Wednesday 10 October 2012

EDISI LAWAK YANG MAMPU MEMBUAT RAKYAT KETAWA TERBAHAK-BAHAK!!!!!... TUN M KATA LING LIONG SIK INSAN YANG AMAT JUJUR!!!!!


Hanya rakyat yang berhati dan berjiwa batu saja tidak akan ketawa bila membaca pengakuan Tun Dr Mahathir Mohamad mantan Presiden UMNO selama 22 tahun ini.

Yang rembat duit berbillion ringgi dikategorikan sebagai jujur. Yang berjuang demi kesejahteraan rakyat dikatakan kaki main jubur!!!!!( maaf kena bahasa kasar sikit )

Yang enggan mengikut nafsu serakahnya menggunakan wang Petronas berbillion ringgit untuk selamat Syarikat Perkapalan anaknya Mirzan Mahathir dituduh sebagai pengkhianat dan peliwat dan membawa kepada dirinya dipecat.

PENYAMUN,PERASUAH DAN PEREMBAT WANG RAKYAT BERBILLION RINGGIT DIANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN NEGARAWAN JUJUR.

YANG MENENTANG RASUAH DEMI MENYELAMATKAN WANG RAKYAT DISALAH GUNAKAN DITUDUH PENGKHIANAT DAN PELIWAT.

DUNIA-DUNIA.. BERNIAGA MANUSIA LEBIH UNTUNG DARI BERNIAGA UNTA.....HE HE HE HE HE....WOW!!!!!!!

3 comments:

  1. apa nak heran nya ngan kata2 madey..madey pun org yg paling jujur kt malysia ngan asia tenggra

    ReplyDelete
  2. Kanda orang jujur....

    ReplyDelete
  3. kalau org dalam pasukan buat salah..sebagai sama2 sepasukan..surelah depa nak sokong.Macam awak semua..orang tuduh 'bapak peliwat' lagi hang pa marah/sokong/pertahankan.
    So..,saya tgok perangai dan sikap korang tu..sama saja...malah lebih teruk lagi dari dia orang.Mana tak nya...'Paku Dulang Paku Serpih..Ngata orang..sendiri yang berlebih2'..lebih baik kita jgn dok menghasut2 orang dalam hal yg kita'bukan ahli' kalau dosa..depa sendiri yg tanggung..tak ada org dlm Parti yg tak songlap duit...dalam Pas pun banyak walaupun ngaku ulama...2x5 jer.kita jgn nak tambah dosa..dpt bayaran cantik pun tak guna kalau 'menyesatkan' pemikiran org lain wALLAHU a'lam.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...