Friday 2 November 2012

EDISI KANTOI LUMAT LUNYAI!!!...UMNO KHIANATI JANJI DAN MENIPU RAKYAT SABAH!!!!!



BN penipu. UMNO Penipu. Sewaktu Kerajaan BERJAYA memerintah. Harris telah berjanji akan membina sebuah jambatan Menumbok-Labuan.

2 tahun kemudian selepas penyerahan Labuan dengan tanpa restu rakyat Sabah, untuk memenangi hati rakyat, Dr. Mahathir sekali lagi berjanji akan membina jambatan tersebut kerana katanya Labuan amat penting sebagai pusat perbankan persisir pantai.

Sewaktu Abdullah Badawi menjadi PM dia juga berjanji akan meneruskan proses pembinaan jambatan tersebut dgn alasan Labuan penting untuk pembangunan sebagai pulau bebas cukai dan pusat industri minyak dan gas tetapi jambatan selat teberau menghubungkan Johor-Singapore pula yg siap.

Kini, Najib jadi PM tiada jambatan pun dibina malah menteri wilayahnya berkata "TIADA JANJI JAMBATAN LABUAN".

Apa erti semua ini? Kita sudah ditipu oleh BN UMNO.

kredit pos : Joseph Lakai


SUDAHLAH KHIANATI JANJI... PENIPU PULA!!!!!... ITULAH DIA UMNO PARTI YANG BAKAL TERSUNGKUR PADA PRU 13 NANTI!!!!

INILAH DIA.. APABILA RAKYAT SABAH TUNTUT JANJI UMNO/BN YANG BERJANJI DUA DEKAD YANG LALU AKHIRNYA RAJA NONG CHIK KATA TIADA JANJI DITABUR....

TUNGGU SAJA PRU 13 NANTI... RAKYAT SABAH AKAN KUBURKAN UMNO....INI KALI LAH!!!!!

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...