Thursday 26 June 2014

HEBOH DI ALAM MAYA KISAH SELAGI TSKI TIDAK MENYERAHKAN LAPORAN SALAH LAKU AZMIN KETIKA MENJADI LEMBAGA PENGARAH PKNS KEPADA SPRM SELAGI ITU TSKI AKAN TERUS DIPERBODOHKAN OLEH ANGGOTA-ANGGOTA PKR YANG TIDAK MEMIHAK KEPADANYA.



Selagi Tan Sri Khalid Ibrahim tidak menyerahkan laporan salah laku Timbalan Presiden Parti keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), selagi itulah Khalid akan terus diperbodohkan oleh ahli-ahli PKR yang tidak memihak kepadanya.
 
Laporan salah laku tersebut diberitahu, Khalid sebelum ini bakal mendedahkan kepincangan Azmin ketika menjadi Pengerusi Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS).
 
Itu kata seorang ahli PKR cabang Hulu Langat, Ramli Baharuddin yang bimbang melihat kecelaruan dalam parti kini semakin tidak terkawal.
 
"Ini bukan lagi soal merebut jawatan tetapi sebagai ahli, saya mahukan ketelusan daripada Khalid. Kalau benar sudah ada laporan salah laku Azmin, kenapa tidak diserahkan kepada SPRM untuk disiasat?
 
"Macam ada yang tak kena seolah-olah ada suara ghaib yang melarang Khalid untuk menyerahkan laporan tersebut. Saya tak berani menuduh sesiapa tetapi ahli yang melihat kini semakin hairan dan tertanya-tanya sama ada Khalid bercakap benar atau tidak.
 
"Kalau Khalid mengambil sikap berdiam diri, maka dia kena bersedialah untuk mengundur diri daripada dunia politik kerana sebagai pemimpin, dia tidak seharusnya menyembunyikan sesuatu yang boleh meruntuhkan parti," katanya ketika dihubungi hari ini.
 
Tambah Ramli, kehebatan Khalid dalam mentadbir negeri Selangor memang tidak boleh dipertikaikan tetapi dalam urusan parti, Menteri Besar Selangor itu disifatkan masih lemah.
 
"Sekarang ni, disebabkan Khalid enggan menyerahkan laporan tersebut, di kalangan ahli mula bercakap sama sendiri mengatakan Khalid hanya buat cerita tentang laporan tersebut yang kononnya tidak wujud langsung.
 
"Apa yang dibimbangkan adalah keyakinan ahli terhadap parti. Jika hal ini berlarutan, tidak mustahil akan berlaku perpindahan ahli kepada parti lain," tegasnya.
 
Katanya lagi, walaupun sekiranya dalang yang menghalang Khalid itu Datuk Seri Anwar Ibrahim atau Datin Seri Wan Azizah sekalipun, Khalid wajib menjalankan tanggungjawabnya memulihkan parti dengan mendedahkan laporan salah laku Azmin yang berada dalam tangannya.
 
"Janganlan terlalu naif sehingga Khalid terpaksa menerima semua fitnah yang dilemparkan ke atasnya. Sikap membisu Khalid hanya akan memburukkan lagi keadaan dalam parti," ujarnya. - MalaysiaGazette

8 comments:

  1. Kah...kah...kah...Khalid kalah di Kuala Selangor! Ini mesti Azmin punya kerja! Kasihan Omak kau! Tapi tak pa..teruskan usaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "PKR = Parti Keling Rakyat".....haktuihhhhh!!!!!26 June 2014 at 21:06

      "PKR = Parti Keling Rakyat". Sebab tu budaya gangster kuat. Paling byk makan duit puak keling ni la.

      Jika jumpa ular dan jumpa keling, maka ketuklah keling itu dulu.

      Delete
  2. HEBOH DI ALAM MAYA KISAH SELAGI TSKI TIDAK MENYERAHKAN LAPORAN SALAH LAKU AZMIN KETIKA MENJADI LEMBAGA PENGARAH PKNS KEPADA SPRM SELAGI ITU TSKI AKAN TERUS DIPERBODOHKAN OLEH ANGGOTA-ANGGOTA PKR YANG TIDAK MEMIHAK KEPADANYA.



    *Kalau nak terbubar PKR beranilah jatuhkan Azmin dgn fitnah rasuah dari kelompokPKR yg masih pekat dna umno.

    Pejuang Tulen PKR

    ReplyDelete
  3. heboh di alam maya??

    mana ada. takde pun heboh. yg kunun nak heboh cuma blog OMAK KAU pelacur pkr ni je.

    PKR akar umbi kekal menyokong Azmin!

    ReplyDelete
  4. Azmin Ali tu jiwa UMNO. Parasit yg nak kan jawatan MB Selangor.
    Boleh penyamun dana negeri.
    Azmin tak boleh masuk UMNO pasal dia ni tahap Mak Nyah je, kalau dibanding hanjing hanjing lain dalam UMNO sekarang ni.
    Jadi dia menyemak dalam PKR. Tunggu peluang nak lahap habuan.
    Poorahhh Azmin.

    ReplyDelete
  5. Ni sumer poyo... haktuihhh

    ReplyDelete
  6. Kah kah kah..azmin elok lah ko lompat masuk umno cepat sebelum tski dedah kat sprm ko punya swindel dlm pkns..ko ingat tski tu bodoh politik ke?

    ReplyDelete
  7. Horeyyyyy hari raya dah dekat...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...