KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 14 March 2014

KETUA BRIGED KESATRIA BN BERI AMARAN KERAS KEPADA RAJA BOMOH SEDUNIA AGAR JANGAN SESEKALI USIK WALAUPUN SEHELAI RAMBUT KJ!!!!!



Pergh!!! akhirnya Ketua Pasukan Kuntau UMNO sudah berbunyi setelah kisah Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP nak tampar KJ macam tampar buaya gara-gara KJ minta pihak berwajib tangkap Raja Bomoh yang buat malu negara satu dunia.

Punyalah Panglima Ludah Beracun Negara ini berang sampai tidak izinkan walau sehelai pun rambut KJ diusik dan di sentuh oleh Raja Bomoh Sedunia.

Dia ajak agar Raja Bomoh berdepan dengan dirinya dulu.

Jeng .. jeng .... jenggggggg ... Mari kita lihat ... siapa yang kenaaaaaa.

Diperturunkan kenyataan rasmi Panglima Ludah Beracun Negara .



Raja Bomoh Mai Jumpa Saya Dulu!!!!

Info@KesatriaMuda

Saya mewakili Briged Kesatria Muda (BKM) Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia ingin menyatakan pendirian BKM berdiri teguh dihadapan YB Khairy Jamaluddin yang dicabar oleh Raja Bomoh hendak menampar Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dan BKM tidak akan benar walau sehelai rambut pun di usik . 

BKM merasakan kenyataan beliau Kebudak2kan , tidak matang dan hanya hendak meraih publisiti murahan selepas  tindakan  beliau yg memalukan rakyat Malaysia  dalam isu MH370 di KLIA tempohari yang dilihat tidak menghormati perasaan keluarga mangsa malah seluruh rakyat Malaysia.

BKM ingin mencadangkan pada Raja Bomoh untuk mengambil rawatan sakit otak ke hospital psikiatri yang berdekatan bagi dengan kadar segara bagi rawatan sakit otak pihak Raja Bomoh yang BKM sedia bayarkan pemeriksaan beliau.

BKM ingin menyatakan pada pihak beliau, YB Khairy Jamaluddin mewakili ratusan ribu anak muda yang akan berdiri teguh dibelakang beliau dan kami tidak gentar menghadapi mana2 pihak yang cuba menjatuhkan martabat Ketua Pemuda kami.

Arman Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia
Pengerusi Briged Kesatria Muda

62 comments:

  1. kah.kah.kah.briged kesatria mampu transform jadi power rangers.depa nie ada robot besau.bomoh 1malaysia ada berjuta pengikut silat.mesti gaduh besaq nie.minta siaran langsung di tb.gaduh jgn tak gaduh.kita tengok saper yg kena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa punya bangang 2 ekoq umno nie.orang asyik memikirkan nasib penumpang MH370,depa nie asyik nak gaduh.nak gaduh pergi jauh jauh.tiada akal sungguh dua ekor pencacai nie.satu pencacai gangster dan satu pencacai bomoh 1malaysia.nanti aku pulak yg luku kepala bodoh 2 ekor pencacai nie.tak habis habis cari publisiti kupangtembaga.

      Delete
    2. Biaq pi depa gaduh...syok ooo tgk bangang dgn bingai betumbuk...hehe

      Delete
    3. Yg bingai hangpa LA..kutuk org buat apa...jgn dok laga2 org..x baik...

      Delete
    4. Laga Kepala Tok ang..2 2 orang ada status masing2 dan dipublish pada umum ang nk kata melagakan org??? aku rasa ang ni pon totok umno xdak akai..toya mat amin..dok buat sembang kemaih apa

      Delete
  2. budak nie nk kena jentik teloq nie...lawan jgn x lawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kena santau sebijik budak ni

      Delete
    2. nak kata bodoh dh besar panjang....cubalah kita fikir asyik duk gaduh org melayu naik dulu, bangsa asing duk karau duit, buit duit bnyk last sekali kita duk bwah ketiak bangsa asing.... fikirkanlah

      Delete
  3. Apa jenis UMNO ni, sesama sendiri buat hal2, buat kerenah dia sama dia juga yg bercakaran sampai nak bagi penampar dan debik. Raja bomoh pawang UMNO, Raja ludah. pemuda UMNO, KJ menteri UMNO. Dlm UMNO rupanya ibarat kucing dan anjing tinggal sekandang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well said.
      Dh nme pon ameno.
      Sampah.

