Saturday 8 March 2014

ANGIN BERTIUP KENCANG CALON KEADILAN/PR PRK DUN N25 KAJANG GANTI DSAI IALAH SAIFUDDIN NASUTION!!!!!

Dari maklumat yang di perolehi kemungkinan besar Setiausaha Agung KEADILAN Dato' Saifuddin Nasution akan di pilih menjadi calon KEADILAN/PR DUN N25 Kajang ganti DSAI.

Jika ini menjadi kenyataan maka sudah pasti membawa khabar buruk mimpi ngeri amat paling kepada UMNO/BN.

12 comments:

  1. saifuddin nak jadi mb ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju 100% saifuddin jadi calon. beliau lebih cool dan berwibawa serta menunjukkan contoh pemimpin melayu islam yg baik

      Delete
  2. Sampai hati korang! Aku dah banyak pengorbanan! Siap tadah bini aku lagi! Dah lah bang non seronok-seronok pei toron, inikah balasanya?

    hu..hu..hu..

    Assmin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak tulis benda benda fitnah ni hang jadi gila ke?

      dari saudara seislam mu.

      Delete
  3. Aku pengundi pkr tak setuju.
    Carilah calon lain. Yang pipi muka yg tak menggerutu dan berlopak.plsss

    -Ahli pkr. Pengerusi lgbt peringkat cabang sg sekamat-

    ReplyDelete
  4. kami sbg macai umno nk khir toyo jugak jd mb....plsssssss....

    ReplyDelete
  5. RAFIZI,RAFIZI,RAFIZI .Biar ramai politikus dan oputurnis bagai cacing kepanasan kelak.

    ReplyDelete
  6. Nuar difitnah!
    Nuar diainaya!
    Nuar dizalimi!

    Ok kita pandang dari sudut lain pulak...

    Nuar dah takde arah @ yakin die akan kedalam dengan kes liwat nie..

    So die bayar kt ADUN Kajang supaya letak jawatan..
    bayar 2-3 juta pon apa ada hal, Nuar banyak dana..
    Si cina nie pulak dapat juta-juta cara mudah, mana boleh tolak. Duit tu buat meniaga bukak kedai makan 3-4 buah pon dah untung (mungkin pasal tu cina nie tak boleh nak bagi alasan kukuh dia letak jawatan)

    Lepas tu Nuar buat-buat terkejut dan tak tau sebab apa cina nie letak jawatan..
    Pastu Nuar berlakon kata dia xmau bertanding di Kajang..

    Selang tak berapa lama, Nuar buat statment yang dia terpaksa bertanding di Kajang demi nak menyatu padukan masyarakat Kajang dan semua agama termasuk Kristian dan Islam(Nuar jadikan kepanasan isu Kalimah ALLAH yang dimainkan oleh Kristian dan dia sendiri sebagai peluru)

    Nuar secara halus gunakan issue Kajang untuk cover kes liwat die..

    Dan bila sampai tarikh untuk dipanggil ke mahkamah, kita boleh lihat Nuar dengan beraninya datang ke Mahkamah pasal apa? pasal die dah siapkan agenda die..

    Nuar yakin dia akan disabit salah sebab tu dia bangkitkan issue kajang sebagai senjata supaya masyarakat dan penyokong fanatik dia akan nampak seolah-olah kerajaan pulak yang cuba tamatkan career politiknya dengan cara sumbat dia ke penjara..

    Dengan harapan menggunung Nuar supaya penyokong fanatik PR dan masyarakat akan marah yang meluap-luap.
    Dan kemudian seperti yang dirancang, Tian Chuan dan konco-konco pulak mengajak semua fanatik ni untuk merusuh dan dengan harapan rusuhan kali ini dapat menggulingkan kerajaan..
    Kenapa tak semen-mena Tian Chua keluarkan kenyataan seolah-olah ajak orang ramai merusuh dan berani pulak tu cakap kerajaan akan tumbang dalam 4-5 bulan?

    Rancangan Nuar dalam 4-5 bulan, bila mana konco-konco dia diluar sedang persiapkan angkatan rusuhan untuk gulingkan kerajaan, maka dalam 4-5 bulan nanti bila kerajaan dah tumbang, dia dapat dibebaskan dan dibersihkan namanya keseluruhan...

    Dan kemudian dengan harapan bila mana terwujud kerajaan baru PR, dia akan diangkat menjadi PM dan kemudian akan gunakan segala kuasa sebagai seorang PM untuk tutup mulut dan senyapkan semua musuh-musuh dia dan segala bukti-bukti yang ada..

    SEBALIKNYA...

    Sekiranya itu tidak berlaku, dan andai kata dia mati semasa dalam jail, setidak tidaknya dia dapat membuka peluang yang lebih cerah pada anaknya Nurul Izah bilamana Izah dan penyokong fanatik akan kata dia dibunuh semasa dalam tahanan..

    Maka pada masa tu, Izah akan menjaja cerita sedih sang bapa yang sebenarnya sangat pandai mengatur stratergy untuk bangkitkan kemarahan ramai..
    Dan dalam masa yang sama, dengan tercetus kemarahan penyokong yang mendakwa Anuar dibunuh dalam tahanan, rusuhan dan gulingkan kerajaan tetap akan berlaku..
    Dan dengan itu, survival anaknya Izah dapat diteruskan dan mungkin Izah akan diangkat menjadi PM yang kemudianya tetap akan membalas dendam ayahnya kepada musuh-musuh sang ayah..

    Kenapa tiba-tiba issue Kajang timbul?
    Tarikh bicara kes Nuar dah lama ada selepas berpuluh kali ditangguhkan..
    Tapi Kajang baru sebulan lebih yang lepas timbul dan ADUN terbabit tak mampu bagi alasan dan langsung hilang..
    Stratergy Nuar dan issue Kajang..

    Buang emosi dan baca dengan minda yang terbuka...

    Blogger OMAK KAU, 1 kau delete 10 lagi aku akan paste.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. engko ni gilake?

      Delete
    2. Analisis oleh ahli kangkung

      Delete
    3. jom kita pi masjid..sekurang kurang boleh hilangkan serabut kepala hang tu...kalau panjang tu hang tulis atau baca ayat ayat quraan jutaan lebih baik dan barakah..

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...