KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 9 March 2014

NOH OMAR SECARA TERUS TERANG MEMBERITAHU SELURUH DUNIA BELIAU SEMPAT BERSANTAI DENGAN NAJIB DAN MUHYIDDIN KETIKA NEGARA GEMPAR DAN SEDIH DENGAN TRAGEDI PESAWAT MH370 HILANG!!!!!


"Minum pagi sambil bersantai dgn pm n tpm d kem ilmu janda baik. Isu kehilangan flight MAS n prk kajang antara topic perbualan kami".

Itulah ayat yang terdapat di page rasmi akaun Facebook Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor merangkap Ahli Parlimen Tanjung Karang dan bekas Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani.

Rakyat gempar dan sedih serta memerlukan suatu tindakan yang pantas dan cuntas dari pemimpin tertinggi negara, Noh Omar dengan rasa megah dan selambau batu tanpa rasa malu beritahu dia sedang minum pagi dengan PM dan TPM sambil bersantai di Kem Institut Latihan Memperkasa UMNO (I.L.M.U.) di Janda Baik dibawah suatu program anjuran Biro Pemantapan Politik UMNO sebagai latihan dan persedian menghadapi PRK Kajang.

Ini apa punya pemimpin ni weh!!!!!!!. Lebih 239 nyawa manusia yang menaiki pesawat MAS tidak tahu untung nasibnya .. masih boleh rileks dan bersantai sambil minum pagi.

Dimana slogan Rakyat DiDahulukan dan Prestasi DiUtamakan????? .. DIMANA??????

Dimana janji kata manis yang kerajaan sentiasa mendengar keluhan dan rintihan rakyat  ... DIMANA????

Dimana kata yang kerajaan UMNO/BN mengamalkan TRADISI MEMBELA RAKYAT  ... DIMANA??????

78 comments:

  1. Haluuuuuuu. ........

    Udah..udah..la tnuk lu dk bcang per lgi...nk bncang kpal pnyelamat aper nk guna bkn lu tau pun..nk hntar jet...jet hilang engin...nk hntr scorpion bimbang nti kn pula trpaksa tubuhkn psukn pnyelamat utk mnyelamat krew scorpion mklumlah not nelayan viatnam lbih hbat dn kncang dri sacorpion...pueee. ...lbih dungu dri batak di pdalamn sabah lu..

    Khak tuih

    ReplyDelete
  2. Najib dgn mohiden tengok macam malas nak layan noh udang je... dah sah2 depa rasa menyemak dengan noh ni..

    ReplyDelete
  3. Hahaha...pemimpin dulu kini dan selamanya...xde satu kebaikan pun pernah dilakukan untuk negara...marilah kita bersama pr menghapuskan kezaliman....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong stmt kau...aku pun rasa macam tu jugak...puak2 tu patutnya hantar kat somalia je...

      Delete
    2. Klu takda satu kebaikn pun prnh dilakukn smpi skrg...knp smpi skrg kerajaan ini juga kekal..dan lu 2 org pun takkn merasa utk brblog... sbb lu org msti skrg merempat giler...

      Delete
    3. BN tiada Aman Malaysia...

      Delete
  4. Santai x santai jnji mat nuar x brani sumpah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia x sumpah pun ramai lagi yg sokong pr berbanding bn...haha..

      Delete
    2. Adakah sumpah sampah itu rukun iman yang ke-7?

      Delete
    3. klu nuar sumpah,hakim cansel semula penjara 5 tahun.kes liwat 1 pun nuar dah sumpah,tp ke dalam jg.

      Delete
    4. Klu camtu tu terima je lh knyataan yg nuar dh disabitkn...tak pyh nk mnyalak...sumpah takut, msk mahkamah tak prcaya...snglh jd pemimpin pr buat apa pun tak perlu ambik tndakan...

      Delete
    5. Senang jadi pmpn umngook. Sumpah je sudah suci bersih

      Delete
    6. ADA LAGI UMNOYAHUDI CITA PASAL SUMPAH.

      kassiim ahmad! tolong ajar sikit budak kau ni bab sumpah.

      tapi mahadey lebih berani dari anwar. dia pernah bersumpah TAKKAN MASUK MAHKAMAH JADI SAKSI KES ANWAR NI.

      umno harap anwar bersumpah kerana harap2 dpt jadi mcm ezam yg byk sumpah akhirnya masuk umno. cian umno sgt syg rupanya pada anwar.

