Wednesday 18 June 2014

GAMBAR DAN KISAH YANG UTUSAN DAN BERITA HARIAN TIDAK AKAN SIARKAN ... WARGA FELDA KINI SUDAH SEDAR DARI LAMUNAN DAN BANGKIT MENENTANG KEZALIMAN.


Warga FELDA genarasi pertama sudah mulai buka minda dan jiwa selain mata akan kezaliman dan penindasan yang dilakukan pihak yang diberikan amanah untuk menjaga kebajikan dan kepentingan mereka.

Kelompok deposit tetap UMNO/BN kini sudah mulai retrak tunggu pecah hancur berderai .. dulu hanya genarasi kedua dan ketiga menentang dan sedar akan diri mereka ditipu dan ditindas kini perasaan dan kesederan itu sudah mula menular ke genarasi pertama .. genarasi yang merasakan nasib dan nyawa mereka terhutang terikat simpul mati dengan UMNO/BN.

Mendapat kiriman gambar bahawa warga Felda Jengka, Pahang dengan menaiki beberapa buah bas telah ditempah khas untuk mengangkut mereka ke Parlimen untuk menyerahkan memorandum bantahan.

Kini warga Felda yang waras fikirannya sedar berfikiran jumud tidak membawa kebaikan pun kepada untung nasib mereka.

Bila nak undi baru pemimpin UMNO/BN tunjuk muka bila mereka dalam ke4susahan batang hidung dan bayang pun tidak nampak akhirnya terpaksa jua mengadu nasib kepada pemimpin-pemimpin PAS/PR.

14 comments:

  1. ALANGKAH SEDIHNYA HATIKU PARAP, PARAP..........

    ReplyDelete
  2. Kilang fgv memerah keringat hasil peneroka dgn OER rendah sdg swasta OER lebih tinggi. Isa samad mengumpul harta mengawasi tender kontrak berbilion

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Pakcik Makcik. Bila dapat duit RM100-00, kain pelikat, kain batik pakcik makcik pangkah jugak. Entahlah pakcik makcik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia org bagi kain pelekat atau kain batek, pakcik makcik campakkan aje kat muka dia org yee.......

      Delete
  4. Boleh caye ke...jumpa pemimpin pas/pr...gilo ape...bukan boleh buat ape pun...retorik memanjang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekurang2 nya jumpa pemimpin2 pas/pr dapatlah luahkan rasa sedih hati. Kalau jumpa pemimpin2 umno silap haribulan tanah dan rumah peneroka mereka jual kat tawkey cina.

      Delete
  5. Saluran 1 ni ssh nk bwk bncang. Kang dikata krg ajr bila dibgtau pe2 psl BN ni. Syukur mlysia msih aman..tulh slogan diorg

    ReplyDelete
  6. Yeaayy..!! BR1M thun dpn kami pn dpt gak

    ReplyDelete
  7. Puak mangkok tandas ni dapat brim nanti terus jilat bn balik.itu lah harga diaorang sampai lubang kubur.

    ReplyDelete
  8. Mat Poyoooo..anak haram ke????

    ReplyDelete
  9. HASIL DARI PEMERINTAH BANGSAT..UMNO/BN CELAKA DULU KINI DAN SELAMANYA..LAWAN TETAP LAWAN..SELAMATKAN MALAYSIA..!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...