Sunday 22 June 2014

SUSPEK KES BUNUH ALTANTUYA SHAARIBU SELAIN DISIASAT KES KHALWAT DENGAN ISTERI ORANG JUGA DISIASAT MENUMBUK SEORANG ANGGOTA POLIS DALAM BALAI POLIS SEPANG!!!!



Bekas komando polis yang didakwa membunuh Altantuya Shaariibuu pada tahun 2006 lalu kini berhadapan dengan masalah sekali lagi – ditangkap khalwat dengan wanita yang sudah berkahwin dan kini didakwa menumbuk seorang anggota polis pula.

Kejadian berlaku di Balai Polis Sepang malam Khamis lepas selepas beliau ditahan kerana berkhalwat dan dibawa ke balai polis itu.

Ia berlaku dalam keadaan tangannya bergari ketika rakan kepada suami wanita itu datang mahu membantu tangkapan tersebut.

Bekas komando itu menumbuk muka anggota polis itu sehingga berdarah hidungnya dan cedera ringan pada bibirnya.

Ketua polis Sepang, Superintendent Mohd Yusoff Awang berkata kertas siasatan dibuka terhadap suspek di bawah Seksyen 323 Kod Penal kerana menyebabkan cedera tanpa senjata selepas laporan oleh polis yang menjadi mangsanya.

Ketika menjelaskan perkara itu, Mohd Yusof berkata, berlaku kekecohan selepas bekas komando itu ditangkap kerana khalwat.

"Polis yang cedera itu adalah jiran wanita itu. Dia datang untuk membantu. Berlaku salah faham dan berakhir dengan kecederaan," kata Mohd Yusoff.

11 comments:

  1. Lepas seko2 macai umno terima balasan kat dunia.macai2 blog umno tu pun tunggu masa je.

    kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. "PKR = Parti Keling Rakyat".....haktuihhhhh!!!!!22 June 2014 at 15:12

      "PKR = Parti Keling Rakyat".....haktuihhhhh!!!!!

      Delete
  2. Inilah akibat menyelamatkan orang yang sepatutnya mati ditali gantung.... Salah siapa ?

    ReplyDelete
  3. Haluuuuuuu. .........

    Patut dn kna sngat jit tuya @ jit jebon pilih malaun ni jdi pak sanggup....rupanya2 thap iman nya sehebat kak ros_ak jgak...kih kih kih

    Khak tuih

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Si Pukimak ni dah duduk dlm jail x dpt main..klr jail bini org dia gasak..memang anak haram ni lancau..bangsat punya manusia

      Delete
  5. Anjing mesti makan taik!!

    ReplyDelete
  6. This Thing Is Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  7. Ni sumer poyo...haktuihhhh

    ReplyDelete
  8. WAHAI BANI MELAYU..MENGAPA BEGITU MUDAH KAMU DIBARUAKAN..DIMANA MARUAH KAMU..?? MENGAPA KAMU BEGITU MUDAH KAMU DIPERBODOHKAN DGN HABUAN DUNIA YG TIDAK SEBERAPA..BANGUNLAH DARI TIDUR..JADILAH INSAN YG MEMPUNYAI JATI DIRI UNTUK TERUS MAJU..LAWAN TETAP LAWAN CHANGE NOW SAVE MALAYSIA..HASIL DARI PEMERINTAH BANGSAT..!!!

    ReplyDelete
  9. Ni sumer poyo....haktuihhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...