Wednesday 25 June 2014

ROMBAKAN KABINET YANG MEMBAWA BERITA GEMBIRA UNTUK MACAI-MACAI UMNO.



Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mengumumkan penstrukturan semula Kabinet seperti berikut:

Liow Tiong Lai - Menteri Pengangkutan

Wee Ka Siong - Menteri di JPM

Mah Siew Keong - Menteri di JPM

Lee Chi Leong - Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri

Chua Tee Yong - Timbalan Menteri Kewangan

Chew Mei Fun - Timbalan Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga dan Masyarakat.

Kesemua anggota baru jemaah menteri itu akan mengangkat sumpah jawatan pada hari Jumaat, katanya.

Beliau tidak menyebut nama mana-mana anggota jemaah menteri yang digugurkan.

Najib mengumumkan demikian dalam satu sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Kabinet, tengahari.

Beliau semalam membayangkan bahawa rombakan tersebut akan melibatkan jawatan menteri pengangkutan, yang dipangku sepupunya, Datuk Seri Hishammuddin Hussein.

BN perlu mengotakan janji untuk melantik Datuk Mah Siew Keong ke jawatan penuh menteri, selepas presiden GERAKAN itu menang pilihan raya kecil parlimen Teluk Intan.

Najib juga perlu mengambil kira kuota MCA, yang meluluskan usul untuk kembali memegang jawatan kerajaan melalui mesyuarat agung luar biasa, Februari lalu.

AKHIRNYA KERJA PENAT LELAH, BERTUNGKUS LUMUS, BERHEMPAS PULAS DAN BERSUSAH PAYAH MACAI-MACAI UMNO SELAMA INI BERBALOI DENGAN ROMBAKAN KABINET BARU YANG DIUMUMKAN NAJIB RAZAK ... TIDAK RUGI BERJUANG ATAS SALAKKAN KETUANAN MELAYU.

NAMPAKNYA RAKYAT AKAN MELIHAT SIAPA KENA TUNGGANG OLEH SIAPA.

23 comments:

  1. Dua kekalahan England dalam edisi Piala Dunia 2014 kepada Italy dan Uruguay sudah dijangka oleh peramal terkemuka yang alim dengan perubahan duniawi masa kini.Di England, apa yang tidak ada di sana, pusat segala aktiviti dunia, fesyen, shopping, bola sepak, universiti dan sebagainya semua ada.
    Namun, sejak kebelakangan ini, sejak aktifnya kedatangan individu-individu yang dikaitkan dengan kejadian meliwat, aktiviti liwat, liwat-meliwat, mahkamah dan liwat, akibatnya pasukan kebangsaan England menerima padahnya.
    Untuk menang bukan sahaja pasukan England perlu bersih, tetapi tanah England juga mesti dibersihkan dengan NGO-NGO aktiviti songsang seperti gay dan lesbian.Lawatan-lawatan yang kerap oleh individu-individu yang disangsikan kebersihannya kerana aktiviti liwat telah memberi kesan buruk kepada pasukan England. Tuhan tidak reda. Tuhan tidak memberi kemenangan. Tuhan tidak dapat memberi kejayaan, di mana seluruh rakyat England menerima nasib buruk.
    Individu-individu yang sudah dikenali dengan aktiviti NGO yang memperjuangkan Lesbian dan Gay seperti AlGore yang juga mempunyai hubungan rapat dengan penyagak matawang Soros telah menjadikan England pusat aktiviti mereka. Malah mereka menjemput seorang individu yang popular dengan isu liwat untuk bermastautin di England.
    Terkini Bapa Liwat Bersiri Malaysia datang di BBC London yang akhir temuramah dia diliwat semula oleh pengacara BBC...ahaks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu salah masuk jamban ke bro?...org cerita jamban duduk, Lu cerita jamban cangkung...lalok sungguh Lu nih...Ok lah Lu ambik dua posen nih main jauh-jauh...org tua-tua nak sembang................

