Monday 8 October 2012

KERATAN DARI AKHBAR CHINA PRESS, AHMAD ZAHID HAMIDI SEDANG BERPELUK MESRA DENGAN SEORANG GADIS BERPAKAIAN TENTERA SEBENARNYA ADALAH ANAK PEREMPUAN SULUNGNYA!!!!


Admin sudah dimaklumkan bahawa gambar yang tersiar didada akhbar China Press, Menteri pertahanan merangkap Naib Presiden UMNO sedang mendakap peluk mesra seorang gadis berpakaian tentera sebenarnya adalah anak perempuan sulungnya yang bernama  Nurul Hidayah Zaid Hamidi yang selesai menjalani kursus sebagai pegawai dalam Askar Wataniah.

Dengan ini admin secara terbuka, ikhlas dan jujur tanpa dipaksa dan diugut atas sifat bertanggung jawab mohon maaf atas kisah terdahulu.

HARAP MAKLUM.


1 comment:

  1. plez jgn keluarkn knyataan berunsur fitnah sebelum tahu kebenaran.. kita islam, Tuhan kita Allah swt,bkn dajjal laknatullah.. xkira kmu sokong parti apapun, plez jgn fitnah dah(bnyak article berunsur fitnah dlm blog nie).. sedih dgn umat islam sekarang.. moga Allah swt ampunkn kmu..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...