Monday 23 June 2014

PELAKUN DAH TAK LAKU AZHAR SULAIMAN NAK CARI GURU SAMPAI KERUMAH KERANA DIDAKWA TAMPAR ANAKNYA SEBANYAK 10 KALI????



Logik ke???? .. Masuk akal ke??? Seorang guru tampar anak muridnya sebanyak 10 kali???? .. Kesalahan apa sampai begitu sekali diperlakukan????

Setelah sekian lama membisu dan mendiamkan diri tetiba pelakun yang sudah pudar dan ditolak peminat ini cuba membawa gempar seolah-olah nak tarik perhatian dorang ramai engan gara-gara satu kenyataan menerusi akaun laman sosial Facebook miliknyaa

Azhar ada mengeluarkan kenyataan di status laman sosial Facebook miliknya yang dia mahu berjumpa dengan cikgu sekolah anaknya, Andika Rees kerana guru berkenaan didakwa telah menampar anaknya sebanyak 10 kali.

Sudah tentu ramai yang terkejut dengan status tersebut. Lagi terkejut apabila guru berkenaan didakwa menampar anaknya sebanyak 10 kali. Banyak betul. Kesalahaan apa sehingga membuatkan cikgu tersebut berbuat demikian?

Namun, status itu sudah pula tiada, mungkin sudah dipadamkannya setelah ianya menjadi viral di media sosial. Kalaupun ada masalah dengan guru berkenaan, tak perlulah muat naik status begitu. Nampak sangat pelakun yang sudah gersang ini cuba nak cari perhatian dengan mengembar gemburkan cerita yang tidak masuk akal.

Mengikut sejarah silamnya, dia ni kaki jenis buat repot polis .. Peliknya tidak kedengaran pun dia nak buat repot polis.

Cari modal lainlah kalau nak ambil perhatian umum.

10 comments:

  1. Natang ni kan yg pernah hina hukum hudud dan kemudian minta maaf pada orang ramai kerana "terasul" cakap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. "PKR = Parti Keling Rakyat".....haktuihhhhh!!!!!24 June 2014 at 17:31

      "PKR = Parti Keling Rakyat". Sebab tu budaya gangster kuat. Paling byk makan duit puak keling ni la.

      Delete
  2. Hehehe....apa ko mengarut ni cadburyyyy.....

    ReplyDelete
  3. dia salah kira kut
    ntah ntah cikgu tampar 12 kailb baru btul sedojen

    ReplyDelete
  4. Anak ngan ayah sama je mulut celupar sebab itu anak dia kena tampar. Azhar Sulaiman tu kalau dapat kat aku sah aku pijak pijakan mulut celaka. Ambil lah sebagai pengajaran kepada Azhar Suiainan. Hari ini anak dia yg kena penampor jepun cek gu esok lusa mungkin Azhar kena penendang pula.

    ReplyDelete
  5. Kat Mesia nih memang dah banyak orang sakit jiwa. Kalau aku cakap pun bukang korang nak percaya.. Korang memang poyo.. Hiaaaaark.. tuuuih! Kah kah kah..

    ReplyDelete
  6. Kehkehhkehh mcm2 hal pulakk......artis oh artis..

    ReplyDelete
  7. mana boleh hal mcm ni terus jumpa guru tersbt Ibu bapa murid kena jumpa pengetua dulu dan smpkan hal ini kpd pibg Sah azhar buat citer tipu Pihak sekolah kena ambil tindakan ke atas Azhar krn merosakan nama baik sekolah

    ReplyDelete
  8. Mungkin tamparan terkumpul sejak masuk sekolah hingga kelmarin kot. Paex pun kita doakan moga para pendidik laksanakan tugas ikut panduan. Tapi kita dulux kena rotan sebab tak siap kerja seklolah tak pernah report... Betul tak////

    ReplyDelete
  9. Sia2 je mamat ni jadi penjilat umno munafik.bukan boleh dapat apa2 projet pun.

    kikiki

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...