      Delete
    2. Upah dibayar mengikut jumlah perkataan yg ditulis. Satu perkataan 2posen. Kalau jadi pengomen pertama ada bonus RM10 inggit. Isi tak ada nilai, tulislah apapun tak didah. Nak merapu ke, merepek ke, janji komen tersiar baru boleh tuntut upah.

      Delete
  2. Ape yg mengarut tu Labuuu.....

    ReplyDelete
  3. baru rombakan kabinet dah ada yang mabuk ...?

    ReplyDelete
  4. apa ko merepek ni setan?serius kelakar.. hahaha..kalah x bodoh bukan umno namanya! lu mmg btl2 memalukan kaum macai. kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Akhirnya MCA parti melayu islam dapat menunggang parti umno munafik.bontot tuya pun ada logo halal jakim,sbb tu tak salah najib liwat tuya.

    ReplyDelete
  6. england memang sentiasanya born-loser di kalangan EU. kalau tanpa dokongan US dah lama england mundur macam greece. EPL hanya gah atas dasar promo, tanpa promo EPL dah lama lingku sbb La Liga lebih menarik...

    ReplyDelete
  7. Akuan bersumpah pi bala

    no 25

    ii) najib razak beritahu razak baginda yg dia ada hubungan seks dgn altantuya dan dia tiada masalah melakukan seks melalui dubur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iii) bapak kau beritahu mak kau tiada masalah memantat melalui dubur berkedut mak kau.

      Delete
  8. Itu lah dia anak macai yg di gugurkan dr kabinet.. tu dah meroyan la tu... hilup melayu, hilup melayu, hilup melayu! Hahaha.. bapak dia dah kena tunggang ngan mca doo..

    ReplyDelete
  9. Yang kalah dapat jadi menteri, menang 200 lebih undi pun jadi menteri semua 3 jawatan menteri penuh 3 timbalan (gaji + elaun + peruntukan + previllage + share + kontrak dll) berapa banyak daa income......yang macai berpanas berpeluh berhempas pulas mempertahankan 'ketuanan melayu' dapat 500 je....pantang melayu dicabar / dihina.....inilah penghinaan sebenarnya, cuba puak-puak melayu biru ni berfikir di luar kotak sikit.....oppss sori mereka tak mampu berfikir!!!

    ReplyDelete
  10. Berpeluh2 ketiak menjerit2 sampai hilang suara terjegil2 mata tunjuk garang hidup melayu hidup melayu....akhirnya berbaloi dpt juga ditunggang MCA...hua ...hahaha...

    ReplyDelete
  11. Waaaahhhhh....hebat wal dasyat!! 6 orang MELAYU ASLI jadi menteri sekali gusss..Macai umngok bangang korang apa dapat...sbb korang melayu bangang..

    ReplyDelete
  12. Ni sumer poyo....haktuihhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu kata menteri dan timbalan menteri yg dilantik Najib semua nya poyo.. Kahak ludah lagi. Aku print dan antar kat Najib nanti naya kamu kena saman. Yg Najib lantik tu sumer
      x poyo lah.

      Delete
  13. HASIL DARI PEMERINTAH BANGSAT..!!! SAVE MALAYSIA.

    ReplyDelete
  14. Korang kutuk2 le.. yg korang perjuangkan kesaksamaan kaum tu apa crite... umno baru masuk 6 org pn dh bidinh.. yg korang tu byangan kabinet pun x brani nk letak nama... ingat... 1 prkara korang kutuk/maki 10 klemahan korang tuhan akan tunjuk... dampai benda dalam kelambu korang pun tuhan akan tunjuk... dh mcm2 petanda tuhan tunjuk pun hati masih hitam legam

    ReplyDelete
  15. Campur tolak....berapa Melayu dalam cabinet...Yang pasti majority Jawa, Mamak, Bugis, Turki, Banjar, Arab, China, India, Kadazan, Dayak.....Melayu...hanya layak untuk supir, pengiring dan mat dispatch......Kesian dia lhooooo

    ReplyDelete
  16. Ni sumer poyo....haktuihhh

    ReplyDelete
  17. macam la PR xde sorg pn cina.. bongoknye hai nak maki2 kan BN..

    ReplyDelete
  18. Ni sumer poyo....haktuihhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...