtuah 'menang' hadiah. Tapi sebenarnya tipu. Yg jadi mangsa org melayu lh sbb kita suka brsangka baik dgn org yg pandai ambil hati kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen ini menunjukkan najib bodoh dah berpuluh menteri dan timb pun nak jugak bg jawatan pd cina
      krn mca gerakan pandai jaga hati maka najib bg jawatan

      Delete
  11. Dia bagi surau berapa ?
    Tanya dia dap bagi to'kong berapa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mca langsung tak bagi di beri jawatan menteri ada lah

      Delete
  12. so what's the big deal? itu semua duit tax payer....korang bising pon takde pekdah....sama je BN ke PR....bab sumbangan heboh satu dunia....dah memang duit tu duit rakyat..jgn jadi rakyat Malaysia bebal dan malas tambah pengetahuan..yg korang tau politik & hiburan je...benda basic people rights mcm ni pun bebal........kesian..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. duit rakyat ?
      kalau duit rakyat umno bn boleh bg rm5000
      ini antar 5 org imam bilal buat umrah yg lebih ketua dan macai bawak pergi bandung Kawan ada member taman org berduit Org umno cuma bg rm500 utk bina mesjid sendiri berpangkat dato . banding kan org lain bg 4 kali byk dr umno

      Delete
  13. KESIANNN . . .

    ReplyDelete
  14. Kesian..betul ada lg yg tak faham minta mb bykkan majlis ilmu di peri.gkat sekolah hingga ke org dewasa diselangor...masih ada yg bebal lah...

    ReplyDelete
  15. Orang buat baik ... hangpa sangsi dan curiga, semata-mata kerana dia DAP.
    Orang buat jahat ... hangpa tak kisah dan tak peduli, semata-mata kerana dia UMNO (Melayu).

    DAP bagi duit ... hangpa curiga akan puncanya.
    DAP bagi duit ... hangpa kata depa nak beli Melayu.
    DAP bagi duit ... hangpa kata depa tak ikhlas.
    DAP bagi duit ... semuanya tak baik le ....

    UMNO bagi duit ... hangpa sebat tanpa siasat walaupun hangpa tahu punca.
    UMNO bagi duit ... hangpa tak kata depa nak beli Melayu pun.
    UMNO bagi duit ... hangpa kata depa tu ikhlas walaupun dah sebat berjuta ringgit.
    UMNO bagi duit ... semuanya BAIK semata-mata kerana depa tu Melayu dan "Melayu".

    Bila lagi Melayu nak sedar akan "KEBAIKAN" UMNO yang telah banyak menjual harta Melayu .... Tanah Rezab Melayu, Bank Bumiputra, Felda, Uitm, ......

    ReplyDelete
  16. Duit haram bagi pada masjid. Puihhh

    ReplyDelete
  17. bosan sial headline article mcm ni.. terus terang je laa yg celaka tu memang sah2 umno.. yg baik2 tu smua pembangkang.. yg terus nak sokong umngok tu biarkan je..

    ReplyDelete
  18. wayang cina..

    ReplyDelete
  19. Horeyyyyy hari raya dah dekat...

    ReplyDelete
  20. Umno lagi bagus pakai duit judi buat masjid negara..rajin2 la gogle.

    kikiki

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...