Monday 16 June 2014

EDISI UTUSAN MENIPU DAN MEMFITNAH LAGI ... ADUN KOTA ANGGERIK MENAFIKAN SEKERAS-KERASNYA BELIAU ADA MEMBUAT KENYATAAN MENGENAI KEKECEWAAN DIRINYA TERHADAP JPP KERANA TIDAK BENARKAN BELIAU EDAR BUNGA SEMPENA HARI BAPA.



Utusan Meloya, lidah biawak rasmi UMNO dalam keluaran berita pagi ini menghebahkan kononnya ADUN Kota Anggerik ada membuat kenyataan atas sikap JPP yang tidak membenarkan beliau mengedar bunga kepada anggota parti di perkarangan Dewan Melati di Seksyen 7, Shah Alam ketika pemilihan KeADILan Cabang Shah Alam diadakan sempena Hari Bapa.

ADUN Kota Anggerik YB Dr Yaakob Sapari rasa terkejut apabila diberitahu sebentar tadi kerana beliau sudah terlalu lama tidak membaca akhbar Utusan.

Apabila dimaklumkan beliau dengan tegas memberitahu bahawa beliau tidak ada berkata apa-apa pun kepada mana-mana wartawan dari Utusan serta menafikan ada insiden berkenaan .. Ini adalah suatu penipuan dan fitnah jahat hanya untuk menjatuhkan nama baik beliau katanya lagi.

Diperturunkan akan kata-kata berkenaan yang kini tersebar di alam siber.

Shah Alam:- Yaakop Sapari kecewa apabila hasratnya mahu mengedarkan bunga sempena Hari Bapa pada pemilihan semula cabang itu hari ini tidak dibenarkan oleh Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) parti itu.

Ketika ditemui di luar pekarangan Dewan Melati di Seksyen 7 di sini, beliau mendakwa, hasratnya itu tidak dibenarkan oleh JPP atas alasan menyalahi peraturan pemilihan.

"Saya ada merujuk kepada JPP untuk mengagihkan bunga kepada pengundi sempena Hari Bapa, tetapi tidak dibenarkan. Namun terpaksa akur dengan keputusan tersebut," katanya yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Anggerik, di sini hari ini.

Beliau memberitahu, pemberian bunga sebagai tanda penghargaan itu bukan hanya dilakukan sempena sambutan Hari Bapa, sebaliknya amalan pemberian bunga itu turut dilakukannya dalam pelbagai sambutan lain seperti Hari Ibu. .. Utusan Meloya.

11 comments:

  1. Haluuuuuuu. .........

    Bkn lgi akhbar barua ni lyak dgelar lidah biawak tpi tlah dnaik taraf sbagai lidah setan...sematkn di hti bhawa surat khabar pngelap tahi ni setaraf haramnya dgn anjing dn babi...

    Khak tuih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belakang nama samaran berani la hang, kalau depan depan dah bersepai gigi.

      Delete
    2. hang tu pun masih lg anonymous...bro anon 0057......hang agaknyer dah pakai gigi palsu kut..sbb asyik kene pelempang jepun......

      Delete
  2. Poyo kepala Kay bodoh

    ReplyDelete
  3. AKHBAR NI UNTUK 47% IDIOTS JE...hahahahaahahaha!!! Org2 yg bijak xbace dah akhbar jamban ni..hahaahahahaha..!!!

    ReplyDelete
  4. Sedara AMaslan17 June 2014 at 03:22

    Baca Utusan? Lebih baik aku baca Al-Quran. Dpt juga pahala..

    ReplyDelete
  5. anak aku yang bersekolah rendah bagi tau semua kawan-kawan dia tak kira melayu, cina dan india semua membenci umno., anak aku kata umno tipu melayu untuk tolong cina, india kata umno tolong india untuk tolong cina, cina kata umno tipu semua orang... kah kah kah ..., kalau bebudak yang masih bersekolah rendah sudah mula berfikiran terbuka dan sudah pandai menilai 'kebusukan' umno hanya tinggal melayu yang merelakan diri di 'bangangkan' oleh umno jer yang terus ditipu oleh umno dulu kini dan selamanya... yang HARAMJADAH TU UMNO .., YANG CELAKA PUN UMNO

    ReplyDelete
  6. SURAT KHABAR NI BUAT BUNGKUS TAIK JE LA..MANE ADE ORG BACE DH..47% IDIOTS ONLY...hahahahahahaha..!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...