      ANWAR PEMIMPIN HEBAT DIAKUI KAWAN DAN LAWAN

      mahdey sgt cemburu tp tkleh buat apa sebb nk jadi pemimpin hebat kena sanggup kena tumbuk dan telanjang dan difitnah. ada beran ke?

      Delete
  5. Dsai adalah pemimpin yang dihormati oleh seluruh rakyat malaysia..marilah kita bersama sama menghapuskan kezaliman dengan menolak parti zalim bn dan memangkah parti rakyat yg dipimpin oleh org 2 yg jujur dan amanah...tiada bn aman negara...

    ReplyDelete
  6. Untuk menghapuskan kesalahan yang dilakukan oleh kita dimalaysia...kita haruslah bersumpah....marilah kita bersumpah utk menghapuskan kesalahan kita...kerana sumpah itu adalah bukti mengatakan yg kita tidak bersalah...ayuh ..ayuh...rakyat malaysia...marilah kita bersumpah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brsumphlh cai atas nama Allah jika lu rasa lu lbh hebat dari Allah...ada beran....

      Delete
    2. Tp yg peliknya cai..akuan brsumpah bala itu lbh diyakini oleh pencacai dn ahli pr yg bragama islam...apa bukti yg mmpu bala dan pr kaitkn selain akuan brsumpah...pelik aku dgn perangai org yg mngaku islam dlm pr ni...

      Delete
    3. Hahaha..bersumpah itu tidak digalakkan dlm islam...hasilnya kita dapat lihat sekarang...walaupun dengan bukti rekaan akhirnya saiful jambu menang hanya dengan bersumpah...adakah selepas anwar bersumpah beliau dibebaskan....jawapannya tidak kerana musuhnya mahu melenyapkan politiknya dgn apa juga cara....BN tiada aman negara....

      Delete
    4. Cai...adakh anwar brjuang krana politik atau rakyat?...tnpa keyakinan ahli anwar tkkn diangkat sbgi pemimpin...sumpah tak brmkna anwar akan dibebaskn ttp kita jgn nafikn kuasa Allah jika kita umatNya..apa pun blh brlaku dgn kun fa ya kun..ttp dgn sumpah laknat itu maka keyakinan rakyat atas 'kejujuran' beliau..intrgriti beliau biaupun dlm pnjara...ttp nk kata apa lg cai..klu dh tak nk wlu pun ada cara atau altenatif lain...

      Delete
    5. Hehehe cai cai...mudah sgt nak jawab soalan tu cai...parti bn satu sen pun x guna cai...

      Delete
  7. Noh tu spesie menteri paling bangang. Adik dia pusher dadah x bising pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knapa tak lantik syafie utk kes c4 tuya? 2 hari misti setel

      Delete
  8. Noh omar..pemimpin taik..muka hodoh gitu jgn hrp nak kt pemimpinlah...sbb tgok muka pun napak slalu doh hati busuk...kalu kata barua,padan dgn dia...barua manngkut hayun lg sedap dan spadan dgn muka noh omar penjilat taik umno

    ReplyDelete
  9. UMNo punya mentaliti mana tahu susah rakyat...pengundi UMNO tak pernah sedar..maklumlah dok baca cerita lucah dan tengok video seks mmanjang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu susah ke mansor...lu selalu tumpang tngk video seks dan baca citer seks ke...klu tak camana lu tau..mak pak lu org umno kot

      Delete
    2. Amno & video sek berpisah tiada

      Delete
  10. Pusher dadah,bio betoi komer...tapi syok jugak tu nak tau..cu citer cu citerr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cari kat google bro,tp klu adik noh dah sumpah,kompem x salah.

      Delete
  11. Ishh, tak betoi tu, dia lar pokitikus umno paling hansem...selepas mat said..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tikus mondok aku lagi hensem

      Delete
    2. Kahkahkah ini baru aku dngr org bela tikus mondok...lu mesti org yg pengotor kn..

      Delete
    3. Lebih baik dr bela babi umngok

      Delete
  12. kalau makan udang, jangan lupa benda yang berwarna kuneng2 dalam kepala udang, disitulah terletaknya janji rakyat didahulukan umngok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan klu mkn ketam, jgn lupa yg pemimpin dan macai pr adalh spesis ketam yg cuba mngajar rakyat supaya jln dgn betul...

