Sunday 29 June 2014

MCA SEPATUTNYA DESAK KERAS POLIS SIASAT AHLI-AHLI MCA KERANA PENGLIBATAN MEREKA SEBAGAI KETUA KUMPULAN KONGSI GELAP!!!!




Pengerusi Publisiti MCA, Datuk Chai Kim Sen cuba nak mengaitkan PAS dengan pengkhianat.

Chai meminta pihak polis dan Pendaftar Pertubuhan (ROS)  memeriksa setiap ahli PAS untuk melihat sama ada pengaruh jihad yang dilaungkan bekas pemimpin Dewan Ulamak PASyang telah dipecat, Ustaz Lotfi Ariffin telah menyerap kepada ahli PAS.

Kenyataan biadab dari seorang pemimpin MCA, apa alasan untuk beliau menyuruh polis siasat seluruh ahli-ahli PAS, adakah mereka semua pengganas.

Kalau macam itu, penglibatan anggota polis, Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) dalam pengganas Sulu, maka keseluruhan anggota polis dan TLDM juga ingin disiasat ... kenyataan MCA itu adalah jelas tidak berasas serta mencari publisiti murahan selepas diterima masuk dalam kabinet buncit membusung Najib Razak baru-baru ini..

Omak Kau sarankan sebelum buka mulut sila lihat di longkang parti kamu sendiri.

9 comments:

  1. Konsi gelap tu bukan dlm dap ke ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. "PKR = Parti Keling Rakyat".....haktuihhhhh!!!!!30 June 2014 at 09:05

      "PKR = Parti Keling Rakyat". Sebab tu budaya gangster samseng berleluasa dlm parti. Paling ramai makan duit rasuah dan paw duit puak2 keling ni la.

      Delete
  2. Hamba sebagai rakyat Malaysia berdaulat BERDOA pada Yang Maha Esa agar dihapuskan anasir JAHAT pakatan pembangkang yang merupakan pengkhianat sebenar negara! Kepada golongan penjawat awam, anda juga akan termasuk dalam kategori PENGKHIANAT sekiranya tidak amanah, jujur dan ikhlas dalam memikul tugas dan tanggungjawab yg diberikan. Ingat! Doa hamba sebagai pembayar cukai yg teraniaya akan sampai kepada yg Maha Mendengar. Kepada kamu ahli politik, ingatlah DIA selalu memerhati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amno bapa pada segala pengkhianat dan munafiq pada orang melayu..sanggup mengkhianati dan menzalimi rakyat kelantan dan terengganu semata mata kerana perbezaan politik,hasil perut bumi iaitu minyak dinafikan,tanah rakyat di rampas,masjid diroboh dan banyak lagi padahal mereka adalah melayu Islam...amno adalah puaka kepada umat melayu dan negara...kepada macai tolong semak pejabat ptg negeri masing masing..ko buka mata dan perhatikan ribuan hektar tanah dan hutan sudah bertukar tangan pada para penyangak...sedangkan lot lot tanah pertanian dan rumah kediaman sekangkang kera yang dianugerah kepada orang melayu semasa kerajaan pas trg telah dirampas balik dan difaraid sesama amno..so kalau macai three four spesis otak mandul tak usah melalak dalam dalam blok pr kalau setakat bodoh sombong dan fikir malaysia harta UBN

      Delete
  3. MANUSIA JENIS APAKAH YG SANGGUP BERSEKONGKOL DENGAN "BINATANG ASING" YANG MEMBUNUH DENGAN KEJAM ANGGOTA KESELAMATAN KITA YANG BERTUGAS DI PERBATASAN NEGARA! SANGGUP MENCULIK WARGA TIDAK BERDOSA! MANUSIA BERTOPENGKAN PEMIMPIN POLITIK INI SEHARUSNYA DINYAH DARI MUKA BUMI BERDAULAT INI! PERGILAH KAMU MEREMPAT DIBUMI ASING YANG KAMU SANJUNG ITU! PERGILAH KAMU KE PANGKUAN PELOBI ZIONIS YANG KAMU SEMBAH UNTUK MENDAPATKAN DANA POLITIK! PERGI! PERGI! NYAH KAU DARI SINI! SIAPA MAKAN CILI DIA TERASA PEDAS!

    ReplyDelete
  4. AMIN. . .YA RABULALLAMIN ! ! !

    ReplyDelete
  5. DOA DARI PENYOKONG TEGAR PENGADAI TANAH AIR ...HABIS GUNUNG,PULAU ,HUTAN TERLEPAS PADA NEGARA ASING KEMUDIAN TUDUH PAKATAN PEMBANGKANG...PIIRAHH ALLAH LEBIH TAHU PERANGAI MUNAFIQ KORANG hihihi

    ReplyDelete
  6. Ikut je apa amerika/yahudi/barat cakap dia label pejuang islam sebagai terrorist pun kita ikut tanpa was was malah dicari sampai lubang cacing
    Nak ikut salah satu perintah allah/rasul pun satu kesalahan besar sesungguhnya jiwa dan nyawa mereka milik allah...

    ReplyDelete
  7. BAIK AMNO,MCA,MIC DAN SEKAPAL YANG LAIN ADALAH RASIS DAN PUAKA PADA RAKYAT MALAYSIA

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...