Thursday 11 October 2012

GAMBAR-GAMBAR YANG DIPADAMKAN DARI PENGETAHUAN UMUM DAN DIHARMKAN TERBIT DISEMUA MEDIA CETAK ARUS PERDANA....TUN MAHATHIR MOHAMAD DARI DULU ADALAH RAKAN RAPAT DR YUSUF AL QARADAWI, PENGERUSI KESATUAN ULAMA SEDUNIA?????




Dr. Yusuf Al Qaradawi yang juga merupakan Pengerusi Kesatuan Ulama Islam Sedunia  dan mantan Perdana Menteri Malaysia Tun Dr Mahathir Mohamad adalah rakan karib lagi akrab sejak dulu lagi?

Tidak mungkin sebagai Ketua Ulama Dunia akan berkawan rapat dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim,  seorang peliwat dan pengkianat Islam yang menjadi boneka Soros dan ejen CIA serta Yahudi?

Ulamak handal setaraf ini akan pasti mau berkawan rapat dengan negarawan handal bertaraf maksum macam Tun Dr Mahathir Mohamad.

Tun Dr Mahathir Mohamad adalah satu-satunya pemimpin dunia yang tidak pernah melakukan kesilapan dan kesalahan sepanjang beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun lebih.

Apa jua yang bala dan keburukkan menimpa negara sekarang bukannya datang dari beliau.
 

Gambar-gambar yang dimuat naik ini sebagai bukti betapa Tun Dr Mahathir memang disegani dan dihormati ulamak seperti Dr Yusuf Al Qaradawi.


OOPPPSSS.. LAGI SEKALI ADMIN MELAKUKAN KESILAPAN DENGAN MEMUAT NAIK GAMBAR-GAMBAR YANG SALAH..

8 comments:

  1. mahathir rakan karib jugak.. tapi dgn soros..

    ReplyDelete
  2. mudanya....masa dia dgn abim ker yg jumpa qardawi tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa DSAI TPM dan Menteri Kewangan.

      Delete
    2. muda dan handsome sehingga digilai oleh ummi......

      Delete
    3. kpd lu Utih!
      macai dan seks tidak dapat dipisahkan
      macai dan fitnah rapat bersatu!

      wakakakaka

      HIDUP MACAI!

      Delete
  3. Satu sindiran yg sgt menarik. Br UMNUU.... ada akal

    ReplyDelete
  4. A a...krana rapat dgn Qardhawi jugaklah madey berani hina janggut nabi, berani cadang Quran diterjemahkan semula, berani ajak berkawan dgn setan, berani kata malaikat ada buat silap, perlekehkan pelajar2 yg lebih minat bidang agama... Tu semua berkat berkawan rapat dengan Sheikh Yusuf Qardhawi.... Korang jgn tak percaya pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,, setuju... dia dah sesat dan boleh jatuh hukum kafir kalau dia kata hukum hudud tiada di dalam Al-Quran..

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...