Tuesday 17 June 2014

PERBEZAAN ANTARA KERAJAAN PR DENGAN KERAJAAN UMNO/BN DALAM MENGHARGAI SUMBANGAN DAN JASA KAKITANGAN PIHAK BERKUASA TEMPATAN (PBT).


Ini bukannya cerita dogeng yang direka cipta fakta dan bukti tetapi ianya kenyataan dengan rakaman sebagai bahan berbicara.

Semasa UMNO/BN berkuasa dan memerintah negeri Selangor cara kerajaannya menghargai dan memperingati akan sumbangan para kakitangan Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) negeri tersebut ialah memberikan hadiah penyapu sedangkan kerajaan PR pimpinan Tan Sri Khalid Ibrahim pula memberikan dan menghadiahkan sijil penghargaan.

Rakyat dan kakitangan agensi kerajaan dibawah pemerintahan PR dihargai dan dilayan seperti insan yang mempunyai harga diri dan maruah sedangkan zaman UMNO/BN dilayan macam sampah... amat jauh beza.

16 comments:

  1. UMNO memang CELAKA

    ReplyDelete
  2. orang yg masih sokong umno bn memang sial celaka tak reti bahasa bodoh bangang.

    ReplyDelete
  3. Takkan ku lupa buah tangan MB TOYOL kepada rakanku .....sian dia baru je ambik alih MDHS...apa salahnya beri dia masa untuk memperbaiki prestasi Majlis Daerah Hulu Selangor........beri penyapu dengan pemberinya pun disapu oleh RAKYAT....ingat PEOPLES POWER......

    ReplyDelete
  4. PR lg celaka..hargai konon!keje cam sial pastu nk dpt sijil..buat pilihanraya sendiri tp kira dlm bilik hotel!puii mcm sial mcm babi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti terlebih makan cardbury nie.pencacai tegar rupa nya.

      Delete
  5. Semua kerja lagi lebih baik jika comply dengan Islam...SEMUA yang buat baik dapat penghargaan..buat jahat dapat hukuman..walau hanya niat baik dapat penghargaan..setakat hanya niat buruk tiada apa apa..amal yang baik,LARANG yang buruk dapat penghargaan..amal yang buruk,LARANG yang baik dapat hukuman..buat yang sunat,tinggalkan yang makruh dapat penghargaan,tinggalkan yang sunat buat yang makruh atau harus tiada apa apa..jika hanya sekadar comply dengan kehendak peraturan manusia...maka tidak semua orang yang akan dapat penghargaan atau hukuman hehehe

    ReplyDelete
  6. memang patutlah kalah PRU. Kena pulak rasuah.. masyukk...

    ReplyDelete
  7. khir toyo di mana sekarang, senyap aje

    ReplyDelete
    Replies
    1. khir toyo tgh cabut gg kat klinik dia

      Delete
  8. penyapu tu memberi maksud yg UMNO memang kaki sapu...kahkahkah memang Parti Sial segala tindak tanduk bawa suweii...

    ReplyDelete
  9. KONON2 COOL LA BG ORG PENYAPU..LAIN DARI YG LAIN KONON..LAST2 KO PUN MCM PENYAPU..CORRUPT..KANTOI..KHIR POYO..hahahahahahaha..!!!

    ReplyDelete
  10. Dia beri penyapu sekarang baru dia tahu sapa yang kena SAPU...itu baru hukum dunia di MAHSYAR nnti lagi teruk kena SAPUUUUUUUUUUUUUUUUUU ........ trnyata doa orang yng dizalimi mnjadi knyataan....ONMU mmang haramjadah....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...