      Delete
  13. BN tiada Aman Malaysia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa cai...skrg dh tak aman ke malaysia ni...lu duduk kawasan mana yg tak aman...

      Delete
    2. X aman cai...byk sgt fitnah2 tersebar cai...semuanya rekaan semata mata cai...lu pulak macam mana..lu mana tau apa ....lu cai aje....ikut mcm lembu kena cucuk idung....cai cai...kembalilah ke jln yg benar sblm terlewat cai....

      Delete
    3. Tak aman cai. Lembu pun dah duduk kondo cai

      Delete
  14. Bila tol kaw bandar nak turun, bro najib? Dah dekat 2 tahun ni...... M

    ReplyDelete
  15. MUKA NOH TU MIRIP KATAK..agaknya kena sumpahan katak,kfg umno kan suka sumpah sumpah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai, lu agak2 sapa yg jd kn muka seseorg tu...berdosa tak kita mnhina satu2 ciptaanNya...muka hemsem klu bngng tk guna gak..

      Delete
    2. Cai...muka tak hensem kuat pulak buat fitnah lagi terok cai

      Delete
  16. Anak mahfuz pun penagih juge..

    -omak kau-

    ReplyDelete
  17. wahai pengundi umno.. Lihat la pemimpin korang semasa rakyat derita, banjir besar, krisis harga barang dan skrg flight hilang... Dalam sidang media hanya sekali dua sahaja tunjuk muka dan tanpa rasa bersalah dan malu duduk bersantai borak2... Rakyat dapat berita terkini dari portal berita luar negara spt mirror dan times...malunya sebagai pengundi umno.. Hak mendapat berita pertama pun dinafikan BN! Konon tak bagi kecoh dan prosedur MAS? Masih kah katak melalak duduk dalam tempurung sedang org lain dah terbang ke langit??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai apa masalah dgn banjir...rakyat rasa terbela je kecuali dari pr yg semua tak kena semua tak betul... cai berita luar blh bg apa saja berita sbb ini bkn masalah diaorg...ttp org yg diprtngungjwb perlu mmastikn setiap info msti benar dan tepat...contoh mcm lu cai..lu blh komen apa saja sbb lu bkn pntadbir...

      Delete
    2. baca berita dalam negeri sebab tu lu jenis lembab dan tak berinformasi... Stkt tengok Melodi dan Propaganza tak payah nak propa politik la..lemah ilmu sampai PM terpaksa turun ke Janda Baik daripada KLIA conference room!

      Delete
    3. Byk benda yg hilang masa umngoooooook memerintah. Hilang Tampa dikesan

      Delete
  18. Jgn salahkan org lain... kerajaan zalim kononnya... dah banyak kau orang melantak, memang dasar tak kenang jasa orang... takkan lah menteri tu nak tulis...kami sedang berbincang dgn serius ni... tahu ke apa dalam fikiran mereka... cuba tanya diri sendiri apa jasa ko pada org lain / negara...sendiri mau ingat la!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam kepala mereka ialah RM, jawatan, pangkat, kuasa dan Jet peribadi

      Delete
  19. Malaysia ada cara sendir utk selesaikan masalah , kenapa nak sama kan dgn negara lain ...cuba tengok , siapa cakap mereka tak ambil tahu... yg pasti tak ada pun parti pembangkang tampil utk lakukan sesuatu... ada ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cara senang nak selesaikan masalah ialah hantar bini naik jet peribadi pergi shopping luar negeri. Cara kedua ialah bersumpah.

      Delete
  20. Pemimpin pembangkang semlm siap majlis mkn bsr lagik..

    -omak kau-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai dtg sampai tak cukup tempat. Malangnya semua kata tak nak undi MCA

      Delete
  21. yg cybertroop komen macam presiden amerika lagaknya.. Tau tak bezanya pemimpin kerajaan persekutuan dengan pemimpin pembangkang kerajaan persekutuan? Kalau tak tau belajar lagi dik oi... paling best tengok respon pemimpin china...walaupon komunis tau gak hormat rakyat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu tak jd rakyat kt sana blh ckplh..lu cuba offer rakyat malaysia cina utk jd rakyat china...mati idup balik cai tak hingin diaorg..

