Saturday 21 June 2014

BIAR GAMBAR-GAMBAR BERBICARA .... EDISI KANTOI NAJIB DIMALUKAN ... BERITA HARIAN KATA 10,000 WARGA KERJA SAMBUT NAJIB DIPERHIMPUNAN HARI PEKERJA DI MELAKA SEDANGKAN HAKIKATNYA TIDAK SAMPAI "1,000" ORANG?????


Taubat lahom gerenti gambar-gambar ini tidak akan diterbitkan oleh semua media arus perdana .. apakah warga pekerja sudah mulai menolak kepimpinan Najib Razak sampai begini punya teruk sambutan diberikan.

Itu pun dikhabarkan ada desakan dan paksaan untuk kakitangan kerajaan supaya hadir jika tidak angka yang turun lagi jauh merudum.

Peliknya akhbar Berita Harian dengan muka tembok tidak tahu malu boleh katakan 10,000 yang sambut ketibaan Najib Razak di Perhimpunan Hari Pekerja di Ayer Keroh Melaka pagi tadi.



AYER KEROH: Datuk Seri Najib Razak tiba di Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC) di sini, sebentar tadi bagi menyampaikan amanat sempena program Perhimpunan Hari Pekerja 2014.

Ketibaan Perdana Menteri jam 10.35 pagi disambut oleh Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Idris Haron dan Menteri Sumber Manusia, Datuk Seri Richard Riot Jaem serta barisan EXCO kerajaan negeri.

Pada majlis bertemakan Pekerja Berinovasi Pemacu Transformasi itu, Perdana Menteri akan menyampaikan amanat Hari Pekerja 2014 kepada kira-kira 10,000 warga kerja membabitkan 200 jabatan kerajaan dan sektor swasta.

Perhimpunan yang diadakan itu bertujuan untuk mengiktiraf dan menghargai sumbangan golongan pekerja dalam pembangunan negara, selain mengeratkan semangat kerjasama dan permuafakatan antara tiga pihak iaitu kerajaan, majikan dan pekerja dalam usaha pembangunan negara.

17 comments:

  1. News – 21/6/14 – Ahli Parlimen DAP Puchong meramalkan Pakatan Rakyat (PR) bakal kehilangan Selangor sekiranya Tan Sri Khalid Ibrahim kekal sebagai Menteri Besar Selangor, sekaligus melupuskan cita-cita PR untuk menawan Putrajaya.

    Bercakap pada forum Lebuh Raya Kidex, Gobind dilaporkan FMT berkata pentadbiran Selangor sekarang ini seumpama stail kerajaan Barisan Nasional (BN).

    “Saya memberitahu PR, kita akan kehilangan Selangor dalam pilihan raya umum akan datang jika kerajaan Selangor meneruskan stail yang sama dengan kerajaan BN, di mana kerajaan lebih tahu yang terbaik untuk rakyat.

    “Dan kita pastinya tidak akan menang Putrajaya,”katanya dalam forum yang diadakan di Perpustakaan Petaling Jaya, dianjurkan oleh satu gerakan SNTK (Say No To Kidex).

    Hadirin menjerit “Tidak” secara serentak apabila Gobind bertanya sama ada Abdul Khalid telah melakukan tugasnya berkhidmat kepada rakyat.Ramai juga hadirin ahli PKR PJaya Selatan hadir dan menyokong Tan Sri Khalid letak jawatan pada majlis itu.


    * Hanya Amin akan mengangkat martabat PKR dan pakatan.

    -Cabang Ampang-

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR jatuh disebabkan DAP akan terus memperkecilkan kebolehan pemimpin melayu dan anggota PAS dan melayu PKR tak bantu TSKI dalam tugasnya. Dalam kes KIDEX ni Kerajaan BN Dah setuju dan sain dan TSKI take boleh nuat apex melainkan BN tersedu dan terkejut. Kini kerajaan BN takut nak jumpa rakyat, jadi taktik TSKI berjayalah untuk usaha gagalkan projek. Cuba fikir secara outside box dan bukan stereotype politik PAS/PKR/DAP

      Delete
    2. Apakah goblin sing sudah menjalankan tugasnya kpd rakyat?

      Delete
  2. aku sokong Anon 17.35, manakala PAS pula telah menjadi "kuda tunggang" DAP, parti Islam yg tmempunyai pemimpin2 yg hanya pandai bercakap tapi tak boleh berfikir. itulah ajaran Islam yg dibawa oleh PAS.

    ReplyDelete
  3. Umno parti barisan neraka pasai menolak hukum islam woi macai umno. Tok sah dok spin ayat quran and hadis.

    ReplyDelete
  4. Mengapa ambil gambar sebelum majlis bermula? Jangan jadi bolggers umno la.

    ReplyDelete
  5. KAKI FITNAH.

    WOI NI TEKTIK LAMA.

    ORANG XPERCAYA DAH.

    AMBIL GAMBAR SEKERAT2.

    KAH KAH KAH.

    TUKAR TIUB PUN TAK BERANI BUAT KERJA TIPU MACAM NI.

    TEKTIK NI DAH TAK LAKU DAH.

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelacur..camni le..janjik duit.

      Delete
    2. 2029.....mcm emak engko

      Delete
  6. Yang kat kerusi kosong tu ialah ahli persatuan pekerja=pekerja Bunian Negeri Melaka.

    ReplyDelete
  7. BARUA2 JE YG TINGGAL..ADAKAH INI TERMASUK DALAM KALANGAN 47% IDIOTS.,?? Hahahahahahaha..!!!

    ReplyDelete
  8. Haha...ramai ni pn BN ttap menang gak. PR menang canang pom pom je.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...