Saturday 13 October 2012

PENYOKONG BOLASEPAK YANG PATUT DITELADANI DAN DIIKUTI!!!



Rakaman gambar yang menyentuh jiwa admin.

Para penyokong bolasepak Kelantan Darul Naim menunaikan solat Maghrib sebelum menonton pertandingan separuh akhir pusingan kedua Piala Malaysia di Stadium Shah Alam antara Kelantan dan Selangor  malam tadi.

Keputusan perlawanan berpihak kepada Kelantan yang berjaya menumpaskan pasukan Selangor 2-0 dalam aksi yang penuh dramatik. Pasukan Kelantan berjaya mara ke final Piala Malaysia dan akan bertemu dengan ATM di Stadium Shah Alam juga.

Inilah bila roh Islam berjaya dipupuk dan ditanam kepada rakyatnya oleh kepimpinan TGNA melalui PAS/PR selama ini.

MEMBANGUN BERSAMA ISLAM.

7 comments:

  1. Assalamu'alaikum....

    Memang ini biasa berlaku... alhamdulillah. Cuma yang ingin saya katakan di sini, photo yang diattached tu bukannya photo semalam di Stadium Shah Alam. Ini adalag photo yang diambil di SSMV, Kota Bharu.... Diharap, di kemudian hari, attachment dan cerita hendaklah benar untuk kita elakkan fitnah....

    Sekian... wallahu'aklam...

    ReplyDelete
  2. ko tersalah upload gambar ker?

    ReplyDelete
  3. orang kasi surau, kasi masjid yg tempat lagi selesa, lg bersih, buat apa nak sembahyang kat tar. sometimes mcm nak menunjuk. mcm peserta guling haritu sembahyang depan shopping complex padahal terdapat masjid dan surau. bukan aku ckp kau x boleh sembahyang tp kat tar nie kadang2 x bersih. btol2 x de tempat sembahyang, memang boleh tp, kalau ada surau, masjid, better sembahyang kat tempat yg lebih bersih.
    mcm JDT buat surau terbuka kat Stadium Larkin tempoh hari.

    ReplyDelete
  4. "Inilah bila roh Islam berjaya dipupuk dan ditanam kepada rakyatnya oleh kepimpinan TGNA melalui PAS/PR selama ini." kata mamat nie.
    mcm kat kelantan je sembahyang, kat johor x.
    orang kalau nak buat tu, jgn sampai menunjuk. post gambar sana sini. sembahyang memang wajib bagi setiap umat islam, 5 waktu sehari semalam.
    orang sembahyang dlm keadaan terdesak lg dasyat pun x post gambar. mcm nak menunjuk2. APTB.

    ReplyDelete
  5. bagus memang bagus tp tgk dia post apa
    "PENYOKONG BOLASEPAK YANG PATUT DITELADANI DAN DIIKUTI!!!"
    dia ckp PATUT, mcm kat kelantan je sembahyang berjemaah camni. kat negeri lain x de. Pastu tgk blog dia, membangga2 diri dan sifat kenegerian terserlah. ISLAM syorkan perangai camtu ke?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...