Tuesday 9 October 2012

KERATAN AKHBAR YANG MENGGEMPARKAN DUNIA...CARA TENTERA ISRAEL MENENTANG DEMONSTRASI WARGA PALESTINE MENDAPAT KUTUKAN DUNIA!!!!.. CUKUP ZALIM DAN TIDAK BERPERIKEMANUSIAN LANGSUNG!!!!!!




BIAR GAMBAR DARI KERATAN AKHBAR BERBICARA!!!!

Seorang anak muda warga  Palestin Muhammed Badwan 13 tahun, telah di ikat pada grill cermin sebuah pacuan empat roda  tentera Israel, untuk di jadikan " PERISAI " bagi menghalang para demonstrasi Palestine dari terus melontar batu kearah mereka.

Saeed Badwan - 34 - seorang buruh - bapa kepada Muhameed Badwan berkata "mereka (tentera Israel) secara HARAM menggunakan anak saya sebagai PERISAI MANUSIA untuk menghalang para demonstrasi membaling batu kearah mereka"

Kejadian zalim ini berjaya dirakamkan dan mengundang kutukkan keras dari negara-negara luar.

Kerajaan Israel berkata kononnya berjanji mereka akan melakukan siasatan keatas insiden yang amat zalim lagi  meyedihkan ini.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...