Friday 19 October 2012

DATUK SERI AHMAD ZAHID HAMIDI DAN DATUK SERI KONG CHO HA TAK SOKONG SLOGAN 1MSIA, KERANA ENGGAN TUNJUK JARI HANTU 1M'SIA DEPAN NAJIB?????


Gambar Datuk Seri
Ahmad Zahid Hamidi, Menteri Pertahanan merangkap Naib Presiden Kanan UMNO dan Menteri Pengangkutan merangkap Setiausaha Agung MCA Datuk Seri Kong Cho Ha tidak naikkan jari hantu mereka kelangit sambil teriak laungan, SATUUUUUUUU... MALAYSIA....SATUUUUUUUUUUU... MALAYSIA... SATUUUUUUUUUU.. MALAYSIA depan Najib Razak dalam satu majlis di  Pengkalan Tentera Laut, Lumut, Perak semalam telah menimbulkan persoalan dan tanda tanya dari rakyat.

Adakah mereka berdua sudah tidak lagi menyokong slogan dan konsep 1M'sia yang diagung-agungkan oleh Najib Razak?

Gelagat mereka berdua sebagai pemimpin kanan dalam parti masing-masing yang duduk dalam Barisan Nasional dengan najib sebagai Pengerusinya, tidak boleh dipandang enteng.

Sudah pasti ada yang tidak kena.

Lebih memburukkan keadaan apabila muka Kong Cho Ha cukup serius dan masam sekali dan Zahid Hamidi pula buat muka sardin sambil membaca sesuatu ditangan kanannya.

Mustahil mereka berdua tidak dengar atau tidak tahu menyambut tiap kali laungan Satu Malaysia diteriakkan.

Zambry Kadir boleh mendengar, mana mungkin mereka berdua tidak mendengarnya.

Perhatikan anak mata Zambry Kadir sedang memerhatikan gelagat dan perangai Zahid Hamidi yang leka membelek dan membaca sesuatu ditangan kanannya.

APA SUDAH JADI NI BEB!!!!..

3 comments:

  1. asalamualaikum tuan blog mohon linkkan blog saya di sini. blog tuan sudah dilinkan di blog saya

    http://wasukalu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..akan diuruskan seceapat mungkin.

      Delete
  2. sbb zahid telinga sebelah kanannya pekak dan Kong Cho Ha tuli disebelah kiri itulah asyik HA... HA....saja

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...