Friday 2 November 2012

KISAH PANASSSSS!!!!...USTAZ BADRULAMIN BAHRON DITAHAN JAIS MALAM TADI KERANA CUBA NAK HIDUPKAN AL-ARQAM?????



RAWANG – Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menyerbu sebuah majlis khas yang dipercayai cuba menghidupkan kembali ajaran sesat Al-Arqam di Bandar Country Homes di sini malam tadi.

Dalam serbuan pada pukul 10 malam itu, beberapa individu ditahan termasuk Ketua Penerangan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor, Dr. Badrulamin Bahron.


Badrulamin merupakan tetamu kehormat dan ahli jawatankuasa majlis tersebut.


Difahamkan, majlis yang dihadiri kira-kira 3,500 orang itu melanggar arahan mufti mengikut Seksyen 12C Enakmen Jenayah Syariah Selangor iaitu membantu menghidupkan fahaman Al-Arqam.

Kesemua yang ditahan dibawa ke pejabat JAIS di Shah Alam, Selangor.

Sehubungan itu, JAIS akan menjalankan siasatan lanjut dan memantau aktiviti pengikut bekas pemimpin Al-Arqam berkenaan sebelum mengambil tindakan lanjut termasuk menahan mereka yang didapati terbabit dalam cubaan menghidupkan kembali gerakan itu.

SEPERTI BIASA SUDAH PASTI ISU INI AKAN DIPUTAR KEMAKSIMANYA OLEH SETERU POLITIK DR BADRULAMIN SEPERTIMANA ISU "KHALWAT" DIKUANTAN PAHANG KIRA-KIRA 8 BULAN YANG LALU.

KEHADIRANNYA ADALAH SEBAGAI TETAMU KEHORMAT BUKANNYA SEBAGAI PENGANJUR MAUPUN TULANG BELAKANG MAU HIDUPKAN SEMULA AL-ARQAM.


3 comments:

  1. biasa la,apa lagi kerja syaitan kalau bukan buat fitnah.......

    ReplyDelete
  2. Ustaz badrul ni Bahalol ker?? walaupun bukan sebagai penganjur hanya sebagai jemputan .. wajarkah dia hadir?? .. tak payahn nak pening pening kepala ..pergi google video umu jah 9setan betina0 tu ..kamu akan tahu apa akidah mereka !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK BRANI NAKKOMEN,SEBAB BLUM MNDAPAT MAKLUMAT YG SEBNAR-BNARNYA.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...