      Delete
  4. Fuyoo ni baru anak jantan..wacaya lah lu beb
    .tapi gua rasa lu gertak sja lbih bila gu lawan jenggeng sikit gua ingat lu punya teloq terkeloq masuklah kedlm..

    ReplyDelete
  5. Elok jaga diri sendiri..pastikan ikut sunnah nabi dan ajaran islam sebetulnya sbelum nak jaga c kj tu..taksub dgn manusia buat paaaa

    ReplyDelete
  6. Perkasa dan Hasan Ali tak nak join ke? The more the marrier.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hasan tgh sibok siapkan video murtad

      Delete
    2. pak brahing tgh sibuk ukur peta guna sesiku L

      Delete
  7. jgn la jd bodoh...
    isu MEMALUKAN MALAYSIA dan "ISLAM" DIMATA DUNIA..
    dah dirakam dan di parody oleh org2 malaysia dan org bukan muslim (siap allah f*** lg).. benda dah terang lagi bersuluh...
    bila khairi komen... kita kene bersatu sebagai umat islam... bukan PARTI...
    paham? paham ke tak faham ni.... "kepale otak yg dok pikir siapa yang upah dia utk buat movie kt klia harus lupakn dulu...nnt crik balik kemudian)... yg penting... kmu org2 islam sejati yg kurang fahaman politik harus sokong khairi sbb dia yg suruh tgkap...DIA YG KEDEPAN DULU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lancau ker apa lu ni beb.... Lu punya kaum umno gaduh sesama lu, lu suruh gua sokong kj... Lu punya kaum umno makan taik, itu lu punya hal. Gua tak mau campor rumah tangga lu

      Delete
    2. Dia suruh tangkap pun pasai nak suaka politik. Ingat KJ tu baguih sangat kah Islamnya? Puihhh!!!!

      Delete
    3. Tak payah bersatu la dengan parti umngok yang dah nak mampos kat bumi malaysia ni... menteri dia pulak cakap apa pun semua sebab duit.. sapa tak kenai sorg menteri tu masa pak mertua dia jd PM habis dia rembat segala projek

      Delete
  8. Mula2 gua nak tanya Arman Azha ni...bomoh 1 malaysia ni ada kapet terbang...ko ada?. Bomoh 1 malaysia ada teropong ajaib...ko ada?. Bomoh 1 malaysia femes satu dunia..ko femes?. Dan skang gua nak tanya si bomoh 1 malaysia..Arman Azha ada air ludah beracun...ko ada?....hahahahaha....dua2 bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi dua2 ada songkok keramat ketuanan melayu

      Delete
  9. Mana macai bn ni...x nak komen ke??

    ReplyDelete
  10. Warnning je?Sapa pun boleh. Sana bagi amaran, sini pun bagi amaran. Nampak pada lagak mcm rendam pun tak basah. 2x5 je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa la puak umno sapa tak kenai... depa la pembela melayu konon... brapa kali dok bg amaran kat org cina, kat org kristian.. nak tanya la jugak dah brapa juta org cina mati kah kah

      Delete
  11. Aku masih tertunggu2 response yg perfect dlm isu ini. Hint : TAMPAR

    ReplyDelete
  12. Heii Ibrahim .baik kau jgn turun Kalau kau tak turun aku tunggu kau di sini smp pagi ...

    ReplyDelete
  13. ni baru bertemu buku dengan ruas, jurus penampar buaya tembaga lawan jurus ludah beracun...

