KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 31 December 2012

JOM LIHAT WAJAH-WAJAH BLOGGER UMNO YANG CHUA SOI LEK KATA LANGSUNG TIDAK BOLEH DIPERCAYAI... KAKI BELIT DAN PENIPU!!!!!

Inilah dia wajah-wajah blogger UMNO yang Presiden MCA, Chua Soi Lek naik angin satu badan sebab memutar belitkan wawancara beliau dengan mereka tempoh hari, sampaikan menimbulkan kata-kata keras dari mantan Presiden MCA, Ong Tee Keat agar dirinya mendapatkan rawatan pakar sakit jiwa.

Selalunya yang memerlukan rawatan pakar sakit jiwa ialah manusia yang gila atau kaki meroyan setiap masa!!!!.

Presiden MCA itu dikhabarkan berpatah arang berkerat rotan dengan semua blogger mesra ketat UMNO.

UMNO KALAU BOLEH PERCAYA... KERBAU BOLEH PANJAT POKOK KELAPA.

4 comments:

  1. Muka macam drebar teksi je. Takde nampak ciri ciri intelek langsung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allo brader jgn la nk pelekeh debar taxi mcm xde ilmu..aku debar taxi jugak bader..aku bekas jurutera komputer networking specialist 10taun dspork balik msia ingt nk tabur bakti bkhidmat djbatan kejaan tp kecewa dgn 3 interview yg sgt2 hampeh krna apa yg dtnya tiada kena mengena dgn keje aku dan laie hmpeh pot polio aku lngsung tak dsntuh mmg celaka..tp alhamdulillah ada istri yg sntiasa sapot ape aku buat dan taun nie gnap 4 taun aku bwak taxi airport lcct dan aku senang dgn keje aku skarang..syukur alhamdulillah rezeki Allah ada dimna2

      Delete
    2. Solly bro. Aku kutuk drebar2 teksi yg boh bendera dacing dan bagi khutbah 24jam kat passanger yg Nik Aziz dan Ustaz Hadi tu dah sesat, munafik. Ustaz Azhar pon dia kutuk.
      Muka cam dangdut je, nak kutuk ulama.
      Ramai dah drebar teksi yg aku jumpa camni.
      Ada persatuan ke?

      Delete
    3. Mmg kt lcct nie ada prsatuan pun..siap ado baju laie..Kelab Penyokong UMNO Taxi LCCT hahahaha mmg bangang..aku plak slalu pkai baju ABU mendidih je memasing pndang aku wahahaha tp dont wori boleh kata 80% PR kt cni..

      Delete