Friday 26 October 2012

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!!... CERAMAH HASAN ALI SEMAKIN HARI HARI SEMAKIN HAMBAR!!!!!... KISAH TERBARU CERAMAH BELIAU DIMUAR, JOHOR PADA RABU 24HB OKTOBER 2012 YANG LALU!!!!


Memang benar apa yang diperkatakan oleh para pemimpin PAS mengenai ceramah Road Show yang dilakukan oleh Hasan Ali tidak perlu dilayan keana lambat laun rakyat akan tahu siapa beliau sebenarnya dan road tournya itu semakin hari akan semaki pudar dan hambar dari sokongan rakyat.

Buktinya amat jelas kini apabila Road Show Hasan Ali atas program Menyelamatkan Aqidah di Muar, Johor baru-baru ini 24hb Oktober 2012 yang lalu ckup hambar dan tidak mendapat sambutan langsung kalau diukur akan tempat ceramah diadakan adalah kawasan kubu kuat UMNO, kubu kuat menyokong apa yang diperjuangkan Hasan Ali.

Cuba perhatikan betul-betul gambar-gambar diatas.

Cukup banyak kerusi kosong tidak berisi dan ada yang masih berlonggok berdiri.

Gambar-gambar ini admin ambil dari akaun FB Hasan Ali sendiri.

Sudah pasti gambar-gambar ini dirakam dari sudut yang mampu menampakkan kononnya yang hadir itu beribu dan sambutan diberikan amat memberangsangkan.

Dari sudut yang terbaik pun masih nampak yang ceramahnya kini tidak mendapat sambutan langsung.

Rakyat sudah jelak dan muak dengar coletehnya yang sentiasa berdolak dalik dan flip flop. Rakyat sudah dapat tangkap apa isi kandungan ceramahnya.

Sebab itu baru-baru ini beliau ada mengeluarkan kenyataan yang hati dan jiwanya tetap bersama PAS kerana beliau sedar kini sokongang yang diberikan rakyat tidak seberapa. Pemecatannya dari PAS tidak mengurangkan serta menghakiskan sokongan rakyat kepada PAS.

Pemecatannya lebih memberi untung kepada PAS.

Parasit sebenar PAS sudah dapat dihapuskan.

3 comments:

  1. ada sekor lagi- AP Bachok tu.....

    ReplyDelete
  2. Ada lagi perasit yang duduk ditepi tilam empuk PAS tapi selepas hisap darah PAS perasit ini pergi pula pada UMPORNO/BN cerita yang PAS ini duduk simpan perasit yang sudah menjadi liabeti dalam parti.

    ReplyDelete
  3. Ahsang Ali akan ckp yg pemimpin PAS x bg ahli PAS mendengar ceramahnya....huhuhuhu...banyak auta dr fakta...buat summer camp lg bagus la Ahsang....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...