Sunday 7 October 2012

JAMUAN PERKAHWINAN ANAK ALI RUSTAM PUSINGAN KEDUA DIADAKAN DI SEBUAH HOTEL 5 BINTANG!!!!.. ANTARA TETAMU KEHORMAT IALAH NAJIB RAZAK DAN PARA MENTERI KABINET!!!!


Kali ini difahamkan Ali Rustam malam tadi telah membuat jamuan yang lebih mewwah dan "grand" yang dikhususkan untuk para pemimpin negara disebuah hotel bertaraf 5 bintang.

Minggu sudah diberikan kepada rakyat biasa.

Kini dia jamu untuk rakyat yang bergelar VVIP dan sebagainya.

Diadakan disebuah hotel 5 bintang dengan para jemputan seramai lebih kurang 900 tetamu.

Najib Razak dan Rosmah Mansor adalah diatara tetamu VVIP yang dijemput.

Kalau untuk rakyat biasa beliau belanjakan kira-kira RM600,000...Yang ini berapa pula harganya?.. Paling kokak pun RM100 satu kepala..

Rupa-rupanya lagi rakyat marah lagi dia tunjukkan keangkuhannya si Ali Rustam  ini.

Inilah dinamakan KEANGKUHAN KUASA...

Cukup angkuh dan sombong bila dah lama memegang tampuk kuasa.

2 comments:

  1. aik, kalau gitu kerabat di raja selangor sama taraf dengan rakyat biasa? mana berahim katak perkasa tak mahu menjaga kepentingan diraja kah? atau telor berahim dah termasok?

    ReplyDelete
  2. Inilah masanya nak tunjuk siapa besar. Pak Menteri lain kenalah buat yang labeh over lagi bila anak depa kawin. Duit apa nak sayang, belum tentu duit dia pun....duit rakyat kot.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...