Sunday 21 October 2012

BIAR GAMBAR BERBICARA DENGAN SENDIRI!!!!!... SIAPA SEBENARNYA BONEKA AMERIKA SYARIKAT DAN EJEN YAHUDI!!!!!!!

Biarkan gambar menjadi saksi berbicara.....Siapa yang sebenarnya pemimpin negara kita yang cukup rapat dan mesra amat dengan pemimpin Amerika Syarikat sekutu kuat Israel Yahudi laknatullah!!!

Cuitkan minda dan gunakan akal untuk berfikir dan menilai.

Dengan siapa Najib Razak yang kelihatan begitu riang dan mesra ini kalau tidak lain tidak bukan Joe Biden, Naib Presiden Amerika Syarikat sendiri.

Melihatkan betapa mesra dan akrabnya mereka.


Amat jarang kelihatan Joe Biden melemparkan senyumannya begitu lebar sambil memeluk pemimpin luar yang datang berkunjung ke AS sebagai tetamu kehormatnya melainkan pada pengamatan admin jika tidak begitu akrab, intim dan amat dekat dihatinya.


Semoga gambar-gambar ini sedikit sebanyak akan memberikan pencerahan dan kebenaran, terutamanya kepada para pemimpin UMNO yang sering melontarkan fitnah jahat kepada pemimpin Pakatan rakyat terutamanya DSAI, kononnya bakal menjadi bonek AS dan ejen asing jika diberikan amanah dan mandat menjadi PM ke-7 nanti selepas PRU 13.

PSSTTT.... JOE BIDEN DENGAN PM ISRAEL, BENYAMIN NETANYAHU PUN TAK SEMESRA BELIAU DENGAN NAJIB RAZAK...ADA APA-APA KE NI BEB!!!!

BURUNG SEBULU AKAN TERBANG SEKUTU


4 comments:

  1. macam edit je gambar...

    http://kerjakosongterkini2012.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gmbar edit tu. Mn ada pemimpin umno nk buat mcm tu. Kt anti zionis!

    ReplyDelete
  3. nampok benor edit..nauzubillah..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...