Wednesday 31 October 2012

BERITA PANAS!!!!!..SEKURANG-KURANGNYA 12 WAKIL RAKYAT UMNO SELANGOR SEDIA ADA, "PANAS PUNGGUNG" !!!!!!..BUKAN LAGI "WINNABLE" CANDIDATE TETAPI "LIABILITY" CANDIDATE!!!!


Telah menjadi perbualan dan rahsia terbuka dikalangan rakyat terutamanya para ahli, penyokong, penganut dan pendokong UMNO Negeri Selangor betapa tidak kurang 12 Wakil Rakyat UMNO Selangor, yang dikepalai oleh Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor Noh Omar  dan Kordinator Barisan Nasional Negeri Selangor Zin Badak, kini hayat politik mereka berada dihujung tanduk.

Mereka sudah dianggap liabiliti kepada UMNO Selangor.

Kalau Najib Razak masih berdegil untul terus meletakkan mereka sebagai calon UMNO/BN pada PRU 13 nanti, alamatnya Pakatan rakyat akan menang mudah.

Kesemua mereka ini sudah terpalit dengan pelbagai skandal yang menerbitkan rasa marah rakyat kepada UMNO membuak-buak.

Sudah ada desakan kuat dari akar umbi UMNO supaya kesemua mereka ini tidak dicalonkan semula.

Difahamkan kisah ini sudah pun sampai kepegetahuan Najib Razak sendiri. Ini yang membuat beliau dalam keadaan pening kepala dan serba salah.

DiSelangor sudah tidak ada lagi pemimpin UMNO yang boleh diangkat sebagai Menteri Besar (MB) sekiranya UMNO mampu rampas kembali Selangor dari PKR/PR pada PRU 13 nanti.

Yang ada kini semuanya tidak boleh pakai.

Sebab itu dikatakan UMNO seolah-olah sudah "give up" atau putus harapan nak tawan semula Selangor, walaupun sering mendabik dada dengan kata-kata berdegar-degar besar kononnya tidak kurang 36 DUN akan berjaya dimenangi UMNO pada PRU 13 nanti.  Kata-kata sekadar syok sendiri demi menyejuk jiwa dan melapangkan dada. Hakikatnya UMNO Selangor sekadar bermimpi disiang hari.

P/S  Angka ini tidak termasuk Khir Toyo yang secara otomatik digugurkan.

TANYA SAMA NAJIB... MENGAPA KAU GOYANG... NANTI JAWAB NAJIB....UMNO NAK TUMBANGGGGGGGGG...

2 comments:

  1. setahu aku yg panas bontot dan pantang nampak bontot adalah wakil-wakil penyangak rakyat. Mereka penyangak rakyat lagi banyak skandal dan rakyat selangor tak sabar sabar nak talqinkan penyangak rakyat. Dari ketua umum parti kencing rakyat yang terbanyak skandal dari skandal liwat, zina, china doll, jam omega, lari ke kedutaan turki, jet mewah, istana mewah, kroni, nepotisma, pluralima, pendokong LGBT, penjilat bontot yahudi. Timbalannya lak dok hisap aiskrim dan bakal menjadi penjual aiskrim, menrteri besar yg banyak merompak lanun harta rakyat dan harta negeri selangor utk juak-juak, kroni dan kerabat dia ........... semua itu membuat penyangak rakyat tersangatlah panas bontot!!!! Kita ludah muka khalid ibrahim , azmin ali dan anwar ibrahim selepas pru13 ini!!!!!

    ReplyDelete
  2. Ape kata kalau ameno menang najib jadi pm dan mb selangor? Banyak sangat yang bingai jadi ketua tetua ameno Selangor!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...