Thursday 19 January 2012

DAP SAH PARTI ANTI MELAYU....TERKINI BEKAS PRESIDEN KESATUAN WARTAWAN KEBANGSAAN DAN BEKAS WARTAWAN KANAN UTUSAN MALAYSIA MASUK DAP...


Bekas presiden NUJ Hata Wahari sertai DAP
Bekas Presiden Kesatuan Wartawan Kebangsaan (NUJ) Mohd Hata Wahari menjadi orang Melayu terbaru yang menyertai DAP.

Setiausaha agung parti itu Lim Guan Eng, dalam mengalu-alukan Hata, berkata beliau berharap bekas presiden NUJ itu akan terus berjuang demi kebebasan akhbar di negara ini.

"Saya percaya beliau boleh menyumbang kepada parti dan berjuang untuk kebebasan bersuara dan kebebasan akhbar," katanya.
Awal bulan ini, penulis blog Sakmongkol AK47 yang juga bekas ADUN Pulau Manis dari Umno, Mohd Ariff Sabri Aziz juga menyertai parti itu.
Selain Sakmongkol yang merupakan  bekas Ketua Penerangan Umno Bahagian Pekan sehingga tahun 2004, turut dikatakan berbuat demikian ialah seorang lagi penulis blog Umno dan veteran parti itu, Aspan Alias.

PETANDA LABELAN KONONNYA DAP PARTI CAUVANIS CINA YANG TEBAL DAN PEKAT OLEH BOBROK UMNO DENGAN SENDIRINYA HANCUR LEBUR.....BILA DAH LEBUR DENGAN SENDIRINYA UMNO AKAN HANCUR!!!!!....

PSTTTTT........HJ NAJIB!!!!! BILA NAK BUAT PRU UNTUK UJI MARKET NI?.
PECACAI-PECACAI UMNO BILA LAGI NAK BUAT ARTIKEL KATAKAN MOHD HATA WAHARI DAH JADI MELAYU MURTAD?.....KWAH KWAH KWAH

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...