      Delete
    2. Klu pmpn umngoooook jadi pmpn kat China, dah lama kena hukum gantung sbb rasuah

      Delete
  22. BN tiada aman malaysia...

    ReplyDelete
  23. PR menang rakyat sentosa....

    ReplyDelete
  24. Pr monang cipap teresa konek pas jago dubur sepol d suntut oleh macai pkr buleh centu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa liwat jubo tuya?
      Sapa benam kapal selam kat jubo tuya?

      Delete
  25. china dan singapore antar kapal selam bantu misi mencari...sebagai bangsa umno tulen patut malu sebab terpaksa bergantung kepada teknologi cina maaa! Scorpene sampai sekarang belum boleh tenggelam, mungkin rosmah perlu menjadi anak kapal untuk misi ke teluk siam...jangan malukan melayu umno!!

    ReplyDelete
  26. Harapkan pemimpin malaysia besarkan telor jela tau...satu sen x guna...hampehhhh....

    ReplyDelete
  27. Cakap byk ko puak dacing tadak guna..jenis baka minafik.dia dgat tapi poyo ..jenis baka ni basuh lagumana pun dok bodo situ...payah...sbb dah tlalu lama dok bkubang dlm tong taik umno. ..lazat doh wei make ulat taik umno...nak tubiy payah boh

    ReplyDelete
  28. tak dengar pulak pemimpin UMNO buat solat hajat kat ILMU ?
    Bersantai lah tu, nama nya . Kira pemimpin UMNO ni mcm kita jugak lah cuma kita bersantai di blog ini .. Noh sendiri cakap 'perbualan' bukan 'perbincangan; .. Santai lah tu ..

    Kita sedang menghadapi krisis. Ditambah berita 2 orang yg tak dikenali menaiki pesawat. Dan Noh sendiri kata mereka bersantai . Sedar atau tidak kesan kejadian ini akan memberi impak yg teruk kpd Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Msia bolehhhhhh.

      Delete
    2. takut dah nak naik mas. Baik naik air Asia atau firefly. Murah dan selamat.

      Delete
  29. Kalau kat luar negara dpt pemimpin camni...lama dah kena letak jawatan..masalah negara pun dia boleh bersantai lagik...kalau rasa x reti memimpin berilah pada yg layak weiii..rakyat bayar gaji korang...buatlah keje btl2...satu sen pun x gunalah korang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu kat jepun, menteri pengangkutan dah letak jawatan mlm tadi dah......

      Delete
    2. kalau rakyat China yg terlibat dng kehilangan ahli keluarga tahu lah pemimpin kita bersantai, teruk lah Msia kena bantai .

      Delete
    3. Aduss mana macai bn ni...xkan abis idea dah...seronok gak korang ada...boleh gak sekolahkan...hehehe

      Delete
  30. Tahniah Najib,sebab bincangkan masalah rakyat sehingga tiada masa untuk beriadah macam KAK MAH

    ReplyDelete
  31. Macai bodoh nak sekolahkan org lu pigi sekolahkan pemimpin suko memaki hamun n tabur fitnah lu dulu pi bagitau zina tu haram khalwat ngan bini org haram berdogy doll tu haram mempertahankan maruah tu wajib nie suruh bersumpah untuk pertahankan maruah pun x brani lancau kasi isap la ehh ehh haram taw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insaflah wahai macai...bahasamu melambangkan imanmu.....

      Delete
  32. Apa punya bodoh blogger nie. Adakah salah bila kita sarapan pagi sblm mulakan tugas. Kt sedia mklum PM ada di Janda Baik pada masa tersebut sblm ke KLIA utk brjumpa keluarga mangsa.carilah cara lain nak jadikan isu.jgn jadi blogger tak bermaruah.

    ReplyDelete
  33. Sampai sekarang aku duk pikir...dimanakah letaknya otak pencacai2 umngok...

    ReplyDelete
  34. maaf la klu salah tapi setakat 3 hari ni baru 2 kali nampak PM respon MH307..lebih sedikit drp PAU dan PRU13..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kapal selam malaysia yg beli mahal mahal tu pa cta? Tkkan nak buat show je kut? Confirm si najib ni penipu besor rakyat marhaen.sebat duit komision dan dibunoh nya tunya sebab besi burok tu ya allah ya tuhan ku kupinta ko laknatkan lah manusia yg zalim tu.

      Delete