Thursday 13 December 2012

AMAT BERBEZA ANTARA UMNO DAN MIC MELAYANI MANTAN PRESIDEN PARTI MASING-MASING!!!!!!



BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!


LOKASI SAMA... PWTC....ACARA SEAKAN SERUPA.. PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2012 DAN PERSIDANGAN AGUNG MIC 2102.....LAYANAN DAN PENGHORMATAN DIBERI KEPADA MANTAN PRESIDEN PARTI MASING-MASING, AMAT JAUH BERBEZA.


Bukan nak menghasut atau mengata.. Tapi sekadar kisah benar dengan gambar sebagai saksi berbicara.

Walaupun sudah agak lebih seminggu berlalu namun rakaman gambar yang boleh mencuit minda untuk sama-sama kita melihat, berfikir dan akhirnya menilai.

Bagaimana UMNO melayani bekan Presiden parti mereka dengan MIC rakan karib UMNO sejak merdeka dalam kelompok Barisan Nasional.

Semasa Perhimpunan Agung UMNO 2012 yang lalu kedua dua mantan Presiden UMNO, Tun Dr Mahathir Moahamd dan Tun Abdullah Ahmad Badawi sekadar duduk dibawah sedangkan mantan Presiden MIC, Datuk Seri Samy Vellu duduk sebaris dengan para pemimpin utama diatas pentas semasa Persidangan Agung MIC 2012, malahan bersebelahan dengan Pengerusi Barisan Nasional sendiri, Najib Razak.

Dari situ kita boleh nilai cara UMNO melayani mantan Presiden mereka bila sudah hilang kuasa.

Lihat sendiri akan rakaman gambar yang dimuat naik.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...