Sunday, 22 June 2014

KENYATAAN RASMI PDRM BIDAS MEDIA ASING YANG CUBA KAITKAN KAPT ZAHARIE AHMAD SUSPEK UTAMA ATAS KEHILANGAN PESAWAT MH 370.



KENYATAAN TIDAK BERTANGGUNGJAWAB MEDIA ASING BERHUBUNG MISTERI KEHILANGAN MH370

Polis Diraja Malaysia (PDRM) ingin merujuk kepada berita yang tersebar luas berhubung dakwaan bahawa siasatan rasmi PDRM membuktikan Kapt Zaharie Ahmad Shah bertanggungjawab di atas kehilangan pesawat MH370. Adalah dengan ini disahkan bahawa berita tersebut tidak berasas sama sekali dan dibuat secara tidak bertanggungjawab.

Diperturunkan apa yang dilaporkan oleh akhbar asing mengenai kes ini semalam ...

SIASATAN rasmi polis berhubung kes kehilangan Penerbangan Malaysia (MAS) MH370 dilaporkan mengenal pasti juruterbang pesawat itu sebagai suspek utama.

Polis Malaysia mendapati ayah kepada tiga anak itu, Kapten Zaharie Ahmad Shah, 53, dilihat tidak membuat sebarang komitmen kerja atau sosial pada masa akan datang, melainkan anggota krewnya yang lain, lapor Sunday Times.

Siasatan mereka juga menemui bahawa beliau telah memprogramkan simulator penerbangan dengan latihan penerbangan jauh ke selatan lautan Hindi dan mendarat di sebuah pulau menggunakan landasan pendek, dakwa akhbar itu.

Program latihan itu dikatakan telah dipadam tetapi kemudiannya dikesan oleh pakar komputer.
 Pesawat MH370 hilang pada 8 Mac dalam penerbangannya dari Kuala Lumpur, Malaysia ke Beijing, China.

Terdapat 239 penumpang dan krew di dalam pesawat itu.

Sehingga kini, pesawat Boeing 777 itu masih belum ditemui. -

mirror.co.uk

10 comments:

  1. MH 370 tidak akan ditemui lagi kalau pun ditemui akan berkar menjadi MH376 KK atau MH377A KK. Malu lah Najib nanti semua lubang bocor. Katakan lah MH370 selamat mendarat aku rasa dah tak rupa kapal terbang skrg ini. Kru nya pula dah jadi sekeru macam robert diprogrem sampai masak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "PKR = Parti Keling Rakyat".....haktuihhhhh!!!!!23 June 2014 at 01:32

      "PKR = Parti Keling Rakyat". Sebab tu budaya gangster kuat. Paling byk makan duit puak keling ni la.

      Delete
  2. masa PC kata siasatan meliputi semua kemungkinan Bukan kah selepas dikatakan kapal tak dpt di kesan kemudian tiba tiba kata berpatah balik mengikut rekod radar tentera masa tu yg jdkan Kapten suspek siapa ? Nak pergi rumah Kapten pun jd highlight ..

    Skg selagi bangkasi pesawat tak di temui selagi itu lah mcm mcm cerita ..

    ReplyDelete
  3. Knp x saman je akbar tu....Dalam Negara boleh buat!!!

    ReplyDelete
  4. kelantan gangbang23 June 2014 at 00:39

    TUMPAT – Seorang warga emas menemui ajal akibat serangan jantung selepas melarikan diri dari serbuan polis dalam kejadian judi sabung ayam di sebuah kebun rambutan di Kampung Kubang Panjang, Chabang Empat di sini, petang kelmarin.

    Mohon jgn ketawa kuat sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang mati kau jadikan bahan ketawa????? something very wrong with you....

      Delete
  5. Ni sumer poyo.. haktuihhhh

    ReplyDelete
  6. This Thing Is Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  7. Sebelum tuduh Capt Zaharie tolong jawab dulu soalan cepu mas ini;
    Kenapa isi kargo MH370 mulanya dikatakan MANGGIS bertan2, kemudian bertukar menjadi BATERI pulak? Silap cakap atau silap mata.

    ReplyDelete
  8. Ni sumer poyo...haktuihhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...