    ReplyDelete
  14. Kaedah A, buah keputusan. .. piiirah ajak join free fight x berani... gebang kuat.. ptuii

    ReplyDelete
  15. Yg kelakar nya.. yg ratus ribu anak muda@pesilat berdiri teguh belakang KJ dan ratus ribu ahli@pesilat yg bersama Raja Bomoh tu lah orgnya jgak Orang yg sama. Yg kat Kajang tu lah orangnya bersama KJ dan tu lah yg bersama Raja Bomoh .

    Kalau bergaduh .Samada pukul kawan sendiri atau pukul diri sendiri .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 23:34 jangan pecaya dgn angka yang puak2 tu bagi... aku rasa pengikut depa tak sampai pun seratus org...macam la penduduk malaysia ni ramai sangat nak ada pengikut sampai ratusan ribu.. semua ni puak putaq alam

      Delete
  16. Mulut sng nk buat fitnah... Sdang menangguk.dia air keruh...Allah maha mengetahui yg dilangit dn dibumi...dah dia buat salah,habis nama menteri dia angkut skali masuk kapal dia..ntah btuk ntah tidak dia ni....ntah2 dia pun dibayar utk pch blahkn sesama kita.... Umno ke pas ke.... Tu bukan tiket ke syurga...kalau yg umno dimacaikan,yg pas divangangkan.... Yg duk.macaikn org duk.vangangkan org tu dah btul sgt ke dia.... Politik melampau ni membunuh jati diri sesama insan....hilang rasa hormat sesama manusia...

    ReplyDelete
  17. drpd begaduh dan merugikan elok pegi blajar pasal aqidah, syariah dan akhlak islam

    ReplyDelete
  18. Dua ekor ni cakap saja berapi... tak akan gaduh.. gua caya..
    Pasni tepok meja huluq rm sikit selesai kes..
    aku sokong KJ . Betul cadangan tu tangkap saja.. jangan tak tangkap.... buat malu malaysia..

    ReplyDelete
  19. Yang kamu pun jadi buduh knafa dah taw bumuh tu parpu al binawe...kamu pun ngikut jadi bahlul al baldigol...poie tampar teresa konek tu ado gak 1200rm...gaduh apo pun x dapek malu la cam budak budak jgn di layan bumuh meroyan cam ungko kono cili tu...

    ReplyDelete
  20. Padan muka..ni balasan dari Allah..1 puak khurafat..1 puak pemfitnah besar..dah kena dah dua2..ni kalau gado ni boleh jadi world war II kat dalam malaysia ni..apa2 pun mudah-mudahan prk kajang ni pkr dapat menang mudah dan hilang kan wang pertaruhan bn..

    ~ ada macai umngok nak komen tak??..

    ReplyDelete
  21. Aku bukan lah sokong sesiapa, tapi klau tok moh ni saman KJ, kita rakyat malaysia saman dia balik sebab perbuatan dia lebih memalukan, kesian budak2 kita yg study n keje luar negara, diorg hari2 diketawakan, diejek, dan ditanya soalan yg x mampu kita nak menjawabnya, mmg imej malaysia teruk tercemar, lebih2 lagi dgn perbuatan tok moh doh ni

    ReplyDelete
  22. mana macai2 ni..soynap yoooo...buduh bertingkek..tingkek berbodoh2...hahaha

    ReplyDelete
  23. X. Perlu gaduh2. Wahai insan2 yg mulia. Tak ada faedah . . . ianya lebih keburukan dari kebaikan. Bawa la bincang. ..

    ReplyDelete
  24. HIDUP MELAYU!!! Bunyi sedap tp biar betul!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau melayu lupa melayu tentu hancur la melayu d bumi bertuah ini.

      Delete
  25. bgs jga puak ni beramok sma sndri, mgkh ad hikmh dsblk amokn ni. Prkakasm, Ngo umno standby....

