Sunday 7 October 2012

KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI DENGAN SECARA SENGAJA TELAH MEMALUKAN NAJIB RAZAK!!!!!!!



Kementerian Pengajian Tinggi yang bermenterikan Khalid Noordin dalam keadaan sedar dan siuman telah dengan sengaja dilihat cuba memberi malu kepada Najib Razak selaku Perdana Menteri dan merangkap Presiden UMNO.

Ini disebabkan terus menganjurkan debat merebut Piala Perdana Menteri antara universiti 2012 yang berlangsung di Intitut Latihan Keselamatan Sosial KWSP pada 6hb Oktober 2012 hingga 10hb Oktober 2012.

Pertandingan akhir akan diadakan di Dewan Tunku Canselor, Universiti Malaya pada 10hb Oktober 2012.

Pemenang Piala Perdana Menteri itu akan disampaikan sendiri oleh Najib Razak.

Beberapa bidang kain rentang dengan wajah Najib Razak terpampang dengan jelas dan luasnya, kelihatan dipasang disemua Institut Pengajian Tinggi Awam.

Gelagat Kementerian Pengajian Tinggi ini adalah bersongsang dengan apa yang diperkatakan oleh Najib Razak yang Debat Adalah Budaya Barat!!!!

KEPADA NAJIB RAZAK...INI PESANAN RAKYAT... KALAU TAKUT NAK BERDEBAT JANGAN JADIKAN ALASAN ITU ADALAH BUDAYA BARAT SEBAB ALASAN ITU AKAN MAKAN TUAN DAN MEMALUKAN DIRI ANDA SENDIRI.

DEY MAMAK!!!!... ROTI NAJIB SATU!!!

1 comment:

  1. Dia ni memang takut berdebat. Debat dengan bini pon takut. Nak berdebat dengan orang, otak kena penuh. Kalau otak cuma pikir duit, tak payah lah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...