Tuesday 16 October 2012

ANTARA ALASAN UTAMA MENGAPA NAJIB MASIH GENTAR DAN CUAK NAK BUBARKAN PARLIMEN!!!!!


Pada pandangan admin, inilah sebahagian dari alasan utama mengapa Najib Razak masih enggan nak bubarkan parlimen bagi memberi laluan kepada PRU 13 walaupun cakap berdegar-degar besar kononnya rakyat memberikan sokongan besar dan padu kepada UMNO dibawah kepimpinannya.

Bila warga bukan Melayu/Islam sudah menerima dan mendakap perjuangan yang dibawa PAS, maka hayat UMNO akan tamat.

Bila gagasan Pakatan Rakyat yang terdiri dari PAS/PKR/DAP, kesatuannya semakin utuh dan padu terutamanya dikalangan pengundi bertaraf warga emas maka jawapnya UMNO akan hancur lebur.

UMNO TUMBANG... ISLAM DAN MELAYU GEMILANG...UMNO KECUNDANG.. MELAYU TETAP TIDAK AKAN HILANG....UMNO BERKUBUR, RAKYAT BERSYUKUR.

1 comment:

  1. Aku teringat masa PRU yang lepas. Aku pergi mengundi kat jinjang KL. Kawasan tu kawasan Kg Baru Cina. Pemenpatan zaman darurat. Memang tempat kaw kaw punya. Dulunya dengan kes rompak dan gangster. Masa aku pergi mengundi aku terkejut beruk terlihat apek dalam 60han berseluar pendek dan kapcai siap dengan bendera PAS. Biar betul bai!! Jadi ini semua tidak pelik kalau kita yakin dengan kekuasaan Allah swt. Tak macam orang yang kata hukuman hudud tak relevan. Apo dah gilo ko? Kalau gilo tak payah solat laie!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...