Tuesday 9 October 2012

AKTIVITI MASYARAKAT OMAK DAN BAKAL CALON P109 KAPAR, DR NEDUNCHELIAN VENGU MEMBERIKAN PERKHIDMATAN PEMERIKSAAN PERUBATAN PERCUMA TERBIT DI AKHBAR THE STAR TETAPI DIPADAMKAN DARI AKHBAR BERITA HARIAN DAN UTUSAN MALAYSIA!!!!


Pergh!!! macam tak percaya pula apa yang Omak dan bakal calon PKR/PR P109, Kapar, Dr Nedunchelian Vengu lakukan dengan memberi perkhidmatan pemeriksaan perubatan percuma kepada penduduk setempat Bukit Raja Ahad lalu mendapat liputan dan penghargaan dari akhbar The Star terbitan hari ini dimuka surat 20 ruangan EVENTS Star Metro.

Sekurang-kurang ada jua akhbar milik dan kawalan MCA/BN yang sudi menyiarkan kegiatan Omak memberi khidmat bakti kepada masyarakat setempat.

Ini macam baru layak dipanggil media arus perdana.

Jika nak tahu apa yang The Star tulis, sila klik kepada foto dan baca.




3 comments:

  1. PUAN ADMIN...
    ADAKAH DR NEDUNCHELIAN TELAH DISAHKAN BAKAL CALON PARLIMEN BAHAGIAN KAPAR...KALAU YA...MAKA SAYA SEBAGAI PENGUNDI DI KAPAR AGAK KETINGGALAN...TAPI SETAHU SAYA...CALON UNTUK PRU 13 MASIH BELUM DI SAHKAN..APA PUN...SAYA SEBAGAI PENGUNDI MUDA...AKAN MENGUNDI SESIAPA PUN CALON DARI PR....

    ReplyDelete
  2. Beliau adalah calon yang admin kenal pasti layak untuk ditonjolkan sebagai calon "winnable" PR dikawasan Parlimen P109, Kapar.menggantikan MP yang sedia ada..sila imbau kembali psoting-posting yang lama demi kepastian..

    ReplyDelete
  3. omak..
    lu mcm syok dgn dr ni..
    haaa..baik ngaku..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...