    ReplyDelete
  26. Siapa yg sebenarnya syaitan no.tok bomoh tu atau pencacai umno yg tau duduk atas kerusi dan cari kesalah org.bagi saya tok bomoh tu berniat baik dan membantu mangsa mh370 bukan ada niat buruk pun.cuma bomoh memberi bantian dgn cara bertentang dgn agama.....kepada pemuda umno korg jgn la asyik berpolitik dan cari kesalahan org yg berniat baik.kalau berani suruh lah KJ tu turun laut turut serta mencari mangsa mh370.kita tgk bagaimana perasaannya.kalau kita duduk dan bersolat dan berdoa tapi tidak diturutlan usaha itu amalan tidak lengakap.......tapi kalau kita berdoa atas kerja keras org lain sahaja.baik duduk diam dan kgn nak tunjuk mika dan mengata org yg gangu korg.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik pencacai pr yg dri awl memperlekehkan usaha SAR dan bomoh ni sbb xdo famili mereka atas kpl mh370.. last2 umno jugak kne?

      Delete
  27. MALAYSIA DAH NAK KENA BALA PON KORANG NAK GADUH LAGI... RENUNGKAN LA KAWAN YANG SEMUANYA MULIA.KEMBALILAH SEMUA PADA ALLAH DAN ALQURAN SEBELOM BALA YG LAGI BESAR TURUN...Hadis nabi yg bermakna.. apa bila umat Islam saling mengata maka jatuh lah kamu dari pandangan tuhanmu... sapa kita tanpa perhatian tuhanmu...

    ReplyDelete
  28. 'divide and conquer' yg di ajar oleh yahudi apco dah makan diri sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajaran bathil dan Syrik yang ditaja oleh Mufti dan Menteri Besar kapal layar dah pecah lobang.

      Delete
  29. Banggang sokmo....pukida daa daa.......gebang jew

    ReplyDelete
  30. gua yakin songkok dia kalis santau wakaka

    ReplyDelete
  31. Masing2 nak tunjuk kuasa ego... ini sifat syaitan tau tak...
    Tak ke mana pun... mampos jadi tanah juga.
    tak sedar diri umur dah tua bangka masih nak hidup kelentong orang.
    Zaman org dah naik ke bulan ooooii.. takkan nak pakai buluh dng bubu lagi...

    ReplyDelete
  32. Alahai.... ni lah antara contoh jahiliyyah zaman moden. Dua pihak ngaku Islam. Tapi kat mana mereka letak Islam tu. Rasulullah tak pernah ajar camni.

    ReplyDelete
  33. Satu kumpulan pemuda umno yg konon gagah, satu lg kumpulan petua umno yg konon sakti...gaduh le kome...asal wan azizah menang kajang..reformasi!!

    ReplyDelete
  34. Kalu gaduh 2 orang ni aku yakin akan tercetus perang dunia ketiga nih.....mampos kita.

    ReplyDelete
  35. Hoi Arman kau jangan kurang ajar ye, kalau aku tampar kau, muntah darah tau, ni baru anak murid dia yang paling bongsu sekali tau....belagak dengan songkok tinggi kau je la, muka kau pun macam bangla

    ReplyDelete
  36. Dua-dua bangang. Elok dua-dua pi masuk kelas agama. Akidah dua ekor buaya darat ni bukannya betui sangat..

    ReplyDelete
  37. Ko tampar aku mcm buuaya..pakcik tempis mcm tikuuss

    ReplyDelete
  38. Adoiiii......kaum lain tgh gelakkan kita tu. Mojority dlm MH370 tu cina. Tapi yg gaduh melayu. Perasan x?. X der niat nk melagakan sesiapa pun.

    ReplyDelete
  39. Dua-dua org UMNO... biasa la.. budaya samseng dep punya..

    ReplyDelete
  40. Ada dua pasukan silat nak bertempur jaga la woooi..
    Geng silat ludah beracun lawan silat ghaib tampar buaya... ha..ha.. lawan jng tak lawan..
    Kalau mati bukanlah perjuangan tapi mati katak... kerana mati mempertahankan manusia .... bukan agama..
    Kedua-dua org ni telah berjaya mengalihkan crita mh370 dan pru Kajang .. bagus lakonan yg mantap.

    ReplyDelete
  41. nikmat sungguh jadi melayu murtad...tak perlu nk ambik tau hal melayu islam cam nih. heheheh

    ReplyDelete