Thursday 1 November 2012

TEMBELANG SUDAH PECAH!!!!!... SELAMA 20 TAHUN JAMBATAN REPUT DILABIS, JOHOR TIDAK DIBAIKI!!!!!... DIMANA UMNO KUAT DISITU RAKYATNYA DILAYAN MACAM WARGA BANGSAT!!!!




LABIS - Sejak enam bulan lalu, pekebun kelapa sawit di Kampung Tenang di sini tidak mempunyai pilihan selain terpaksa melalui jambatan kayu yang reput walaupun mengetahui bahaya menanti mereka.

Bukan itu sahaja, keadaan jambatan itu yang merentasi Sungai Kepoh itu menyebabkan aktiviti membawa hasil buah sawit dari kebun kerap tergendala.


Jambatan berkenaan menghubungkan Kampung Tenang dengan Hutan Lipur Taka Melor iaitu kawasan kebun milik penduduk.


Hasrat pekebun menggantikan pokok getah tua juga turut terbantut kerana jambatan itu tidak boleh dilalui kenderaan.


Seorang pekebun, Mohd. Azli Atan, 35, berkata, dia kecewa kerana jambatan kayu yang berusia lebih 20 tahun itu masih belum dibaiki...KOSMO

ULASAN ADMIN

Beginilah nasib penduduk yang tinggal dikawasan atau negeri yang UMNO paling kuat didunia.

Dimana UMNO kuat disitu rakyat hidup merempat dan dilayan macam warga bangsat!!!!!

Siapa Ahli Parlimen Labis ek?...Bukanya anak Raja Porno Malaysia yang menghina Islam, Presiden MCA, Chua Soi Lek ke?.. CHUA TEE YONG!!!!

Kepada anak Chua Soi Lek, sebelum kamu menyalak terlolong macam polong nampak mangsa pasal isu TALAM, lebih baik kamu jaga kawasan kamu yang sedang menghadapi masalah dan mengharapkan pembelaan.


UMNO TUMBANG... ISLAM DAN MELAYU GEMILANG.....UMNO BERKUBUR... NEGARA MAKMUR....UMNO KECUNDANG... RAKYAT SENANG

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...