Saturday 20 October 2012

BERITA PANAS MENDIDIH!!!!!... KETUA PEMUDA MCA, DATUK WEE KA SIONG, SUDAH HILANG KEPERCAYAAN KEPADA STATISTIK JENAYAH YANG DIKELUARKAN KERAJAAN UMNO 1M'SIA PIMPINAN NAJIB RAZAK!!!!!!



KISAH GEMPAR TAPI BENAR!!!!!!


"Putrajaya
tidak perlu mengamalkan "sindrom penafian" atau menyalahkan media kerana takut kadar jenayah semakin meningkat , Ketua Pemuda MCA Datuk Wee Ka Siong berkata hari ini, menunjukkan bahawa orang ramai tidak mempercayai statistik jenayah kerajaan.

"Rakyat tidak berminat dalam kadar jenayah dan statistik yang diumumkan oleh kerajaan.

"Nombor-nombor ini tidak membantu menyelesaikan masalah, dan pada hakikatnya, rakyat tidak mempercayai nombor; apa yang mereka perlukan adalah untuk berasa selamat di rumah mereka, apabila mereka berjalan ke kereta mereka atau di jalanan," katanya kepada Pemuda MCA perwakilan di mesyuarat 48 sayap agung tahunan (AGM) di sini pagi ini.

Beliau berkata kerajaan sebaliknya harus memahami mengapa orang awam hari ini "hidup dalam ketakutan", sambil menambah bahawa ia hanya boleh dikurangkan rasa takut melalui "tindakan sebenar".

PERGH!!!!!!.. KALAU DAH RAKAN SEKUTU PALING AKRAB UMNO SEMENJAK SEBELUM MERDEKA PUN DAH TAK PERCAYAKAN STATISTIK KELUARAN KERAJAAN, APA JAMINAN RAKYAT BIASA NAK YAKIN DAN PERCAYA KEPADA KERAJAAN UMNO 1M'SIA YANG SEDIA ADA.


MESTI ADA YANG TAK KENA....STATISTIK KATA MENURUN TETAPI PERASAAN TAKUT RAKYAT PULA MENINGKAT!!!!!


PETANDA SOKONGAN RAKYAT KEPADA UMNO MENURUN DAN KEPADA PAKATAN RAKYAT MENINGKAT!!!!

3 comments:

  1. Kalau dah rumah Ahli Parlimen, rumah MB kena pecah masuk, orang UMNO sendiri kena parang cedera parah, ragut, rogol,bunuh berleluasa.....orang gile je yg percaya kadar jenayah menurun.....tp bila ada ceramah, bersih wah ramainye polis berkawal membelasah rakyat sendiri....siol yg amat UMNO....

    ReplyDelete
  2. tgu ulasan menteri KDN (sepupu PM)..loya ke x statementnya nnt... mangkaq punya mangkuk

    ReplyDelete
  3. Itulah Allah swt dah tunjuk tapi tak gheti gheti. Jangan ambik peminum arak dan keturunannya jadi pemimpin, ambik juga. Sekarang tanggunglah sendiri. Padan muka melayu ada ugama tak nak ikut.Qur'an tu kalau setakat baca tak faham ertinya dan tak ikut suruhannya tak payahlah baca, buat buang air liur sahaja.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...