KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 25 October 2012

BERITA BAIK UNTUK RAKYAT!!!!... KAMERA KEDUA AES (KAMERA 1M'SIA) TUMBANG!!!!!


Berita terkini yang mengembirakan rakyat!!!!..kamera kedua AES (Kamera 1M'sia) dikesan tumbang!!!

Tumbangnya kamera AES maka tumbang jugalah kerajaan zalim UMNO...

UMNO TUMBANG...RAKYAT HIDUP SENANG!!!!

7 comments:

  1. membazir betol.... vandalisme ker saje2 di'tumbang'kan

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..semoga byk lg yg tunggang...dasar xde hati perot!!

    ReplyDelete
  3. kita tunggu laporan hasil siasatan yang telus lagi benar sama ada tumbang kerana vandalisme? atau perbuatan saja2? atau kerana sebab lain? harga sebiji RM 120,000.00...mcm harga sebiji rumah kos rendah...tapi...

    ReplyDelete
  4. tumbang atau tak yang penting benda tu patut tidak ada sehingga kajian terperinci dilalukan...kalu tumbang ok juga dari menjadi masalh kepada rakyat..dah la guna duit rakyat 120,000 dah, ni nak ambil tambah lagi..cukup2 la membazir duit rakyat...

    ReplyDelete
  5. semuanya ader berapa yg harus ditumbangkan sekali dengan UMNONGOK niee!!!haktuihhh

    ReplyDelete
  6. Inilah kerajaan yang prihatin dan menyayangi rakyat. Kamera berjuta dipasang untuk membebankan rakyat yang terpaksa bertarung untuk sesuap nasi akibat inflasi dan kos hidup yang tinggi. Insya-Allah... pemimpin yang menzalimi rakyat akan tumbang kerana sejarah sudah membuktikan perkara ini. Amin. Salam reformasi.

    ReplyDelete
  7. itu tak cukup lagi,,masih bole flik lagi tu kalau bawak laju ,facing jalan ,yg bestnya bila dia berada 180darjah,

    ReplyDelete