Tuesday 23 October 2012

PARA PEMIMPIN MCA TIDAK BERANI NAK HINA ISLAM DEPAN MUHYIDDIN YASSIN!!!!!... INI REALITI!!!!!


Walaupun admin penyokong sebati PAS/PR, namun satu hakikat yang perlu diterima ialah para pemimpin MCA setakat ini langsung tidak berani nak hina, maki hamun dan caci cerca Islam depan Timbalan Presiden UMNO merangkap Timbalan Pengerusi Barisan Nasional dan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Sebab itu kalau berlaku insiden memaki hamun dan menghina Islam dilakukan oleh para pemimpin MCA didepan pemimpin UMNO, ianya dilakukan didepan kehadiran Najib Razak sendiri.

Kalau depan Najib Razak, para pemimpin MCA hatta pemimpin-pemimpin parti komponen Barisan Nasional, tanpa segan silu dan takut akan belasah Islam dengan cara amat biadap sekali.

Mereka tahu Najib Razak tidak akan berbuat apa-apa, malahan akan tersenyum suka dan kalau nasib baik dapat upah lagi berjuta-juta ringgit.

Maruah Islam dipelekeh, diperleceh dan dihina sehina-hinanya oleh para pemimpin MCA, depan Najib Razak, dan beliau rasa macam tiada apa pun yang berlaku.

Memberi gambaran dan mesej yang jelas, kalau nak hina Islam tidak mengapa beliau boleh terima dan tersenyum ria, tetapi jangan sesekali hina UMNO, dirinya dan Rosmah Mansor.. Itu beliau akan bingkas dengan pantas untuk menyerang balik.

Bila diajukan soalan mengenai penghinaan keterlauan oleh MCA terhadap Islam, beliau hanya sekadar mengeluarkan kenyataan, NO COMMENT.

Dari maklumat yang dietrima diperingkat akar umbi, sudah ada suara-suara dari kalangan ahli dan penyokong UMNO, maukan Najib ditukar ganti oleh Muhyiddin Yassin sebagai Presiden UMNO sebelum parlimen dibubarkan, demi menyelamatkan UMNO dari menerima kekalahan lebih teruk dari Pakatan Rakyat pimpinan DSAI.

Sebelum ini admin ada mengesyorkan perkara yang serupa namun tidak diambil pusing oleh para penyokong dan ahli UMNO.

Maruah Islam dan Melayu amat tercalar teruk dibawah UMNO pimpinan Najib Razak.. Ini satu hakikat yang langsung tidak boleh dinafikan serta dipertikaikan.

BOLEH BERLAINAN DAN BERSONGSANG PEGANGAN POLITIK...TETAPI APABILA ISLAM DIHINA SEBEGITU RUPA, AHLI-AHLI UMNO KENA BANGKIT UNTUK BERBUAT SESUATU.

TUKARLAH PRESIDEN UMNO DARI NAJIB RAZAK KEPADA MUHYIDDIN YASSIN DENGAN SEGERA DEMI MENYELAMATKAN MARUAH ISLAM YANG MASIH ADA SEDIKIT KINI.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...