Monday 30 January 2012

KEHADIRAN 3,000 ORANG SEPERTIMANA YANG DILAUNGKAN OLEH JUAK-JUAK UMNO DICERAMAH UMNO JALAN KEBUN 27/01/12 YANG LALU..FOTO-FOTO DARI LENSA UMNO SENDIRI!!!





Juak-juak UMNO minta saya supaya berhati terbuka dan berlapang dada menerima "kenyataan" yang kehadiran ceramah UMNO anjuran Waris Malaya sebuah "NGO" berdarah UMNO totok 110%,  melebehi 3,000 orang....beberapa keping gambar berikan kepada saya melalui inbox Facebook....cabar saya supaya membuat pengebahan diblog ini....saya dengan rasa tawaduk dan  rendah diri menyahut cabaran tersebut...

Inilah foto-fotonya.....diambil dari lensa
UMNO sendiri... sudah pasti sudut yang dilihat pendengar paling ramai akan disnap....sila buat pengiraan...jumlah hadirin yang datang diwaktu puncak...agak-agak berapa ramai... ada sampai 3,000 orang atau tak sampai 100 orang....

Psstttt... gambar tidak mampu nak menipu...yang kaki menipunya adalah para pemimpin
UMNO termasuk juak-juaknya sekali..

7 comments:

  1. 500 pon x sampai...

    ReplyDelete
  2. ini jgn kata 500 bro..58 org blum tentu..kenduri umah datuk aku lg ramai..kih kih kih

    ReplyDelete
  3. Gambar ke 2 duduk sebelah baju biru?

    ReplyDelete
  4. memang sudah jelas tembelang pekong BN-OMNgOk sudah dpat dilihat dari mata kita sebagai rakyat Malaysia. biarpun mcm2 agenda thema di dalam pentadbiran negara kita yg di uruskan oleh PM Malaysia, segalanya tidak mendatangkan keuntungan mahupun kebebasan kepada rakyat jelata..

    ReplyDelete
  5. Sya rasa lebih kurang 250 atau 300 org shj,kesian umno ,knapa tak pngil budak sekolah,atau kakitngan krajan,supaya nmpak ramai.

    ReplyDelete
  6. MENIPU DARI DULU, KINI DAN SELAMANYA.

    ReplyDelete
  7. Mereka tak perlu ceramah .... lihat saja PRU13, tipu kat peti undi je... HABIS cerita! PRU14 nanti pun AKAN sama juga... kita akan di tipu lagi DAN lagi.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...