Monday 8 October 2012

KAWASAN PARLIMEN PEKAN, PAHANG BUKAN LAGI KAWASAN SELAMAT UNTUK NAJIB RAZAK!!!!!


Bila melihat kehadiran penduduk tempatan Kg Mengkasar, Pekan,  Pahang, hadir diceramah PIDATO RAKYAT DATUK SERI PRESIDEN PAS, malam tadi 7hb Oktober 2012, jelas sekali sokongan rakyat kepada perjuangan yang dibawa oleh PAS/PR semakin hari semakin bertambah walaupun sering kali difitnah.

Kalau diukur pada jumlah kehadiran rakyat tempatan dikawasan yang diwakili Presiden UMNO maka jelas sekali ianya merupakan satu tamparan kuat kemuka Najib khasnya dan UMNO amnya.

Bajet 2013 yang dibentangkan oleh Ahli Parlimen Pekan, Najib Razak bolehlah dikatakan gagal untuk menyekat rakyat mendakap perjuangan PAS.

Rakyat kini sudah cerdik. Sudah tahu hak dan bijak menilai.. Parti mana yang memperjuangkan nasib rakyat dan parti mana pula yang membuncitkan perut pemimpin, kaum kerabat, kroni dan sahabat.

Dulu parlimen Pekan PRU 1999 mempunyai sejarah Najib Razak hampir kecundang, sekadar mampu  menang dengan majoriti tak sampai 250 undi.

Dia pernah meluahkan rasa cuak dan gerunnya dengan berkata " Ketika itu saya hanya tinggal seluar dalam saja"..

Tidak mustahil perkara serupa berulang malahan tidak terkejut kalau beliau kecundang.


1 comment:

  1. PRU ke12 tahun 2008 dulu pun Najib dah kalah dah. Tapi depa buat magik dengan undi pos. Najib menang tipis. Tahun ni PAS/PKR pulak kena buat majik. Kalau tidak Mangkok ni menang lagi. Mari kita ramai ramai doa kat TUHAN bagi undi pos to terpos ke tempat lain...kat Hadyaai ke....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...