Friday 20 January 2012

HJ NAJIB TAKUT NAK JUMPA PENDUDUK-PENDUDUK KG BAHRU KUALA LUMPUR!!!!!



Hari ini Hj Najib memulakan lawatan kerjanya ke Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dengan kunjungan ke kawasan Parlimen Wangsa Maju.

Selepas itu beliau dijangka melawat Kampung Puah Lembah di Jalan Gombak dan akan ke kawasan Parlimen Bandar Tun Razak untuk bersama penduduk di situ bersolat Jumaat di Masjid Az-Zubair.

Selepas itu, beliau akan menghadiri majlis jamuan makan tengah hari bersama rakyat di Padang Bola Sepak Sri Johor, Bandar Tun Razak, sebelum meneruskan program lawatannya ke Projek Perumahan Rakyat (PPR) Kerinci di Lembah Pantai pada petang.

"Jika Menteri Besar Selangor sanggup turun dan bersemuka dengan rakyat dengan usaha membantu penduduk, apakah PM pula berani mendengar pertikaian penduduk Kampung Baru terhadap Rang Undang-Undang Perbadanan Pembangunan Kampung Baru yang diluluskan oleh kabinetnya.

"Apakah PM sanggup membaca sendiri sepanduk dan kain rentang yang membantah tindakan kerajaan meluluskan RUU tersebut,"....

Hj Najib mana ada teloq.....sebab tak de teloqlah roti canai kosong sekarang dipanggil roti Najib.....Hj Najib hanya berani didepan khalayak terpilih saja...depan perwakilan UMNO diPWTC cukup nyaring dia berkokok jantan kononnya dia langsung tak takut dengan sesiapa pun dalam negara kita ini....tapi bila diajak debat oleh bakal PM ke-7 Datuk Seri Anwar Ibrahim lari lintang pungkang menyorok.... bila disepina supaya hadir keMahkamah Tinggi Kuala Lumpur jadi saksi kes fitnah Liwat II minta nyawa dengan Karpal Singh....bila penduduk Kampong Bahru Kuala Lumpur jemput dengan cara baik hadir untuk bersemuka dan beramah mesra, berpeluh jantan keluar kecut.....APA YANG ADA SIFAT MURNI PADA HJ NAJIB NI?

Pssstttt......Hello Hj Najib.....dengar kata hasil kaji selidik oleh Universiti Malaya kata anda jauh lebih hebat dan diterima rakyat dari Datuk Seri Anwar Ibrahim.....tetapi mengapa awak ni penakut sangat?.... bila nak bubarkan Parlimen ni?....

3 comments:

  1. klau Najib gentleman... da lame da bubar parlimen...
    sorok teloq lm baju rosmah brani la... haprak punye Najib

    ReplyDelete
  2. PM Najib kalau tidak jadi PM dia akan dihukum gantung sampai mati. (Kes Altantuya)

    Ketua Pembangkan kalau tidak jadi PM dia tidak akan mati kerana tak ada kes.
    DSAI disabit kes rasuah lepas, kes liwat pun lepas, kes video lucah juga lepas.

    Tahu kenapa, kerana ahli BN dalam Mahkamah sokong Anwar yang tidak bersalah. Kalau Anwar bersalah sudah lama Anwar disabitkan bersalah kerana negara Malaysia dipimpin oleh BN bukan PKR. Anwar lepas dari bersalah dalam pimpinan BN bukannya PKR.

    Mahathir pun tidak dapat menyabitkan Anwar dengan kes rasuah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...