Saturday 21 January 2012

MAHASISWA/I GURAU SENDA KASAR SIKIT KATA NAK BUNUH HJ AH JIB GOR.. SEPANTAS HALILINTAR POLIS DATANG CEKUP....MAMAT UMNO DENGAN NADA SERIUS DAN BERSUNGGUH DAN BERANI KETALI GANTUNG IKRAR NAK BUNUH TGNA MASIH BEBAS DAN POLIS TAK DAPAT KESAN!!!



Mahasiswa/i secara bergurau agak kasar didalam laman sosial Facebook kata nak tembak helikopter dan kapalterbang yang dinaiki Hj Ah Jib Gor maka pihak polis cukup cekap,pantas dan efisyen bermutu tinggi terus jalankan pengesanan dan berjaya cekup kedua mahasiswa/i ini dalam masa yang amat singkat sekali....pecah rekod Guinness World Of Record Malaysia....bila sampai kepada seekor mamat pemuda UMNO bernama Mohd Safuan Hilmi, yang dengan tegas dan megah sekali berjanji dan sanggup mati ditali gantung asalkan dapat membunuh Mursyidul Am PAS merangkap Menteri Besar Kelantan YAB Datuk Bentara Setia Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, sehingga kini difahamkan pihak polis masih gagal untuk mengesan jauh sekali menangkapnya....mungkin mamat ini guna ilmu yang beliau pelajari dari Ayah Pin kot...

Mamat ini masih bebas dan didalam hatinya sudah pasti berkata-kata... apa pihak polis boleh buat terhadap dirinya....polis sudah dikira dicibir oleh mamat yang amat merbahaya ini....malahan kegagalan pihak polis mengesan dan menangkapnya akan menjejaskan kredibiliti dan nama baik Pasukan Polis DiRaja Malaysia yang diwar warkan oleh UMNO sebagai yang terbaik dan paling efisyen sekali seantaro dunia..lakukan sesuatu jika tidak PDRM akan menjadi bahan ketawa rakyat jelata....rakyat cukup yakin akan kemampuan PDRM mengesan mamat yang amat bahaya dan paling dikehedaki ini... TEGAS ADIL DAN BERHEMAH.





PSSTTTT... Tak kan susah sangat kot...gambar dan nama sudah diberikan.. laporan polis secara rasmi pun dah buat....

1 comment:

  1. Safuan ni dah dipengaruhi Syaitan Ameno..tapi Polis tak tahu kes ni..PDRM tak efficient lagi kalau bab tangkap juak2 Ameno..Rakyat akan jadi Hakim di PRU13 nti.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...