Sunday 29 January 2012

VIDEO SEKS II 13/10/11 BUATAN THAILAND....KANTOI!!!....DSAI BERADA DIKL KETIKA ITU.!!!


VIDEO SEKS II DATUK 'T' PRODUCTION KANTOI!!.....

Semalam ada sebuah blog telah memetik tulisan dari sebuah blog rakannya yang menyatakan Anwar Ibrahim tidak berada di Bangkok pada tarikh video seks II yang dikatakan dirakam pada 12 & 13 Januari tahun lepas.

Blog tersebut mendakwa Anwar berada di Indonesia. Namun ia tidak dapat memberikan butiran lanjut.

Namun selepas di semak semula, sebenarnya, Anwar tidak berada di Bangkok maupun di Indonesia pada tarikh berkenaan tetapi berada di Kuala Lumpur.

Berikut ialah pendedahan yang berjaya dibongkar!!!!



Bukti: Rancangan Trio Dato T Kantoi Lagi!!


Makin hari umno makin terdesak, videonya dah siap, tapi ada kesilapan tarikh berlaku pada rakaman tersebut! Macamana agaknya mereka hendak membetulkan balik? Inilah bukti yang paling jelas menunjukkan DSAI tidak berada di Bangkok pada waktu yang dikatakan oleh Trio Dato T tersebut!









Ini bukti sahih ! DSAI dijadualkan berada di Majlis Sidang Media Pakatan Rakyat berlangsung pada 13/1/11(Khamis) di Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja Laut Kuala Lumpur!


BUKTI SAHIH! URL HARAHDAILY TARIKH, TEMPAT MENGESAHKAN DSAI BERADA DI KUALA LUMPUR PADA 13/1/11!


TERNYATA TRIO T GAGAL MENGHERET ANWAR KEDALAM RANCANGAN MEREKA DIHARAP PEMBACA DAPAT MEMBEZAKAN SAMADA KEBENARAN ITU DITUNTUT DARI TUDUHAN SEMBRONO HENTAM KROMO ATAU MENGIKUT TATACARA HUKUM ALLAH S.W.T......




"MANUSIA MERANCANG,ALLAH JUGA MERANCANG,SEBAIK-BAIK PERANCANGAN
ADALAH PERANCANGAN ALLAH"

Pstttttt.....kisah ugut dan gertak nak siarkan video seks II ni cerita lama.. tapi masih senyap.. sekarang dah kantoi, bila nak panggil press statement nak perbetulkan tarikh?....kwah kwah kwah...belum apa-apa dah kantoi!!!.. dulu kiisah jam Omega.... bila waktu perbicaraan melaon bangsat Datuk "T"... langsung tak sentuh dan sebut jam Omega...LAGI DIFITNAH LAGI RAKYAT AMARAH....LAGI DIFITNAH LAGI KUAT AZAM RAKYAT MAUKAN UMNO REBAH!!!...JOM UBAH!!!

9 comments:

  1. Apa yang bodoh sangat kalau betul-betul nak tangkap DSAI dalam kes begini. Kalau video boleh diambil kenapa tidak boleh bawa rombongan penguatkuasa dan tangkap basah2. Baru orang pasti percaya dan xde sape yg xkan tak percaya. Buat-buat video dan fitnah ni buat DSAI jadi semakin kuat dan semakin disimpati rakyat.

    ReplyDelete
  2. Aku tak boleh nak komen sebab aku tak bulih berhenti gelak.

    ReplyDelete
  3. "mesti depa kata tarikh/masa kemera video tu tersilap...ha...ha..."

    ReplyDelete
  4. apa la si nuar ni.. tk habis2 masih nk menegekkan kote dia yg basah tu..

    ReplyDelete
  5. KL dgn thailand kan dekat je. 2 jam fly sampai dah. Boleh je pagi di thailand, dan malam di KL tuhhh

    ReplyDelete
  6. MUKA ANWAR BEB! BUKAN MUKA BABI!

    ReplyDelete
  7. jam omega tu jam datuk T...datuk T kate jam omega anwar yg pelacur itu curi ada di balai polis utk sisatan lanjut...bile dorg cek no.siri....si pembeli nya bukan anwar..tetapi datuk T...bodoh nak tipu org....polis senyap2 jer bengong...
    satu lg,video tu rambut anwar pendek...then kalo tgk gambar anwar semasa sehari sebelom perbicaraan kes liwat rambut die panjg..so,satu hr rambut leh pnjg erk..bodoh nak tipu org..
    then, dalam video tu anwar pakai spek mata..anwar dah 2 tahun xpakai spek dah..dah wat rawatan mata dah elok pun..bodoh nak tipu org..tiga2 datuk T ni ada dendam dgn anwar..

    ReplyDelete
  8. Org gila seks sahaja yg percaya org dlm video tu anwar.

    ReplyDelete
  9. Rakyat difitnah. Cerita cerita karut sebagai macam rakyat bodoh tidak faham kaedaan semasa. Kemajuan media masa sekarang lebih innovatif tidak perlu disoal. Rakyat makin mantam. Cukup tipu helah yang tidak berasas. Rakyat perlu pilih. ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS.Sepandai pandai tupai berlompat akhirnya jatuh juga.
    Jangan jadi katak bawah tempurung. Be not readers of the blog but doers. show your PEOPLES'S POWER AND FREEDOM OF CHOICE.
    (MALAYSIA )May Anuar Live And You Shall Inherit All - your rights of being a MALAYSIAN

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...