Thursday 18 October 2012

KARTUN-KARTUN NAJIS MUGHALLAZAH MULA MUNCUL SELEPAS KISAH NAJIB GAGAL MENJAWAB SOALAN YANG DIKEMUKAKAN OLEH MURID SEKOLAH RENDAH KEB. KIARAMAS, KUALA LUMPUR!!!!!


Selepas video klip Najib Razak dimalukan oleh murid Sekolah Rendah Kebangsaan Kiaramas, Kuala Lumpur kerana gagal menjawab bab binatang apakah selain dari anjing yang dikategorikan sebagai najis Mughallazah, tersebar luas diinternet,  kini beberapa kartun yang memperli dan mempersendakan akan kurang arifnya Najib Razak berlegar ligat dialam maya.

Admin tidak akan terkejut dan hairan jika banyak lagi kartun-kartun bakal disiarkan dialam maya tetapi sudah pasti dipadamkan dari diterbit disemua media arus perdana.



2 comments:

  1. mana berani nk jawab kan pak Jib...kamcing wooo

    ReplyDelete
  2. Menteri Agama UBN kata...soalan tntg najis tu perkara kecil sbb PM nk fikir byk lg masalah dalam pentadbiran negara.bukan PM x tahu jenis2 najis cuma x ingat sahaja..lps ni semua tmpt yg PM hadir kena hntr soalan 1 mmgu awal ke pejabat PM utk tapisan takut x blh nk jwb...huhuhuhuu

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...